Subaru Legacy STI – a Evropa má zase smůlu…

Jak se zdá, Japonci si ty nejlepší kousky nechávají jen pro sebe.

Ano, máme na mysli třeba Hondu Civic Type-R ve verzi sedan, s lepší zadní nápravou a vyšším výkonem. Teď ovšem zapláčou modrozlatě oddění příznvci Subaru. Velmi povedenému sedanu a kombíku Legacy totiž přispěchala na pomoc divize STI a postarala se o pořádný tuning.
Za základ poslouží jakékoliv Legacy ve verzi Spec-B (a věřte nám, že jiné si rozumný člověk ani nekoupí) s dvoulitrovým turbomotorem o původním výkonu 260-280 koní (podle toho, jestli máte automat, nebo manuál). Nápisy „Tuned by STI“ ovšem znamenají, že na autě dále najdete osmnáctipalcová kola, navigační systém s integrovaným hard diskem, audiosystém McIntosh a hlavně tlumiče a pružiny STI, rozpěrnou tyč STI, tlumič výfuku STI, přeprogramovanou řídící jednotku STI a brzdy Brembo.
Nárůst výkonu se nám nepodařilo zjistit, ale máme pocit, že to každopádně bude velmi zajímavé svezení. Bohužel, my v Evropě máme smůlu. Kdyby aspoň ti Japonci jezdili na správné straně, mohli bychom si ho dovézt sami.

Honza Koubek

9.8.2007 7:00
Více o tématu: SubaruSubaru Legacy

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist