Subaru Legacy 2,5i
20 fotografiíSubaru Legacy
Sháníte rodinný sedan a zároveň rádi řídíte? Dnes je na trhu několik možností, ale na některé se kupodivu docela zapomíná...
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
20 fotografiíSubaru Legacy
Sháníte rodinný sedan a zároveň rádi řídíte? Dnes je na trhu několik možností, ale na některé se kupodivu docela zapomíná...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Honzo,
jak je to s poskládáním za volant? Postavu máme podle mě podobnou (mám 193 cm), ale do Outbacku s šíbrem se pohodlně nevejdu (na výšku). Pokud sedím "předpisově", tak tlačím hlavou do stropu, pokud sklopím opěradlo tak sedák musí dopředu a kolena mám v palubce….
Je to v Legacy lepší nebo se jedná o stejné kastle?
Legacy je outback ale ja se svyma 190 jsem v zivote legacy nemel problem… sedi se mi v něm perfektne dovoluju si rict ze se mi v něm sedi nejlip ze vsech aut co jsem kdy řidil..
rad sedim co nejniž a s pokrcenyma jak rukama tak nohama to znamena kolega co je o deset centak mensi si az na vysku neprenastavuje sedacku.
měřím 189 a no problem
Musím říct, že jsem neměl problém. Mám sice 197 cm, ale také mám poměrně dlouhé nohy a kratší trup, takže netvrdím, že člověk s jinými proporcemi nemůže mít problém s místem nad hlavou – zejména pokud je instalováno střešní okno. Je pravda, že Subaru není nejvyšší, ale není to žádná hrůza.
Ja mam 193 a problem to pri stresnom okne rozhodne je. Pokial sedim vzpriamene (co sedim), tak sa tam nezmestim. Preto som sa musel rozhodnut pre vybavu TREND, ktora stresne okno nema. Ale tento isty problem mam pri vacsine aut, snad mimo Mercedesu GL 🙂
Dekuji za mile prekvapeni, uz jsem si myslel, ze si dneska o poradnem aute na netu nikde neprectu a ejhle, autoweb.cz a muj oblibenec subaru..jste jednicky. Diky!
Přesně tak se mi to líbí – solidní, elegantní sedan (nebo kombi), jednoduché linie… a ještě v černé…
Škoda, že spousta jiných automobilek volí příliš komplikované tvary, přeplácané detaily atd. Viz například BMW, Saab, Volvo V70…
to slyslim poprve, ze boxery maji vetsi spotrebu. Nemuze to byt tim ze je to ctyrkolka? .. ale muze to byt duvod proc tyhle motory dela jen par automobilek.
prujezd po ty klouzavy folii nemel chybu 🙂
je to jak AWD tak boxerem pac mas ctyri vacky a delsi rozvody…. ale stoji to za to
s tou spotřebou to není tak horké, jsou to spíše zažité fámy z dávných let, mám stejný sedan – rok 2004 – a jezdím dlouhodobě za 8.6
– dá se i za 7 a to normálním stylem (trasa 500km, 1/2 130-kou po dálnici a 1/2 okresky kolem 100)
– a pro srovnání stejným stylem (stejná trasa) to jede o 1-2 (spíše ty 2) litry úsporněji než 2.0 FSI 11kW v nové Oktávce – obzvlášť když se té oktávce trochu šlápne na krk tak pěkně papá, u Legacy se to projeví méně (a jede lépe, samozřejmě, ale to už je subjektivní, nemám v pozadí akcelerometr :-))
– dostat se přes 9, to jde, ale při sportovní jízdě – nebo po městě – a nebo při novinářských testech 🙂
Auto to je urcite spickove, ale ta ponuka motorov ho dost degraduje. Tento 2.5 ma podpriemerny litrovy vykon a aj na dany pomer vykon hmotnost podpriemerne dynamicke udaje.
Z tvé srany se zase jednalo o "podriemerny" příspěvek…… Tak si pěkně "nadpriemerně" jezdi svým "nadpriemernym" vozem s "nadpriemernymi" dynamickými schopnostmi vzhledem k jeho "priemernemu" poměru výkon/hmotnost.
zdar
prepac, ale papier, je len papier..zkus niekedy boxera a subaru a potom napis..dobry vodic si uzije i v jedna trojke a to by si, podla tvojho nicku, mal davno vediet, alebo zatial len citas technicke udaje a podla toho snivas o aute? potom ok, az budes sofer, potom pochopis.. 🙂
souhlas, at si sedne sveze a pak panty mele
Vase reakcie su ubohe. Chapem ze ste z vykonu 173 k mimo, lebo to je skoro 3x viac ako vas favorit. Tento konkretny motor je proste slaby ved to povedal sam pan Koubek. Vy musite byt riadne zaslepeny boxeristi s Imprezou nad postelou.
