​Subaru Outback 2.0 D

26 fotografiíSubaru Outback

Nabídka motorů pro nový Outback se může zdát jako velmi chudá, ale já si nedělám iluze, že drtivá většina zákazníků bude chtít tento diesel.

Diskuze

8 komentářů

    josef K.

    Vzhledem k tomu, že redaktoři motožurnálů jsou všeobecně nekritickými fandy této značky, tak po přečtení tohoto testu, kdy v každém odstavci jsou uvedeny poměrně značné výhrady a nedostatky, jsem došel k závěru, že to auto je na tom asi dost špatně, že i tihle obdivovatelé musí (určitě s velkou nevolí) uvést tolik kritických připomínek.
    Nebudu to už dále rozvádět, ale technické zaostávání subaru je patrné 15-20let.

    Dalibor Žák, autoweb

    Já bych se k obdivovatelům Subaru zrovna neřadil. To auto má spoustu drobných chyb, ale jezdí velmi dobře, skoro až zábavně. Nastavení podvozku a řízení se povedlo, takže proto si zaslouží ty čtyři hvězdičky.

    S.T.A.R.S.

    To je opravdu zábavné číst si o \“technické zaostalosti Subaru\“, které jako jediné používá boxer naftu a symetrický 4×4 skoro u všech modelů. Možná nemá měkčené plasty a ochromované cingrlátka v interiéru, vymazlenou grafiku na obří obrazovce na středovém panelu, ale místo toho se soustředí právě na tu techniku která dělá auto autem.

    O.

    Jako třeba diesel, který je tak nespolehlivý, že i prodejci jsou raději, když si zákazník odveze benzín? Se spojkou, která snese rozjezdy pouze bez plynu, jinak shoří? Auta jsou to pěkná, sympatická, ale kvalita šla i podle skalních fanboys do kopru.

    J3rry

    Je třeba si uvědomit, že Subaru dělá diesely teprve od roku 2008. Mají pouhých pět let zkušeností, nepochybuji o tom, že tyhle \“porodní\“ bolesti vyřeší a co nevidět budou minimálně \“on par\“ s konkurencí. Ta totiž v jízdních vlastnostech, zejména v zimě a mimo vozovku těch 15 – 20 let stále zaostává, přestože se čtyřkolkama mají zkušenosti i mnohem delší. Sůba jsou \“svoje\“ a mají charakter. A i ty \“drobnosti\“ a drobnosti k charakteru auta patří…

    joseph

    Ono to možná bude i tim, že plno lidí si myslí, že s dieselovým foresterem může jezsit jako s Imprezou a pak ten motor zkurví. Kdo se chová k malému dieselu jako prase, nevydrží mu ani dva roky a 50tkm.

    Honza Jaroš

    A toto platí i u současných verzí? Já v diskusích narazil (pravda, někdy před rokem a půl) většinou na stížnosti na první subarácké diesely, ale někdy od modelového roku 2010 jsem se problémů se spojkou už nějak nedobral.

    Sám jsem na to zvědavý, o problémech se spojkou jsem se dozvěděl až po složení zálohy, nicméně se svým Legem mám najeto necelých 45 000 km, že bych se standardně rozjížděl na neutrál rozhodně říct nemůžu a pokud něco zatím smrdělo, bylo to vždy jen čistění filtru pevných částic (ze začátku mě docela vyděsil). U těch prvních verzí se to sypalo už ve dvaceti – třiceti tisících…

    Co mě spíš štve je ten filtr pevných částic. Když se vypaluje, auto se při rozjezdech nebo přeřazování docela dusí…

    Patmat

    No nevím, mám naftový Legacy od jara 2009, 180 tkm najeto, spojka je pořád původní a auto kromě pravidelný údržby nezná servis. Prostě bez ztráty kytičky a to ho nějak extra nešetřím, zkrátka normální provoz a dlouhé dálniční přesuny rychlostma přes 170 km/h. Ale třeba je to jen „smůla“ na konkrétní kus 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist