Subaru Outback 2,5i LPG
13 fotografiíSubaru Outback
Jeden z nejlepších "allroadů" se dočkal faceliftu, kterého si skoro ani nevšimnete. Víc nás zajímal pohon na "alternativní" palivo.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
13 fotografiíSubaru Outback
Jeden z nejlepších "allroadů" se dočkal faceliftu, kterého si skoro ani nevšimnete. Víc nás zajímal pohon na "alternativní" palivo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nepamatuju si u kterého čtení to bylo ale už jednou jsem kvitoval absenci fotek interiéru.
http://www.subaru.cz/08outback_interior.html
nabudúce tu hodte aj nejaké 2 foto interiéru nech je pokoj 🙂
Za absenci fotografií interiéru a motoru se omlouvám, bohužel u jsem tato dvě auta fotil jiným fotoaparátem, u kterého selhala paměťová karta.
famózne subarko aj keď za pár dni bude test dalšieho podobného aj tak sa naň veľmi teším
Opravdu výborný test a nejen tento ,velmi kvalitní moderator , na mě pusobí že prostě vi o čem mluví s naprostou samozřejmostí ,dle meho nejkvalitnejší testy v čr na videu i v TV konkurenci,jen tak dál.
Nelze než souhlasit…
Realita spotřeby u ( nezajetého) Legacy SDN 2,0 : město 12 l, mimoměsto 9,0 l ( plně naložený vůz, střešní box) až 8,0 l ( jen řidič), a to i při velmi slušném hodinovém průměru.
Auto s LPi by ( podle výrobce Vialle) mělo mít snad o 3% vyšší krouťák a jeho lepší průběh – nevím, pocitově se mi zdá že na dálnici do větších kopců ( často křižuji Rakousko)rozhodně netáhne hůře než na B95.
Síť čerpaček : U nás naprosto bezproblémová záležitost ( viz http://www.lpg.cz), v Německu samoobsluha, problém je v Rakousku, kde jich je asi 10 ( !!?? ).
Omezení, zákaz pro LPG:
1.Podzemní garáže – v Čechách patrně všechny, v Holandsku, kde je až 10% vozidel s LPG přestavbou, údajně ( dle zprostředkovaných informaci) jsou tyto zčásti využitelné i pro LPG jelikož zde funguje spodní odtah zplodin ( na rozdíl od Čech, kde je provozovatelé patrně z důvodů šetrnosti příliš nepoužívají, což koneckonců človek pozná tak že auto často za týden parkování v podzemce smrdí jak hnůj).
2. Některé trajekty
3. Pozor na Rakousko : autovlak – Autoschleuse Böckstein-Mallnitz ( proč, to opravdu nechápu ).
Vážený pane redaktore. Jsem žena a hned vidím, že Váš test nebyl dokonalý. Dojezd na obě nádrže 1400 km???! Kdepak. Máme toto auto doma a dojezd na obě nádrže je dle stylu jízdy +- 100/ 900 km!!!! Tedy o dost méně, než udáváte!!!!
Nechápu… Spotřeba je dost subjektivní záležitost. A jestli někdo dokáže ujet s Legacy 1400 km, tak potom všechna čest. Stejně, jako lze jezdit s Porsche 911 (997) za 10 a s BMW M3 E46 za 9,5… Když někdo umí, tak umí. 🙂 A vůbec, proč řešit spotřebu u takového auta?
Pravda, s autem jsem jezdil pouze necelý týden a 1400 km jsem opravdu najet nestačil. Najel jsem ale dost, abych mohl spotřebu poměrně dobře změřit a myslím, že při delších trasách (tedy mimo město a po dálnicích) se za 8 litrů jet opravdu dá.
Každé takovéhle číslo je ovšem teoretické, opravdu záleží na stylu jízdy každého jednotlivého řidiče (o rozdílném zatížení auta ani nemluvě).
ja na matiku nikdy nebyl ale je fakt ze subu ma na drz na asi 67 litru benzinu (mozna vic, ale tohle se do nej vejde na stoprocent) a podle oficialniho zdroje (jak jinak ne nez nejmenovane Subaru) ma LPG nadrz objem 61l.
Z osobni zkusenosti vim ze s 3,0 subu se da ujet na nadrz 600km dejme tomu ze 2,5 zere min 🙂 ale lpg zas vic takze v prumeru by to mohlo dat taky 600km na nadrz x2 je 1200km a když nekdo nema tendenci uzemnovat plynovy pedal rekl bych ze 1300 km by mohlo byt realny 🙂 a z toho plyne ze ta teorie by mohla byt teoriticky taky dosazena 🙂
Takze madam bud Subaru nevlastnite, nebo snim skutecne neumite jezdit, nebo mate diru v nadrzi 🙂 nebo v noci vam tajne cichaj feťaci benzin z nadrze
Honzo: mozna je ta teorie teoreticky dosazitelna, ale prakticky silne pochybuji…
uz jen fakt ze 61l nadrz na LPG neznamena, ze se tam vejde 61l. Realne natankujes cca 52l plnou nadrz LPG. Navic spotreba na LPG je tak cca o 10% vice nez na benzin. Tim padem bych se priklanel k dojezdu cca +/- 1000km
ja to srovnaval se spotrebou 3,0 tady je 2,5 takze proto bych videl spis tech 1300 🙂 ale je fakt ze pochybuju ze by nekdo jezdil na vypary zvlast když doporucuji nevyjizdet pri LPG 20l benzinu kvuli cerpadlu ktery by pak mohlo chcipnout 🙂 ale souhlasim vesmes s tebou
Realita je taka, ze do nadrze na LPG sa da realne natankovat max. 45 l PLG (aspon do mojej) a spotreba je cca. 12l/100km. Takze dojazd na plyn je cca 350 km a dojazd na benzin tak 600 km. Takze spolu asi 950 km.
