Subaru Outback 2.5 CVT (2013)

14 fotografiíSubaru Outback

Jeden z prvních zástupců řady kombi vybavených "terénním" charismatem vyšší světlé výšky a plastových panelů karoserie dostal nový motor.

Diskuze

9 komentářů

    mecanix

    Smutné trochu je, že Subaru u veškerých aut s CVT nahradilo mezinápravový dif, tedy tu nejklasičtější a jedinou opravdu STÁLOU čtyřkolku, nějakou klouzací spojkou haldexového ražení. Moc se tím v materiálech nechlubí (protože není čím), ale je to tak…

    damp

    Proč si jen všichni Subaru-fans myslí, že tahle značka je jediným výrobcem stálých čtyřkolek?!?

    Skoto

    \“sportovně laděný model,třeba VX\“ Tak to jsem se už dlouho nepobavil! A to jsem velkým fanouškem značky!
    A jestě jeden dotaz,která automobilka ještě vyrábí permanentní pohon všech kol? Myšleno v této třídě a velikosti.

    PG

    To tady snad nepadlo a většina subaristů ví, že např. ještě existuje torsen a že čtyřkolky jsou i některá Audi.

    Fakt ale je, že rozvod přes tři diferenciály mají u Subaru jen manuály,anebo 5st. automat. Ostatní mají cosi jako Haldex.

    na

    Moc jich není, ale přece: Mercedes C 4Matic (ano, na rozdíl od BMW má MB opravdu mezinápravový diferenciál), dále například Audi 4 a výše (nikoliv A3 a menší) Varianty s mezinápravou má i Nissan a Mitsubishi – zalezi pak na modelu i modernizaci – ano, v současné době nevyrábějí žádne sedany/kombi stredni tridy, ale vzhledem k tomu, ze podobny system pohonu se dava i do Foresteru, tak se Subaru sve konkurenty mezi Nissany/Mitsi najde.

    na

    Ona Subaru v pripade automatickych prevodovek u vsech motoru vyjma sestivalcu byla az na vyjimecne rocniky pouze s pripojitelnym zadnim pohonem. Na rozdil od prvnich generaci Haldexu subaří spojka stále něco dozadu distribuuje, asi bych to zhruba srovnal s BMW Xdrive (jen to připojuje předek) No a momentálně vychvalované tlačítko X-Mode u nového Forestera CVT, čili zapnutí režimu 50:50 nedělá nic jiného, než prostě sevře spojku. Mají to i Nissany, které používají \“spojkový\“ typ pohonu a má to byslím i lecjaký Duster 😉
    Na druhou stranu neslyšel jsem, že by kdykoliv kdokoliv se spojkou něco nevyjel co někdo s mezinápravou ano. IMHO je tam spíš limit ten, že v zatáčce zadní náprava moc nepomůže, protože vzhledek k rozdílné rychlosti otáčení náprav se musí spojka povolit…

    Skoto

    Děkuji,zase jsem o něco chytřejší.

    Ivan Bernát

    Mám Subaru Outback 2,5i ve výbavě Confort od roku 2010. Pro nepolapné uvádím pár faktů :
    2 x nové řízení 2 týdny odstaveno v servisu
    na 40 000 km nová převodovka CVT (6 týdnů bez auta)
    když mi kuna prokousala hadici chlazení, čekal jsem na ni 4 týdny totéž na hadici od klimatizace.
    Na 200 tis km (tedy po ujetí 160 tis, km po výměně převodovky) odešel měnič CWT a rozvaděč (mozek) , cena opravy 120 tis, 5 týdnů
    Na 220 tis km (ted je to v servisu) odešlo čerpadlo a došlo k poškození mazacích tyček, nadměrné opotřebení řetězu a poškození vodících lišt. cena opravy 80 tis 4 týdny

    technici v Praze i v německu prý tvrdí, že CVR převodovky mění celé – neumí to opravit, cena nové převodovky 17 tis EUR, To Subaru neškolí personál ?

    Takže auto za milion, od 08/2010 z důvodu závad na převodovce a nedostupných dílů cca 25 týdnů v servisu, náklady s odtahy a náhradními vozidly cca 250 tis Kč.

    LIDI KUPTE SI TO, BUDEME SE NAVZÁJEM ZDRAVIT :-))))))))))))))))))))))))

    S POZDRAVEM
    BERNÁT

    muf

    Já mám tenhle model taky, respektive první 2,5 s CVT a nedám na to auto dopustit. Momentálně mám najeto přes 180.000 a jediný průser bylo těsnění pod hlavou cca ve 150.000. Za 4,5 roku provozu průměrná spotřeba 8,7 litrů a jezdím jen na garančky. Takže příští auto bude zase Subaru a zase s CVT!!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist