Supersporty v Brně 2009: reportáž + fotogalerie
81 fotografiíreportáž
Klub sportovních aut opět pořádal tradiční setkání s přístupem pro veřejnost. Autoweb.cz u toho samozřejmě nemohl chybět.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
81 fotografiíreportáž
Klub sportovních aut opět pořádal tradiční setkání s přístupem pro veřejnost. Autoweb.cz u toho samozřejmě nemohl chybět.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravím
Doufám, že na příští rok seženete svezení tím Veyronem 🙂
Mimochodem – čím jste fotili?
T.
Nějaký Nikon… 🙂 Fotit se teprve učím a když dotyčný předmět nedělá přesně to, co mu řeknu ("Ehm, pane v tom GT-R, mohl byste prosím jet asi tak metr od kraje konstantní rychlostí 50 km/h?"), tak cítím, že to stále není ono. A v tom šedivém počasí…
je docela skoda takovych fotka z takoveto akce, pro priste by jste se meli polepsit.
zaujimalo by ma audi rs4 na 12 mieste. bolo to seriove ci upravene auto? alebo je dotycny tak dobry sofer? pretoze myslim ze zajazdil fakt konkurencie schopny cas… a inak tie casy vo vysledkoch boli zajazdene na suchej alebo mokrej trati? dakujem za odpoved;)
Se vší úctou k tomuto autu, zde jezdil pod přihlášeným vozem RS4 upravený vůz BMW na okruhy. Majitel nenahlásil správný vůz. Výsledky je nutné brát jako orientační, nejsou zde úplně přesné údaje a spoustu vozů na předních pozicích nemá nahlášenou penalizaci ač měli například slicky!
Ja mám to šťastie že okolo toho Veyrona chodím každý deň: )
pucuješ mu okno, jo?
nie. každy deň chodim potej ulici a ten Veyron tam parkuje
MAS STESTI
Čím to, že BMW 330i se začátečníkem natrhne 911 Turbo, které zase natrhne Audi R8? Buď Porsche a Audi řídili opilci, nebo na vodě tolik plavou?
Viz můj příspěvek výše. Pro BMW 330 je to zcela reálný čas. Je potřeba říci, že během dne pršelo, ale nepršelo celý den! Tudíž některá auta mají časy pouze na mokru (nezakoupili celodenní jízdy ale pouze hodinu ježdění), tudíž to může být přesně ten důvod. Druhý může být ten, že majitel se opravdu jen svezl a nejel pořádně..
Zdravim, ty 3 casy zase tak shodne nejsou. Prvni z GT-R ma omylem 2s penalizaci, takže má čas 2:22. A ono je to možná tím, že ti 3 řidiči jsou na tom jezdecky celkem podobně a výkonostně jsou ta auta skoro stejná, všechna 3 mají víceméně stejné úpravy. Toliko názor jednoho z GTR řidičů 🙂
I tak je to trochu divné…navíc ob dvě auta v pořadí je další GT-R:-)
je nekde k nahlednuti seznam casu?:)
http://uloz.to/1790286/VYSL.TXT
To pak je pojizdny Playstation prevazna vetsina motoristickych disciplin. Pocinaje F1,DTM,WTTC a mnoho dalsich kde se jezdci dostavaji pri merenem kole do minimalnich casovych rozestupu. Se divim ze to ty lidi vubec bavi.
Oni jsou všichni řidiči GT-R vrcholní závodníci? Je trochu divné aby čtyři lidé měli tak podobné časy…
Ještě jsem si všiml že pánové s porschema 997 různých verzí dokázali svá auta decentně upravit na mnoho způsobů, ale přitom vždy vkusně- různé barevné kombinace, polepy, zadní světla, kola atd. Pak se bylo na tu mnohotvárnost radost dívat.
Inak si vsimnite ten Veyron na fotke a porovnajte s tymto tu. Myslim, ze ide o ten isty: http://natankuj.sme.sk/c/4386901/luxusny-sportiak-nie-je-vynimka-dostal-v-bratislave-papucu.html :DDD
Je to on. Ma stejnou SPZ – na auto.cz jsou jiny fotky a tam je znacka videt 🙂 Mate u Vas odvazny cetniky :p
pokud to nevadí, tak také přispěji pár fotkami ze soboty… 😉
http://fotky.martinsimon.cz/thumbnails.php?album=38
2:27 a Nissan 350Z – chtěl bych vyseknout poklonu – jen 2 sekundy za GT-R to je nářez!
Co mne však zaujalo, byl 18 let starý verán Dodge, který skončil na cca 16 místě.
Jojo, to sem taky nechápal..Koukal jsem na něj jak krouží a vypadal tak bezbraně…:)
A přitom není moc nadřenej. Teda pokud neměl nějak upravenej motor, protože sériovej má V6 160 koníků a 250 Nm.
Opět poznámka, majitel měl nepřiznané slicky, což GT-R nemělo.
Myslel jsem 350Z, toto auto je poměrně hodně upravené, ale podíl slicků na čase je značný (5-6 sekund)
nie je tak davno co som tu pisal ze gt-r je podla nazoru viacerych ludi playstation;)))
Co mne však zaujalo, byl 19 let starý verán Dodge Stealth, který skončil na cca 16 místě a všechny ty super káry nechal za zadníma lampama.
