Subaru Levorg 1.6GT-S Sport (2015)
Subaru Levorg
Může auto, které původně nesměřovalo na evropský trh, zaujmout na starém kontinentě a nabídnout více než jen exotický původ? Ano, může...
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Subaru Levorg
Může auto, které původně nesměřovalo na evropský trh, zaujmout na starém kontinentě a nabídnout více než jen exotický původ? Ano, může...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To máte opravdu jen jednu rozmazanou fotku v záhlaví článku? Myslel jsem, že si za odměnu po přelouskání článku se slohem základní školy alespoň prohlédnu pěknou fotogalerii.
Galerie Levorgu je na YouTube i s Českým hodnocením. Lepším než na autowebu. I když ……… !
Provozní hmotnost 1650 kg převyšuje konkurenci a užitečná (raději ji ani neuvádí, protože je nějakých 350 kg) jí nesahá ani po kotníky!
Levorg se mi moc líbí, pan Rakovan by ale mohl přidat na objektivitě, protože nedostatky auto má.
1, Spotřeba 9 litrů při dodržování limitů je přinejmenším mírně podprůměrná, nepatří do výhod
2, Dynamika je slušná, vzhledem k typu auta ale maximálně průměrná. Octavie s 1.4 TSI bude v každém dlouhém táhlém Subaru šlapat na paty.
3, Již zmiňovaná praktičnost určitě není na 5 hvězd.
4, Cenu bych viděl tak o 100 tis. nižší, 900 za vrcholnou verzi je moc
5, Není to nedostatek, ale nerozumím, proč je boční chromová lišta jen na dveřích? Vypadá to trochu, jako by dveře pocházely z auta s jinou výbavou.
Zase o tolik těžší není. Octavia 1,8 TSI 4×4 Scout váží papírově myslím 1540 kg a to jako holátko, s full palbou jakou má Levorg se na 1600 vyšvihne jak nic.
Cenu bych moc neřešil. O Levorg mám zájem a sleva je, na to že se jedná o Subaru, opravdu solidní. Takovou by mi Škoda na novou Octavii rozhodně nedala. Když porovnám 1,8 TSI 4×4 kombi, tak bych ta takovou Škodu musel šáhnout do kapsy hlouběji.