Zaslepeni. Radsej sa hned opravim lebo urobite novu diskusiu o mojej gramatike.
🙂 jsi me rozesmal..tipuju te na VW group, schvlane, jestli nejezdis v a6 v 6 valci (protoze jako ojeta byla nejlevnejsi :)) a uz mas dojem, ze ridis tu nejvetsi bombu na svete..jo, jo mas pravdu my vime prd, cekali jsme na Tebe, skajlejno 🙂 a btw. urazit me dokaze jenom inteligent, tak se nesnaz, bylo by to zbytecne..vem jsi anglicaky a supky dupky pod plakat..
Marian: Urazat si ma zacal Ty. Mna to nebavi, ja som tu kvoli autam nie kvoli hadkam, ja som sa vyjadril vo svojom prvom prispevku k autu na rozdiel od Teba. Tvoj tip na jetou A6 nevysiel, mam Focus 1.6 benzin, a nie ojetina.
ma focuse a otviras si hubu na LEGACY ty si tatar 😀 ted se valim na zemi a mlatim rukou o zem 😀 kolik to ma koni pokud to kone ma? 😀 o sto min nez legacy tipuju 🙂
jiannk majitel vozu nejsem protoze auto nepotrebuju když se vzdy nejaky najde, jinak zkusenost z Legacy 3,OR spec-b rika že v zivote jsem cokoliv predjet problem nemel… a tudiž vic koni jsem nepotreboval.
jinak dva petka nejede? no to jsem jel asi v jine nez pan koubek je fakt ze do 3000 to jede asi jako A6 2,4 ale pak se to rozleti moc hezky (mel jsem ji na tri dny tak je mozny ze to byl jen subjektivni pocit, myslim Legacy 2,5).
a myslim ze ty z toho sveho focuse by si z Legacy sedel na prdeli 😉
Subaru vlastnim uz pres dva roky (Tribeca) a jsem spokojen, ale proc proboha nepriznat, ze litrovy vykon rady motoru o objemu 2,5 l je dnes o dost vyssi, nez u tohoto Legacy, u nejz se navic cast vykonu "ztraci" diky permanentnimu pohonu vsech kol? To je prece proste fakt. Jina vec jsou jizdni vlastnosti vozu Subaru, jejich rychlost a jistota v zatackach a na ruznych povrsich atd. – v tom je Subaru jiste spicka,ale to nema s vykonem motoru skoro nic spolecneho. Tento motor sice jiste takovemu autu staci, ale jen zaslepenec si neprizna, ze jsou na svete i motory vykonnejsi – napr. 2,4 l od Hondy. Presto v relanem zivote a predevsim pri horsi adhezi (mokro,snih) muze byt Subaru diky permanentu klidne rychlejsi a bezpecnejsi,ale jak rikam,to uz je jina vec,nez litrovy vykon. Ovsem priznejme si, ze vetsina lidi kupuje auta podle papirovych udaju, reklamy, dieseloveho motoru, hezke barvy a bud prima slevy nebo prvoplanove vyhodneho leasingu. Malokdo hledi na celkove naklady na provoz napr. za pet let,protoze jinak by se tezko prodavalo tolik dieselu,jejichz jedina realna vyhoda je ve spotrebe.
Přesně. I když sám Subaru sedlám a i dvoulitr mi stačí na to, abych se někde na okresce, nejlépe vysněžené, vyřádil ( v běžném provozu jsem velmi klidným a bezpečným řidičem ), mám pocit, že by Japonci měli zamakat. Nějak usnuli na vavřínech a především jejich válečný spojenec motoricky jim poněkud nebezpečně ujíždí…
ja uznavam ze na 2,5 nema moc koni, ale umi je podat. Tady slo o to že nekdo rika že 2,5 nejede… a to neni vubec pravda když si vemete ze Legacy je velky ja Passat 🙂
taky slo o to ze nekdo tuto debatu vzal moc osobne a zacal se do nekterych lidi navazet a proto jsem reagoval jak jsem reagoval.
a pokud nekomu prijde 180 koni v 1,3 tuna tezkem vozu malo pak by me zajimalo zda by dokazal vyssi vykon skutecne vyuzit. Je fakt ze sedlam obcas 3,0 a s 2,5 jsem jel minimalne, ale 3,0 ma koni az az (nerikam ze bych ji nejradeji nedopral o par koni vic, ale rikam ze tolik koni efektivne nevyuzije zadny clovek kdo nejezdil zavodne)
a pokud muj nazor je spatny pak se omlouvam, je totiz fakt ze k Legacy mam jistou slabost
Honza: Inak nezda sa Ti trapne sa mi vysmievat z Focusu, ked sam nemas ziadne auto?
