-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Ani jeden finalista se mi nezdá nějak výjimečný, ale když už je vybrali, tak se přikloním k Céčku.
hlasuju pro mondeo
I-Á. Nějak mi přijde, že to většinou vyhrávaj malý auta, což mě tak nějak s… Mám rád prostor, a malý auto je pro mě něco jako symbol provizoria (většinou vynucenýho cenou)…
Za slabinu Mondea považuju interiér; nelíbí se mi samozřejmě to proklatý dřevo a nijak zvlášť ani ta plastová imitace ?hliníku?. (Až ten interiér, co teď přidali společně s novejma options, vypadá konečně k světu.)
http://www.blogsmithmedia.com/www.autoblog.com/media/2008/02/09_mondeo_tit_s_1280_5.jpg
jsem pro Mazdu 2. Mondeo je slušnej pokračovatel rodu, nic víc, nic míň. Nic převratnýho. C-čko je podle mě u Mercedesu velkej posun správnym směrem. Ale Mazda 2 se rozhodla jít proti proudu – konečně se pokusila rapidně snižovat hmotnost, což by snad mohlo inspirovat i ostatní a to je přesně to, co by tyhle ankety měly ocenit. A i po ostatních stránkách (jízdní vlastnosti, design, cena) se povedla.