Subaru Outback (2015) na českém trhu: První dojmy
50 fotografiíSubaru Outback
Dvě dekády od uvedení prvního modelu Subaru Outback je tady pátá generace, která se bez okolků může stavět čelem evropské konkurenci. A to i v oblasti dosud kritizovaného vzhledu kabiny.
Když autor napsal na konci článku:
C) neuvěřitelně skvěle jezdím
uvedl mě ve zmatek, protože nevím, jestli je tam to M navíc a řeč je o autu, nebo je tak skromný 😉
Jak dokáží být ty chyby někdy humorné… Díky za postřeh : )
Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli neplanujete otestovat i benzinovou verzi, dekuji.
Někdy v budoucnu se ve velkém testu jistě objeví, nedokážeme však říct, kdy to bude. Na první seznámení jsme měli k dispozici bohužel jen 2.0D.
Ja uz mam za sebou 30t km s 2.5i tak jestli mas nejake otazky, ptej se 😉
Tak já bych se zeptal 🙂 – jak je sladěný motor s CVT? Spotřeba? Subjektivní pocit při akceleraci (nemýlím-li se, tahle CVT by při razantnější akceleraci měla přepnout do virtuálních 6? stupňů, aby se vyhnulo řevu motoru při konstatních otáčkách), jak to funguje v praxi?
Tak by som sa opytal aj ja, lebo zatial mam za sebou len kratku predvadzacku. Ako je to tom s odhlucnenim. Lebo neviem ci to bolo tym kusom, ale to auto na ktorom som bol na predvadzacke strasne buchotalo pri prejazde nerovnosti. Stopu drzalo nadherne, krasne bolo citit ako zabera to ktore koleso pri prudkom prejazde zakrut, ale toto buchanie ma prekvapilo …
mel jsem pred timto MY2013 a subjektivne je sladeni s CVT lepsi. Jak pises, radi pri akceleraci stupne, myslim ze jich je dokonce 8 🙂 ale nevim, nepocital jsem to. Kdyz prepnes na manual, tak jich je 6. Po meste CVT stupne neradi temer nikdy, pokud na to neslapnu, vetsinou drzi otacky mezi 1200 a 1800
Spotreba, tady v US, pri dalnicni cca 130 km/h mam vetsinou kolem 30 mpg, takze pod 8 litru. Mimo dalnici tak 33, coz je 7.2. Rekl bych ze spotreba je vynikajici na velikost auta a motoru 😉
Oproti minule generaci MY2013 je to o hodne lepsi. To bouchani jsem zazil taky, kdyz mi delali servis a prehustili pneu. Stejne jako minula generace je i tato hakliva na spravne nahusteni. Jakmile jsem upustil na spravnou hodnotu, bouchani zmizelo. Jedina vec, ktera zpusobuje za jizdy hluk jsou nove umistena zrdcatka. Na dalnici, v pripade silneho vetru to kolem nich obcas dokaze pekne zahucet.
mel jsem pred timto MY2013 a subjektivne je sladeni s CVT lepsi. Jak pises, radi pri akceleraci stupne, myslim ze jich je dokonce 8 🙂 ale nevim, nepocital jsem to. Kdyz prepnes na manual, tak jich je 6. Po meste CVT stupne neradi temer nikdy, pokud na to neslapnu, vetsinou drzi otacky mezi 1200 a 1800 Spotreba, tady v US, pri dalnicni cca 130 km/h mam vetsinou kolem 30 mpg, takze pod 8 litru. Mimo dalnici tak 33, coz je 7.2. Rekl bych ze spotreba je vynikajici na velikost auta a motoru 😉
Pěkně toto auto vychválil, ale nikde se nepíše, že Outback 2.0D je totální propadák co se týče kilometrového nájezdu a jeho motorové životnosti. Protože motor který nepřežije 280000 km je dle mne ostuda.