Suzuki Swift 1.3 DDIS
17 fotografiíSuzuki Swift
Ano, skutečně se díváte na nový Swift. I když vypadá stále stejně, jedná se o úplně nové auto. U nás ho ale čeká těžký život.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
17 fotografiíSuzuki Swift
Ano, skutečně se díváte na nový Swift. I když vypadá stále stejně, jedná se o úplně nové auto. U nás ho ale čeká těžký život.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zvláštní, já mám benzína 1.3 r.v. 2002 a v létě jezdím za 5 v zimě v mrazech na krátké vzdálenosti k šesti. Přes 6 by s ním muselo jet tolální dřevo bez citu. To musí bejt ten nafťák pěkně zmršenej když jezdí v reálu za 6.2 a nebo spíšl pan testér moc jezdit neumí .
Ono to taky mohlo být tím, že diesel ve Swiftu měl málo najeto, ještě si \“nesedl.\“ Neustále se tady operuje kufrem, který sice Fabia větší má a asi i lépe uvnitř, nicméně nevím o jiné automobilce, která by v základu nabízela 7 airbagů a tuším, že i ESP. Navíc je Swift auto zaměřené na řidiče, což je takový příjemný bonus. V mých očích vyhrává Swift, i když z hlediska praktičnosti je asi lepší Fabia.
I když můžete mít samozřejmě pravdu, novinářská auta leckdy dostávají od testérů pořádně \“za uši.\“
hodně velkou ignoraci..
-Bohužel to pořád ještě není ono a Škoda Fabia vypadá vedle Swiftu díky svému interiéru jako prémiový luxusní automobil.- Tak to chce slusnu davku samopresviedcania aby sa tomuto dalo uverit 🙂 Praveze interier je silnou strankou Swifta, kde to uz aj v zakladnej vybave na rozdiel od zakladu vo Fabii nejako aj vypada. Mimochodom, interier je v principe prevzaty z Kizashi, takze o vnutornej über-krase starnucej Fabie oproti tomuto Swiftovi naozaj nemoze byt rec.
Co je na tom za ignoranci? Já bych si diesel taky nekoupil, ale proč by Fabia nemohla mít konkurenta i v dieselové motorizaci?
Protože Fabii lze s přivřenýma očima označit za rodinné auto, Swift ale určitě ne. Nafta do malého auta je nesmysl, zejména kvůli výrazně vyšší pořizovací ceně. V autě, které jezdí často plně obsazené delší trasy smysl už dostává, ale na to je Swift zkrátka moc velký prcek. Za 350k už se pohybujeme v teritoriu o třídu větších aut.
Z fotek mi interiér Swiftu taky příjde určitě hezčí než ve Fabii.