Raz si si pozical 3.0R a hovoris ze väcsi vykon netreba lebo si predbehol vsetky auta. Tak ked podla toho Ty posudzujes vykon, k tomu fakt niet co dodat.
Moj Focus je pomaly (ale len na rovinkach), ale to neznamena ze si sadnem na prdel z 3.0R ako Ty. Nieco som v nom totiz najazdil. Vyssi vykon sa urcite vyuzit da, to ale asi nemozes posudit, ked si nesiel v nicom silnejsom. Mal som totiz stastie na ovela silnejsie auta so zrychlenim na 160 okolo 10 sekund.
pane klid :)))))))
ano sednu si pred vama na zadnici pac mate focuse …..
a ja nemam zadne auto,boze muj 🙂 ja auto nepotrebuju k cemu taky? když mam sluzebak a muzu si snim jezdit kam chci jak chci a proc chci (když si zaplatim benzin, nebo naftu)
ano legacy 3,0R jsem ridil jen jednou v zivote, (to byla dlouha projizdka když snimam mam najeto uz pres 7 000km )
a focus je pomalej vsude;) s porovnanim proti Lotus Elise (ano uznavam tu jsem ridil jen jednou a asi jen 60km)
v porovnanim auta ktere vlastnim je ale focus skutecny zazrak :DDDDDDDDD
a ted se tady budem prat kdo ma vetsi koule ??
ja neznam vas vy neznate me, tak me nesudte ve vecech o kterych o me nic nevite.
Vy ste si zacal ja jsem diskutoval na urovni a vse co jsem rekl je podlozene…. takze se klidnete pane 😉
a jestli vam prijde 180 koni malo tak pred vama smekam ze je umite skutecne vyuzit, pac i když najezdim rocne par desitek tisic km, tak stale nedokazu vyuzit plny potencial ani skody felicie 🙂 pac na brzdach jsem prilis jemny a "vypoustim" je prilis rychle, mezi plyn se mi nedari trefit na otacku presne, nedokazu si nadjet na kraj tak ze vyuziju celou siri sveho pruhu, neumim vyrovnat nedotacivost brzdovim pedalem a plynem najednou ….. ne skutecne neumim ridit tak abych dokazal rict o nejakym aute ze ma malo koni když nedokazu vyuzit ani ty kone co to ma. a tim myslim i vaseho focuse ktery ve sve tride patri mezi ty lepsi ale oproti legacy je to plecka
Ok uz som kludny. Sorry ak som Vas urazil. Vy traja ste sa ale zacali hned v uvode navazat do mna a potom som reagoval trochu emotivne. Debatu tymto koncim, nikam to nevedie, nase nazory sa rozchadzaju ale to sa bezne stava. Dohodnime sa vsak ze ostaneme pri autach a vynechame osobne utoky.
ja nejsem proti 🙂
ale na legacy koukej jak na konkurence passatu ne jak na nahradu za imprezu WRX STI pak pochopis co jsem myslel tim at se svezes;-) Legacy nikdy nemel byt "supersport v rouse berancim"
proto jsem to bral jak utok na tento vuz, protoze to co dela a delat ma to dela dobre. Taky uznavam ze ten vykon by mohl byt na tenhle motor lepsi ale osobne si myslim ze smrtelnikum to bohate staci a vic koni by emuselo byt ku prospechu.
Jinak se omlouvam a budu se tesit pri dalsi prestrelce 🙂
hawk! ..btw. polovicka ma taky focuse, a z hatchu me prijde nej, kdyz jsme vybirali, mel jsem zkusenosti se vsema na trhu..takze spatnej ridic urcite nebudes skyline, uz jenom kvuli te volbe! mejte se a ve v dobrem..
Jaký motory by sis tedy pro tohle auto představoval ? Ptám se zcela vážně, žádný dvojsmysl za tím nehledej.
Kyle: Super, vazna diskusia k teme tu zacina byt vzacnost. Podla mna by bol idealny motor z Imprezy WRX. Predava sa v USA s trochu inymi parametrami, takze tam urcite pasuje. 3.0 H6 sa mne osobne pri jazde velmi pacil, ale cenovo je to obrovsky skok a preplnany stvorvalec na tom bude lepsie s kroutakom.
PS: Este pre upresnenie, nevravim ze 173 k je malo, ale stredna motorizacia v aute s takym skvelym podvozkom a pohonnym ustrojenstvom je hodna vyssieho vykonu.
Dynamika je opravdu z toho objemu mizerná,ale snad to vynahradí v zatáčkách.
