Suzuki Swift (od 2004)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Malý hatchback Suzuki Swift zaujme líbivými tvary, prostorností i zdařilými jízdními vlastnostmi. Obchodníci s ojetinami oceňují i jeho nadprůměrnou spolehlivost.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Malý hatchback Suzuki Swift zaujme líbivými tvary, prostorností i zdařilými jízdními vlastnostmi. Obchodníci s ojetinami oceňují i jeho nadprůměrnou spolehlivost.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ako vlastnik SWIFTa suhlasim s vacsinou veci, ktore su v recenzii. Mam ho 2 roky,je to verzia 1.3 so 60 000 km.
Jedna vazna vyhrada, ktoru mam je vacsia vola/menej presny chod radiacej paky a obcasne problemy so zaradenim spiatocky, co je ako som zistil vseobecna choroba tychto aut.
Vycitam mu vacsiu hlucnost v rychlostiach nad 100 km.
Riadenie presne, citatelne, podvozok tvrdy – clovek ma dobry kontakt s cestou a velmi rychlo pride na to kde ma auto limity. Auto sa v zakrutach velmi nenaklana, co je pre mna velke pozitivum.
Motor je na svoj maly objem velmi zivy. Predbiehanie je jednoduche, len si musite zvyknut na vyssie otacky motora- nad 4000 rpm je zvuk fakt uz celkom sportovy :). Paci sa mi plynuly narast vykonu. Dlhodobo jazdim so spotrebou pod 6,5 litra a musim povedat, ze vobec nejazdim defenzivne. Spolahlivost maximalna, jazdim casto dlhe trasy 300 – 400 km, este nikdy som nezazil ze by sa motor vyhrial na vacsiu ako beznu prevadzkovu teplotu.
Nikdy sa mi nestalo, ze by mi praskli ziarovky v svetlach.
Co sa mi este u tohto auta paci – v dobe ked som ho kupoval malo velmi dobry pomer cena/vykon(vybava). Napriklad ovladanie radia na volante, kozou potiahnuty volant, klima,vyskovo nastavitelne sedadlo vodica, elektricky vyhrievane zrkadla, elektr. okna v predu (na zadnych sedadlach aj tak zriedka niekto sedi).
Aby som nezabudol, vyssim postavam pravcdepodobne bude dlhsie trvat kym najdu dobru polohu za volantom. Aspon ja – stale mam pocit, ze mam dlhe nohy a kratke ruky :). Volant je nastavitelny len vyskovo.
Obutie na 14" diskoch uplne vyhovuje a dobre tlmi nerovnosti. 15" su tiez v pohode a pokial majitel nie je velky sportovec, vacsie disky mu prinesu len drkotajuce zuby:)
Skratka, podla mna super auto pre dvoch(detsky kociar sa do vnutra fakt nezmesti) za vybornu cenu. Keby som si teraz vyberal, kupim ho znova. Fabca sa moze strcit 🙂
Co zpracování interiéru? Nic nevrže? Setkal jsem se s kritikou "Japonci to auto dobře vymysleli, ale Maďaři ho špatně montujou." Ale jinak se mi Swift líbí, a za pár let bych o něm vážně uvažoval.
Interier je ok – velmi jednoduchy ale clovek si rychlo zvykne. Pocul som ze niektori majitelia maju problem s poklesnutou schrankou pred spolujazdcom vpredu (nelicuje uplne na 100%). S vrzganim problemy nemam.
Jak je to se zpřevodováním? Kolik motor točí při 130 km/h? Taky o něm uvažuju 🙂 Ještě jedno info – jak je to s variabilitou zadních sedadel? Dají se jednoduše sklopit do roviny nebo je na to potřeba manuál, 3 lidi a stejně tam vznikne schod? Díky
Ahoj,
co sa tyka variability zadnych sedadiel, ja mam delene 2/3. Sklapanie uplne bezproblemove. Pokial mas v batozinovom priestore prepazku (dvojite dno), ktore sa uz do Swiftov po facelifte davalo standardne (ak si dobre pamatam, sklopenim sedadiel dosiahnes takmer vodorovnu plochu.
Nie som si isty, ale mam pocit, ze starsie Swifty v horsej vybave nemali delene zadne operadlo, tak si daj pozor.
Super zdroj informacii najdes na http://www.suzukiswift.sk
Pri 130 motor toci nejakych 3 800 rpm.
http://www.autorevue.cz/Prehled-testu/Suzuki-Swift-13-i-slabsi-motor-staci-test/Kratce-o-Swiftu-motor-spotreba/sc-132-sr-1-a-8225-ch-26549/default.aspx
Převody:
40: 2 – 2600; 3 – 1700
60: 2 – 3900; 3 – 2600; 4 – 2100
80: 2 – 5400; 3 – 3600; 4 – 2800; 5 – 2100
100: 3 – 4500; 4 – 3400; 5 – 2700
120: 3 – 5400; 4 – 4100; 5 – 3200
140: 4 – 4800; 5 – 3800
160: 4 – 5400; 5 – 4300