Suzuki Swift Sport: Těžký život auta na Nürburgringu
Suzuki
Půjčovna aut Rent4Ring vyřadila z provozu těžce zkoušené Suzuki Swift Sport. Jak si vlastně tenhle malý hatchback vedl? Podívejte se na statistiku.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Suzuki
Půjčovna aut Rent4Ring vyřadila z provozu těžce zkoušené Suzuki Swift Sport. Jak si vlastně tenhle malý hatchback vedl? Podívejte se na statistiku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak se mi celkem potvrzuje že Swiftík je držák. Zajímalo by mě, jak by si vedla třeba taková fabka.
Ten Twincharger z Fabie RS je na tom se spolehlivostí prý slušně, ale nemohu soudit, jezdí jich málo, (aspoň u nás) ale přesto se lze že atmosféra a japonská k tomu na tom bude se spolehlivostí ještě líp
lze se domnívat, že..
Snad by si po přečtení tohoto článku (velké poděkování autorovi za opravdu hezky napsaný text s reálnými daty) mohlo pár lidí zamyslet nad tím, zda je třeba v dnešním světe odsuzovat klasiku (\“motor benzínový nefoukaný\“) v podobě Swiftu a jeho motoru, která se stává ohroženým druhem ve světě plném hrdých maloobjemových jendnotek s \“dopingen v kyslíkovém stanu od firmy TURBO\“.
Někdo by mohl namítnout, že to auto netáhne odspoda a zábava s ním začíná nad 4000 ot/min, ale není to krásné? Co myslíte :)?…
Což o nudnou statistiku, když autor neumí 56 000 vynásobit 200 a napíše, že to je 560 000… to se někde asi sekl a vynásobil to jen 10 krát ne? POtom teda nevím co si myslet o zbytku čísel a jejich pravdivosti. Příště by to chtělo ošetřit detaily a bylo by to na 10/10 dneska jen 8/10
2800*200 je opravdu těch 560000
Máte samozřejmě pravdu, já myslím, že drtivá většina automobilek se rozhodla pro downsizing proto, že je to prostě jednodušší, v době bohužel stále se zpřísňujících emisních norem, je stále těžší vytvořit potentní, nepřeplňovaný, benzinový motor.
Tak tomu říkám \“něco vypovídající\“ statistika spolehlivosti. Slavné ADAC, TÜV, a další můžou jít víte kam 😀
Ale jinak dobrý.
Máte pravdu, pane Michale. Zdá se, že Suzuki jde svou cestou, byť možná proti proudu. Ale jsem rád za každého, kdo si koupí jejich produkt a podpoří je tak v tom, aby proti tomu proudu šla a zůstal tak alespoň na silnicích odkaz, jaké to kdysi bylo a že to jde i dnes, ač odvážným létají neustále klacky pod nohy. (ne, nejsem dealer Suzuki, pokud by to někoho napadlo, skutečně nejsem)
Ale, koho by zajímala statistika. Podívejte se na reálnou situaci. To auto si pořiďte, nebo půjčte a projeďte se. Pak si sedněte do nějaké současné (a třeba rovnou čeké modly jménem Octavia) a zkuste nezaujatě vyplavit stejné množství adrenalinu. Pak se ale zamyslete, které auto by to mohlo déle vydržet, dělat lidi podobně šťastnými. To auto to umí, já to vím. Je hravé a zábavné, třebaže na to podle některých lidí nevypadá. Swifty historicky vydržely mnohé, dovolím si říct, že v tomto ohledu vyčnívaly nad průměr.
Nebude to spíš tím, že sis něco špatně přečetl? 200 km odpovídá jednomu kolu kolem okruhu (s délkou cca 20 km), ne jednomu kilometru na okruhu.
Právě, taky si myslím že to zacházení s \“půjčeným\“ autem na okruhu nebude v rukavičkách a i když věřím že Fabka nebude špatná, nevsadil bych si na její výdrž…
Super článek včetně konkrétních čísel. Nezveřejnila tato půjčovna i statistiku Renault Clio Sport Cup, kterých mají v portfoliu také požehnaně ? Bylo by to zajímavé srovnání – mám najeto necelých 30.000km z toho asi 100 kol na Nordschleife, vše funguje, ale obávám se, že s takovým přehledem 2800 kol Clio nedá :-). Ale jinak Clio RS nemá na Ringu chybu !!!
…ze mám auto na cely život! 😉