To jo, jak se to vezme. Jenže pak už snad radši koupit starou Imprezu, nechat do ní vrazit 2,5 T ( kluci z http://www.awd.cz ti to udělají za 59 500,- Kč) a vyrazit rozbít si hubu do Sosnový. Já si prostě nemůžu pomoct, ale v dnešním příšerném provozu plném záludných magorů nelze bezpečně využít téměř ani potenciál dvoulitru. Zrovna včera mě na B20 málem rozstřelil pitomec s Mercedesem A.
I taková dálnice Mnichov – Norinberk je už dnes snad nebezpečnější než okreska… :-).
Zajímalo by mě, jestli se dá i s takovou spec B driftovat na asfaltu. Moc tomu nevěřím. Kdo touží vlát jako podvlíkačky ve větru, ať si koupí zadokolku z Dingolfingu.
BTW, to podle mě co momentálně Subaru V MOTORIZACI nejvíce chybí, je nízkoobjemový přeplňovaný benzín nejlépe twincharger . Kolem bloku 1,5 musí bejt na tyhle accesories místa až až. K zahození by nebyl ani dvoulitr s " nízkotlakým" turbem a příznivější spotřebou . Čili cosi ve stylu 1,4 TFSI a 1,8 TFSI.
Opět skvělé video! Díky za připomenutí bezva auta! Nejlepší je ta poznámka o úsměvu řidičů aut Subaru;) Možná byste měli popřemýšlet o vydání plakátu s Honzou Koubkem – určitě by si to zasloužil;) Měli bychom mu udělat fanklub;)
+ Fakt už se těším, až vám pujčí novou Imprezu STI!
Hezke a co nejake foto interieru?
Zdá se mi to nebo se někdo "opřel" o pravé zadní dveře?
Nezdá, to se jen Koubek snažil driftovat :o)))
Věřit mi to můžete a nemusíte, ale stalo se mi to když jsem stál v koloně ve Vodičkově ulici. A z řady šikmo zaparkovaných aut prostě vycouvala oktávka přímo do mě – asi je černé Legacy špatně vidět…
Driftovat zkouším na letišti a tam není moc věcí, o které bych dveře mohl bouchnout 😉
Jak je to u Subaru s tou maskou. Po faceliftu měla méně vzhlednou než před ním. Dali tam více chromovaných příček, ale teď koukám že má zase jednu masivní. Tak jak je to chlapi?
Díky
Bože ty máš starosti…:)
Bo s tou velkou je to hnusne.
velkou ma jen outback pokud se nepletu
V galerii dost výrazně postrádám alespoň hrstku fotek interiéru !!!
Ahoj vsem,
zajimalo by me kdo dela k videum hudbu, je to na zacatku videa basovka Honzy Koubka?? Jinak bajecne video!!
Ahoj Honza,
Rad by som napisal par postrehov na tvoj komentr k autu. Mam verziu 2,5i sedan 08 a udaje o spotrebe mam z praxe. Takze ak jazdim podla predpisov dostanem sa bez vacsich problemov na 8,5l v meste. Mimo mesta je to do 8. Z jazdnymi vlastnostami uplne suhlasim a maximalka je 230.
Uzivam si kazdy km. Do troch tisic otacok je to bezne civilne auto ale nad tri sa zobudi a je to nadherna hracka 🙂 Podla predpisov naozaj naozaj nejazdim a priemerna spotreba za 6000 km je rovnych 10.
Tohle má být konkurenční video k roadlooku? haha
🙂 tak se koukej proste na roadlook, ja zase nemusim roadlook a taky hned nebezim do diskuze..
Имеется множество формальностей, которые нужно выполнять, когда происходит морская доставка в Российскую Федерацию, и специалисты, предоставляющие сервис, проконсультируют, чтобы клиент, который рассчитывает отгрузить какой-то товар на территорию стран таможенного союза ЕАЭС, узнал самый практичный для него путь и срок, с намерением получить желанную продукцию. Стоит принять во внимание, что такая транспортировка грузов https://ved-line.ru низкой ценности данным способом становится несопоставимо дешевле, чем воздушным. Расценка транспортировки посредством самолета самоокупает только дорогостоящею продукцию. Поставка морем в частности уместна, если местом поступления является Владивосток, и зафрахтовывается большая партия. Морские отгрузки контейнеров из Поднебесной максимального веса способствуют оставить стоимость весьма доступной, потому что тоннажность самолетов, по сравнению с кораблями, внушительно меньше. Присутствуют другие главные отличия к тому же между подобными форматами, как сухопутные перевозки и перевозки морским транспортом. Из КНР возможно привезти сборный товар, применяя оба способа. Но общее практическое требование содержится в массе товара. Для товаров весом более двухсот килограмм отправка каким-либо морским направлением прибыльней сухопутного, и наоборот, габаритную продукцию удобнее доставлять, выполняя грузоперевозку по территории России на автотранспорте.