Subaru Legacy STI – a Evropa má zase smůlu…

Jak se zdá, Japonci si ty nejlepší kousky nechávají jen pro sebe.

Ano, máme na mysli třeba Hondu Civic Type-R ve verzi sedan, s lepší zadní nápravou a vyšším výkonem. Teď ovšem zapláčou modrozlatě oddění příznvci Subaru. Velmi povedenému sedanu a kombíku Legacy totiž přispěchala na pomoc divize STI a postarala se o pořádný tuning.
Za základ poslouží jakékoliv Legacy ve verzi Spec-B (a věřte nám, že jiné si rozumný člověk ani nekoupí) s dvoulitrovým turbomotorem o původním výkonu 260-280 koní (podle toho, jestli máte automat, nebo manuál). Nápisy „Tuned by STI“ ovšem znamenají, že na autě dále najdete osmnáctipalcová kola, navigační systém s integrovaným hard diskem, audiosystém McIntosh a hlavně tlumiče a pružiny STI, rozpěrnou tyč STI, tlumič výfuku STI, přeprogramovanou řídící jednotku STI a brzdy Brembo.
Nárůst výkonu se nám nepodařilo zjistit, ale máme pocit, že to každopádně bude velmi zajímavé svezení. Bohužel, my v Evropě máme smůlu. Kdyby aspoň ti Japonci jezdili na správné straně, mohli bychom si ho dovézt sami.

Honza Koubek

9.8.2007 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist