Suzuki Vitara 1.6 VVT 4×4 AllGrip (2015)
30 fotografiíSuzuki Vitara
Suzuki Vitara se z drsného off-roadu transformovalo v módní crossover. Ublížila mu tato změna, nebo z ní může jen těžit?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
30 fotografiíSuzuki Vitara
Suzuki Vitara se z drsného off-roadu transformovalo v módní crossover. Ublížila mu tato změna, nebo z ní může jen těžit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pan Kottás to opravdu odflákl. Kdyby alespoň zmínil, že přichází nové motory s přeplňováním, že tedy to co hodnotí není krok dopředu, ale bokem (pod pod kapotou nafouklé karoserie je nevyplněný motorový prostor malou jednašestkou). Že autu chybí kvalitněji ošetřený podvozek – ta trocha vosku na spojích je směšná… Že když otevřete páté dveře, odkryjí použe barvou nastříkanou karoserii, nikoliv už lakovanou…Že za nižší hmotností stojí úspora materiálu v přední partii – kde standardně bývá plech, není nic nebo jen plast…V dané kategorii jezdí (dle mého názoru) na známku 2 – což je slušné, ale dost rychle přijdete na to, že motor má svůj limit a s aerodynamikou kuchyňské linky chce k předjíždění delší dráhu. Bohužel musím konstatovat, že tato Vitara je nafouklá krabice na 17″ kolech, byť zdálky a trochu v šeru připomíná Range Rover…
Chci třídvířko . Už to skoro nikdo nedělá . Kdyby s tím suzuki zase začalo , asi by nemělo konkurenci a prodalo by jich víc než v uplynulích letech .