Jste si všichni jisti, že 2.5 je čtyřválec? Pokud vím tak do Outbacku se dává 3.0 H6 a 2.5 H6 turbo.
Jinak je to výborné auto, otec má 3.0R r. 2006, 245 BHP a jezdí se s tím výborně.
Je to čtyřválec. Nakonec, stačí se podívat na stránky Subaru…
http://www.subaru.cz/08outback_specifications.html
🙂 děkuju
Koupil jsem si staršího 2,5 letého Outbacka 2,5 LPG a musím říct, že jsem nadšen. Vaše recenze ve mě vzdubila velká očekávání, ale auto je plní s naprostým přehledem. Tímto bych Vám chtěl poděkovat za super recenzi, která mi byl velmi užitečná.
Jen přidám, že co se spotřeby týče tak trasa Ústní nad Labem – Nové Město na Moravě 8,2l LPG no prostě krása.
Je opravdu velmi tezké,stále císt o spotrebe,za kolik atd.Subaru je vyjímecné auto,jeho místo je tam,kde jiná auta nemají místo..sníh bláto a dalsí extrémní podmínky.Spotreba srovnatelný obsah motoru…BMW,MB,AUDI plus mínus to jisté to znamená..jeden muj kamarád si koupil patrola a konstatoval…ted na chalupu budu jezdit jako král…jezdil…jednou se mnou a tam stála S 100 a jela jako král na .Podotýkam, pokud si kupujete auto s pohonem vsech kol a min.2500 obsahu.spotreba bude asi tak stejná,no ni BMW,MB,AUDI atd.Vám v techto podmínkách SUBARU nenahradí.
Jen tady ještě opoměli připomenout jeden důležitý fakt… každých 30.000 se může stát, že musí motor z outbacka i forester nevyjímaje do servisu… a bohužel u těchto novějších variant se musí z motorem ven jelikož přístup zvlášť u outbacku je hodně špantý… do 100.000km je to v rámci záruky..ale pak si některé servisi namastí kapsu..takže to je asi jeden z mála nevýhod LPG /ale najdou se i lepší servisy/ jinak samé pozitiva.
Jen tady ještě opoměli připomenout jeden důležitý fakt… každých 30.000 se může stát, že musí motor z outbacka i forester nevyjímaje do servisu… a bohužel u těchto novějších variant se musí z motorem ven jelikož přístup zvlášť u outbacku je hodně špantý… do 100.000km je to v rámci záruky..ale pak si některé servisi namastí kapsu..takže to je asi jeden z mála nevýhod LPG /ale najdou se i lepší servisy/ jinak samé pozitiva.
motor se nevyndavá, pouze se měří případné zaklepání sedel ventilů, to lze provést bez demontáže motoru. Pokud se zjistí vůle, musí motor ven a musí se měnit podložky. Mě to nastalo poprvé po 165 tkm kontrole.
Jen jsem chtěl dodat k té spotřebě něco.. Mám Backa 2,5 2008 s LPG (nádrž na 61l tzn něco přes 50 plynu) a ujedu 1300Km celkem klidně pokud tedy nenajedu polovinu těch kilometrů po městě. A ještě mi zůstává benzín na hranici rezervy, takže 1400 bych ujel. Ale když jede má manželka, tak se dostaneme těsně nad 1000Km… Spotřeba je určitě záležitost stylu jízdy a nohy na pedálu. Ale jinak přeju Karolíně spoustu spokojenosti s tímto vyjímečným vozem:-). Ps: nikdy jsem nejezdil lepší podvozek..
Kdyz se pouziva flash lube, tak se zatloukani ventilu nekona… Vlastni zkusenost s LPG…najeto cca 80.000 km bez ztraty kyticky…
Zdravím, trošku poopravím informaci o hustotě čerpacích stanic LPG. Je jich všude, jako máku. Sám jsem přemýšlel, že bych tuto stanici zbudoval, ale s ohledem na to, že v mém okolí – Bohuslavice u Konice, jich máme v dosahu 12km 4… Tedy jsem z tohoto záměru vycouval. Vzhledem k tomu, že si pohrávám s myšlenkou koupě subara v benzínu a následné přestavbě, si těchto čerpaček všímám. A to i s ohledem na to, že mi rukou prošly už 4 vozidla s lpg, samozřejmě tehdy to začalo š125, pak Forman, Felicia combi a pick up, musím říct jedině to, že lpg je výborná volba, bez ohledu na to, že některé, možná většina podzemních garážích obchodních center tam zakazují vjezd těmto vozidlům a servismeni ze staré školy tvrdí, že plyn patří do sporáků… Toliko k LPG. mEKY