Příjemný den,touto cestou děkuji že jsem se moch zúčastnit tohto podujatia a napriek tomu že nám nepřálo počasí tak jsem zíral,ale strašně spokojen.
Koukam, ze se tu nikdo nediva na vec "z druhe strany" viz BMW s novackem lepsi casy nez Porsche ci ma smysl Veyron na takovehle akci a ani nevyjede …
A co treba takhle, vzhledem k pocasi a stavu vozovky si lide s mnohem drazsimi auty (Porsche napr.) netroufne riskovat tolik co ridici v "levnejsich" priblizovadlech, navic tu padla veta o ukaznenosti zkusenych ridicu, ktera si trochu protireci, prave s komentarem o BMW vs Porsche. Mozna ti mene zkuseni, si chteji dokazovat vice a tim padem si take dovoli vice riskovat (nasledky skod jsou ovsem mene drastictejsi vzhledem ke skodam tech druhych – Porsche ), tohle je dle meho nazoru vysvetleni, a dokonce pokud si vzpominam stara kauza z Mostu minuly rok, kde se predvadela 100konova panda a "nakopala" zadek nejednomu supersportu (mimochodem za horsich povetrnostnich podminek). Navic i pojistovny maji ve vylukach, autohavarije prave na takovych mistech jako jsou okruhy. Tim narazim i na otazku Veyrona, mozna, ze majitel proste nechtel riskovat srazku s jinym vozem (a ne zrovna zpusobenou vlastni chybou). Proste a jednoduse budte objektivni(soudni) a divejte se na vec i z druhe strany a pak Vam mozna dojde dost veci …
Kazdopadne i me osobne mrzi neucast (alespon kratka) exotu na draze (Veyron, Enzo – ikdyz u nej si nejsem jisty, jestli nejel v rannich hodinach …) ale i tak to byla akce povedena a zase se ukazaly i jine auta (K1 Attack, a nadherna klasika Jaguar XJ220 …).
jasný, ale KSA vůbec není o tom si něco dokazovat a už vůbec ne o tom kdo víc riskuje, celý je to o tom se uvolnit a vychutnávat si jízdu po okruhu a vyměňovat si zkušenosti s ostatními členy klubu to je celý
V tom s tebou naprosto souhlasim, nekdo si prijede v klidu zajezdit, jiny zase zlepsovat svoje hranice a o tom to cele je. Jenom skoda, ze to pocasi nevyslo, mozna bychom videli lepsi podivanou …
tak kde se chce člověk s Veyronem projet když ne na okruhu?? To si ho má objednat celej sám pro sebe aby zapl všech 12 válců?
s tema 12ti valcema to myslis vazne? celkem jsi mu ubral 4 valce a to nemluvim o tech 4 turbech…
překlep, z Veyrona nesedím na zadku, ohromující počet jeho válců vždycky po tejdnu vypustím. Sry 🙂
A co treba uplne stejna situace, ovsem BEZ ostatnich aut, kde by eliminoval chybu jineho ridice … staci premyslet … A dle meho si to auto kupuji lide hlavne z "pozerstvi" a rekl bych, ze i dost lidi co vlastni supersport nejsou zrovna dobrymi ridici. Ale auto si koupi, protoze se jim libi a maji na nej, tak proc ne. A je jim uprimne jedno, jestli je bude nekdo kritizovat, ze s nim nelitaji po okruzich … Ostatne nazory jinych by mi byly taky ukradeny 😉
KSA je ale hlavně o zlepšování řidičských schopností. Proto nechápu, proč do klubu leze někdo, kdo chce jen pózovat…
Spis me napada jina vec, a to priste udelat pro kazdeho ridice 2 pokusy zajet cas na draze bez ostatnich aut. Jednoduse by vyjel jeden, jedno kolo na zahrati a pak kolo (mozna dve by byly take dobre) a pote by vyjel dalsi. Myslim, ze by to slo i zrealizovat. Co vy ostatni na to rikate ? Mate jine napady jak okorenit den na okruhu ?
??? Jak chceš udělat tohle pro 150 aut? Blázníš? Vždyť když se takhle jezdila kvalifikace F1 (20 aut), trvalo to dvě hodiny… A pro 150 aut, která pojedou dvakrát pomaleji než F1, by bylo potřeba tak den a půl 🙂
To mas pravdu, po propoctech by to bylo nejmene na dva dny 🙂 a to bez komplikaci, ktere jsou vzdy …
Opět doplním – kdo chce zajet dobrý čas, má možnost si koupit celodenní jízdy a později odpoledne je téměř vždy okruh natolik volný, že bez problémů jde zajet čisté kolo (bez předjíždění).
Majitelovi Treba vyseknut hned 2 pochvaly.Za to ze partak si do nho mohol sadnud a kochat sa muzeom a mne osobne prezentoval V6 Twin Turbo.
Tak ochotnych majitelu vice!!!( o to vic, ze to byl takovy skvost) a bude to skvele 😉
Kto tam plácnul toho drna před Lambo? Neumětelovi doporučuji zopakovat si základy práce s vkládáním objektů, viz 44481_800x600x75.jpg a 44482_800x600x75.jpg