suzuki-swift-sport-tezky-zivot-auta-na-nuerburgringu.jpg

Suzuki Swift Sport: Těžký život auta na Nürburgringu

Suzuki

Půjčovna aut Rent4Ring vyřadila z provozu těžce zkoušené Suzuki Swift Sport. Jak si vlastně tenhle malý hatchback vedl? Podívejte se na statistiku.

Diskuze

15 komentářů

    XXX

    Tak se mi celkem potvrzuje že Swiftík je držák. Zajímalo by mě, jak by si vedla třeba taková fabka.

    Michal

    Ten Twincharger z Fabie RS je na tom se spolehlivostí prý slušně, ale nemohu soudit, jezdí jich málo, (aspoň u nás) ale přesto se lze že atmosféra a japonská k tomu na tom bude se spolehlivostí ještě líp

    Michal

    lze se domnívat, že..

    kutil Tim

    Snad by si po přečtení tohoto článku (velké poděkování autorovi za opravdu hezky napsaný text s reálnými daty) mohlo pár lidí zamyslet nad tím, zda je třeba v dnešním světe odsuzovat klasiku (\“motor benzínový nefoukaný\“) v podobě Swiftu a jeho motoru, která se stává ohroženým druhem ve světě plném hrdých maloobjemových jendnotek s \“dopingen v kyslíkovém stanu od firmy TURBO\“.
    Někdo by mohl namítnout, že to auto netáhne odspoda a zábava s ním začíná nad 4000 ot/min, ale není to krásné? Co myslíte :)?…

    Hans

    Což o nudnou statistiku, když autor neumí 56 000 vynásobit 200 a napíše, že to je 560 000… to se někde asi sekl a vynásobil to jen 10 krát ne? POtom teda nevím co si myslet o zbytku čísel a jejich pravdivosti. Příště by to chtělo ošetřit detaily a bylo by to na 10/10 dneska jen 8/10

    krum

    2800*200 je opravdu těch 560000

    Michal

    Máte samozřejmě pravdu, já myslím, že drtivá většina automobilek se rozhodla pro downsizing proto, že je to prostě jednodušší, v době bohužel stále se zpřísňujících emisních norem, je stále těžší vytvořit potentní, nepřeplňovaný, benzinový motor.

    Gallardo

    Tak tomu říkám \“něco vypovídající\“ statistika spolehlivosti. Slavné ADAC, TÜV, a další můžou jít víte kam 😀

    Ale jinak dobrý.

    kutil Tim

    Máte pravdu, pane Michale. Zdá se, že Suzuki jde svou cestou, byť možná proti proudu. Ale jsem rád za každého, kdo si koupí jejich produkt a podpoří je tak v tom, aby proti tomu proudu šla a zůstal tak alespoň na silnicích odkaz, jaké to kdysi bylo a že to jde i dnes, ač odvážným létají neustále klacky pod nohy. (ne, nejsem dealer Suzuki, pokud by to někoho napadlo, skutečně nejsem)

    kutil Tim

    Ale, koho by zajímala statistika. Podívejte se na reálnou situaci. To auto si pořiďte, nebo půjčte a projeďte se. Pak si sedněte do nějaké současné (a třeba rovnou čeké modly jménem Octavia) a zkuste nezaujatě vyplavit stejné množství adrenalinu. Pak se ale zamyslete, které auto by to mohlo déle vydržet, dělat lidi podobně šťastnými. To auto to umí, já to vím. Je hravé a zábavné, třebaže na to podle některých lidí nevypadá. Swifty historicky vydržely mnohé, dovolím si říct, že v tomto ohledu vyčnívaly nad průměr.

    Honza Zapletal

    Nebude to spíš tím, že sis něco špatně přečetl? 200 km odpovídá jednomu kolu kolem okruhu (s délkou cca 20 km), ne jednomu kilometru na okruhu.

    XXX

    Právě, taky si myslím že to zacházení s \“půjčeným\“ autem na okruhu nebude v rukavičkách a i když věřím že Fabka nebude špatná, nevsadil bych si na její výdrž…

    RS

    Super článek včetně konkrétních čísel. Nezveřejnila tato půjčovna i statistiku Renault Clio Sport Cup, kterých mají v portfoliu také požehnaně ? Bylo by to zajímavé srovnání – mám najeto necelých 30.000km z toho asi 100 kol na Nordschleife, vše funguje, ale obávám se, že s takovým přehledem 2800 kol Clio nedá :-). Ale jinak Clio RS nemá na Ringu chybu !!!

    Antesdeabrir

    …ze mám auto na cely život! 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist