Subaru WRX STI sedan

29 fotografiíSubaru WRX STI

Navzdory image supermoderního stroje nabízí rychlé Subaru staromódní zážitky. Bude se prát a cenit zuby. A pokaždé, když vypnete klíček, bude vám dobře.

Diskuze

13 komentářů

    Kyle

    Dostal totiž o půl hvězdy víc. Sůbo ať si ti malí pánové nechají, já chci ten zázrak z Wolfsburgu!

    Kyle

    Dostal totiž o půl hvězdy víc. Sůbo ať si ti malí pánové nechají, já chci ten zázrak z Wolfsburgu!

    dick

    nojo, ono se ale asi musí srovnávat v rámci kategorie. To by pak Porsche 911 dostalo 5 hvězdiček, Subaru 4, Golf Cabrio 3, Fabia 2 a všechno ostatní po jedné hvězdičce.

    EL

    http://i.qkme.me/eb6.jpg

    Nejsem fanda STi-cka ,ale cetl jsem uz o nem mnoho testu. A vsechny byli totozne az tenhle jde proti vysledkum jinych. To je dobre ze ho otestovali aj redaktori ktery nejsou profici ale jsou len vodici z lidu,jak vetsina nas ostatnich.

    Kyle

    Myslim, že nás netrolujou. myslej to vážně. Trolujou se feroxové http://www.charr.org/species/ferox.htm

    kajencik

    Jestli by recenzi takovéhoto auta neměl dělat redaktor který umí brzdit levou nohou? 😉

    Kyle

    Možná to ani není nutný, možná by úplně stačilo brzdit a přidávat plyn v pravej čas.

    J. Kurt

    a redaktor, který umí pracovat s řiditelným mezinápravovým diferenciálem.

    Togh

    Mám 2 subaru obe turbá mal som Outback H6 aj legacy sedan 2,5 a presne viem co nám chel autor povedat a má aj pravdu subaru má motor pred nárpavou a fakt je nedotáčavé… sti je na tom trochu lepsie ako ostatok ale na prejazdy zakrutou ako zo starou celikou trba zabudnút autor to napisal torchu prehnane tak ako ja som na to regoval nato prvý krát..tu si treba dobré jadné vlastnosti fakt vydobyť treba sa to naucit ovládat a potom to ide … tosku to autor prepiskol zvlast ak jadzdil predtým na niecom poddajnejsom a pristupnejsom pre masy..

    tomtom

    neviem sa odborne vyjadrit k miere nedotacavosti v porovnani s m3, 911 atd.. ale viem ze uz 6 rokov cakam na prvi sneh ako na zmilovanie, aby sa s tym dalo ist dvermi napred. v podmienkach nizkej prilnavosti je to na 2-ku naozaj len otazka davkovania plynu. za sucha je to uplne to iste len posunute tak o dobrych + 50 az 70km/h vyssie (a tuna to uz nazozaj zacina byt o reakciach a schopnostiach vodica asi ako pri akomkolvek aute). inac jazdim wrx z 2005

    Integrale

    Tak zkuste zatáčet v deceleraci a ne v akceleraci.
    Uvidíte, jak se nedotáčivost změní v přetáčivost.
    Nebudete potřebovat ani ruční brzdu.
    Pokud Vám STi N14 připadá nedotáčivé, znamená to, že jedete příliš pomalu.

    skacelp

    Mám jedno řešení vámi diskutované nedotáčivosti a to definitivní! Pořiďte si řídící jednotku středního diferenciálu DCU 3.0.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist