Subaru WRX STI sedan
29 fotografiíSubaru WRX STI
Navzdory image supermoderního stroje nabízí rychlé Subaru staromódní zážitky. Bude se prát a cenit zuby. A pokaždé, když vypnete klíček, bude vám dobře.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
29 fotografiíSubaru WRX STI
Navzdory image supermoderního stroje nabízí rychlé Subaru staromódní zážitky. Bude se prát a cenit zuby. A pokaždé, když vypnete klíček, bude vám dobře.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Dostal totiž o půl hvězdy víc. Sůbo ať si ti malí pánové nechají, já chci ten zázrak z Wolfsburgu!
Dostal totiž o půl hvězdy víc. Sůbo ať si ti malí pánové nechají, já chci ten zázrak z Wolfsburgu!
nojo, ono se ale asi musí srovnávat v rámci kategorie. To by pak Porsche 911 dostalo 5 hvězdiček, Subaru 4, Golf Cabrio 3, Fabia 2 a všechno ostatní po jedné hvězdičce.
http://i.qkme.me/eb6.jpg
Nejsem fanda STi-cka ,ale cetl jsem uz o nem mnoho testu. A vsechny byli totozne az tenhle jde proti vysledkum jinych. To je dobre ze ho otestovali aj redaktori ktery nejsou profici ale jsou len vodici z lidu,jak vetsina nas ostatnich.
Myslim, že nás netrolujou. myslej to vážně. Trolujou se feroxové http://www.charr.org/species/ferox.htm
Jestli by recenzi takovéhoto auta neměl dělat redaktor který umí brzdit levou nohou? 😉
Možná to ani není nutný, možná by úplně stačilo brzdit a přidávat plyn v pravej čas.
a redaktor, který umí pracovat s řiditelným mezinápravovým diferenciálem.
Mám 2 subaru obe turbá mal som Outback H6 aj legacy sedan 2,5 a presne viem co nám chel autor povedat a má aj pravdu subaru má motor pred nárpavou a fakt je nedotáčavé… sti je na tom trochu lepsie ako ostatok ale na prejazdy zakrutou ako zo starou celikou trba zabudnút autor to napisal torchu prehnane tak ako ja som na to regoval nato prvý krát..tu si treba dobré jadné vlastnosti fakt vydobyť treba sa to naucit ovládat a potom to ide … tosku to autor prepiskol zvlast ak jadzdil predtým na niecom poddajnejsom a pristupnejsom pre masy..
neviem sa odborne vyjadrit k miere nedotacavosti v porovnani s m3, 911 atd.. ale viem ze uz 6 rokov cakam na prvi sneh ako na zmilovanie, aby sa s tym dalo ist dvermi napred. v podmienkach nizkej prilnavosti je to na 2-ku naozaj len otazka davkovania plynu. za sucha je to uplne to iste len posunute tak o dobrych + 50 az 70km/h vyssie (a tuna to uz nazozaj zacina byt o reakciach a schopnostiach vodica asi ako pri akomkolvek aute). inac jazdim wrx z 2005
Tak zkuste zatáčet v deceleraci a ne v akceleraci.
Uvidíte, jak se nedotáčivost změní v přetáčivost.
Nebudete potřebovat ani ruční brzdu.
Pokud Vám STi N14 připadá nedotáčivé, znamená to, že jedete příliš pomalu.
Mám jedno řešení vámi diskutované nedotáčivosti a to definitivní! Pořiďte si řídící jednotku středního diferenciálu DCU 3.0.