Suzuki S-Cross 1.6 DDiS 4×4 AllGrip (2014)

30 fotografiíSuzuki SX4

Větší sourozenec Suzuki SX4 si bere na mušku Škodu Yeti Outdoor nebo Nissan Qashqai. Dokáže s úsporným turbodieselem, pohonem všech kol a bohatou výbavou zaujmout?

Diskuze

8 komentářů

    XXX

    V autě jsem nejel, tak nebudu hodnotit, jen mě zaujala tak koncovka “ Sněžný muž z Mladé Boleslavi stále působí jako ve všech ohledech dotaženější auto“. Fakt ve všech ohledech? To je potom zvláštní, že ve srovnávacím testu, sněžného muže takřka ve všech parametrech deklasoval. Co si potom představujete pod pojmem dotaženější auto vy? Já třeba jízdní vlastnosti, spotřebu, zrychlení, hlučnost, no a zrovna v tom byla Suzuki lepší.

    iFos

    Já jsem v tom jel (i když v benzínové verzi) a moc se mi to líbilo. Pravdou je, že pokud si to nepřepnete na sportovní režim, je to takové línější. Ovšem to je prý právě kvůli nízké spotřebě.
    Ale nemohl jsem si nevšimnout (a nejen zde), že naši motorističtí novináři si příliš netroufnou neudělat skrytou reklamu Škodovce i kdyby ve skutečnosti třeba zcela propadla (což netvrdím), takže ten závěr také tak beru 😉

    Verny

    Já jsem v tom jel taky, bohužel pro Suzuki těsně po novém Kaškaji. Obě byly nafťáky a čtyřkolky.Nissan působil téměř ve všech ohledech jako dospělejší a hodnotnější auto. Dynamika, odhlučnění od podvozku, motoru i aerodynamik, prostornost, jízdní komfort. Stále nerozumím tomu proč se na našich nekvalitních silnicích preferují prkenné podvozky které novináři rádi označují jako „talentovaný, agilní“ a podobnými výrazy. Já od SUV požaduji jízdní komfort, styl, možnost bez problémů vjet do lehkého terénu a v zimě na hory přiměřeně nízké náklady. A co se týká Yetiho, tak o poslední zbytky stylu přišel po faceliftu, teď už je z něj jenom neútulná krabice na 4 kolech s mnoha ergonomickými nedodělky. Naprosto nepoužitelná zadní sedadla pro převoz dospělých, kaplička přístrojové desky která nad palubku vystupuje tak že brání ve výhledu a uvnitř nuda, nuda a zase jen nuda.

    Michal71

    Vlastním SX4 1,6 automat a tak budu porovnávat tuto verzi. Nový S-Cross je větší uvnitř prostornější i palubní deska o moc hezčí, ergonomicky perfektně zpracována. Sezení je mnohem pohodlnější a výhled z auta do stran o moc lepší. Pokud dále porovnám reálnou spotřebu tak S-cross vyhrává na plné čáře. Dále pokrok i u automatu je dodáván s pohonem 4×4 (zajímavé že toto v článku nikdo neprobíral, je ro dost revoluční systém pohonu). Co se týče vzhledu, tak bych spíše řekl malý krůček zpět, ale zase co člověk to názor (auto konečně má i xenony a led denní svícení – i když jen u nejvyšší výbavy). Nelíbí se mi, že si nemůžete vybírat z větší palety motorů a také to, že jsou pevně určené 4 stupně výbavy + jeden paket střešního okna. (Jinak Suzuki nikdy netvrdila ani o sx4 že je terénní auto).
    Jinak porovnání s Yettim: pokud dovybavíte Škodovku na výbavu Suzuki tak se nedoplatíte. Druhá generace Yettiho je více mířena na eleganci a to bohužel vzhledu uškodilo (stala se z něj elegantní krabice), ale je to zase naše „České auto“ což se teď v reklamách tvrdí i o Hyundai.

    jurgen

    Zasa Skoda najlepsia,s cross v benzine 4×4 je najlacnejsi na trhu,jazdil som aj na Yetiku lenivy ako slon netaha spotreba vysoka doplnky vsetko +vybava Qashkaj zasa drahy diely od Renaultu.Suzuki je podarene auto ako vzdy co aj nieco vydrzi a o pohone 4×4 netreba ani pisat,vsade koncern WW najlepsi a kazi sa to ako čert…………..

    didi

    Autori članku zaplaceny od W group///////////

    Suzuki S Cross 4×4 Allgrip – Une autre image de voiture

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

    Suzuki S Cross 4×4 Allgrip – Eine weitere Auto-Bildergalerie

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist