Subaru Legacy 2.5i CVT

19 fotografiíSubaru Legacy

Papírově nejméně zajímavá motorizace se nám pod kapotou Subaru Legacy líbí zatím snad nejvíc. Divíte se? My také.

Diskuze

26 komentářů

    Richie

    Já prostě tomuhle designu nemůžu přijít na chuť. Předtím bylo Legacy krásné dravé auto, ale ted mi to přijde, jako by tam ty světla vůbec nepasovaly…

    gonza

    Tak tak, měl jsem možnost řídit minulou generaci s motorem H6 a ve verzi sedan. Musím říct že je to skvělé auto!

    DAGGY

    Nejsem chudy clovek a take ne mlady.V zivote jsem uz neco videl a co se tyce aut,zacinal jsem na otcove Tatre 603,coz byla pohadka,ale k Subaru.Koupil jsem si novy model 2010 SUBARU OUTBACK 2.5 v plne vybave.Man asi 22000 km-spotreba kombi. 8.9 l/100km-fantasticke auto,Nepropaguji Subaru,mam v garazi jeste Toyotu LC V8,ale nemyslim si,ze propagovat nemecka auta(ac vyborna)neni prave na miste.Osobve si myslim,ze i pres technickou vyspelost nemeckych vozu,japonci delaji auta daleko trvanlivejsi a spolehlivejsi i kdyz ne tak nabita poslednimi technickymi vystrelky,ktere ani obycejny smrtelnik nikdy nevyuzije.Prominte je to muj nazor.Mnoho stastnych km a……………………

    Patrik

    Tak se musím přiznat, že se někdy tak trochu ztrácím v názorech redakce tohoto magazínu na některé vozy. Stává se mi to častěji, ale zrovna případ vozu Subaru Legacy je pro mě snad nejvíce křiklavý.

    Není tomu dávno (cca začátek února tohoto roku) a v magazínu Autoweb vyšel naprosto oslavný článek s videem na vůz Subaru Legacy 2.0D – verze kombi (odkaz je níže). Článek tak oslavný, že vím osobně o dvou prodejcích Subaru, kteří tento článek využili pro podporu prodeje svých vozů (například plzeňský Autwec na něj odkazuje na svém webu v sekci Akce a novinky, jiný prodejce upozornění na tento článek rozesílal jako e-mailovou reklamu), a mě osobně po jeho přečtení, přestože se mi Legacy i boxer diesel líbí, jako první napadlo, že to snad musí být PR společnosti SUBARU ČR. Člověk by mohl po shlédnutí tohoto videotestu velmi snadno nabýt dojmu, že lepší vůz než Subaru Legacy 2.0D už snad ani v podobné cenové hladině pořídit nelze.

    Dnes, dva měsíce poté, najednou ve stejném magazínu čtu poměrně znuděný článek z rubriky První jízda o benzínovém Subaru Legacy 2.5i CVT, kde se v závěru článku, který celkově vyznívá tak, že to auto celkově vůbec nestojí za moc (nejste-li řidič důchodce apod.), dočtu, že "NÁM SE SKUTEČNĚ LÍBÍ VÍCE NEŽ DIESEL…" – a redakce mu uděluje tři hvězdy (to horší dieselové Legacy v únoru dostalo hvězdy 4 – mimochodem).

    A zkuste na tomto webu hledat dál a najít články o téměř geniálním boxer dieselu od Subaru, tichém, kultivovaném, úsporném. A pak se znovu podívejte na tento článek a přečtěte si o tom, jak v redakci před pár týdny jezdili s naftovým Outbackem, jehož motor "…byl hlučný, docela rozežraný" a který celý (Outback) působil velmi nekultivovaně, a budete možná podobně zmatení jako já teď…

    Ještě odkaz na článek o Subaru Legacy 2.0D: http://www.autoweb.cz/recenze-testy-aut/subaru-legacy-2-0d/17870

    Lucas

    Správný postřech. Taky mě to napadlo.

    To Autoweb:

    Neberte úplatky, jinak se z toho zblázníte…

    Subaru4ever

    Nezbývá mi v tomto případě nic jiného, než plně souhlasit.

    Chvalozpěv na naftový boxer se nese celým automobilovým světem napříč národy, nedávno byl extrémně vychválen i zde, a najednou je zde krutě sepsut. Střídat názory jak aprílové počasí není pro stálé čtenáře dobrá vizitka.

    PS: Parkovací čidla dopředu i dozadu je možné přikoupit (za cca 10000 Kč) ke každému Legacy a Outbacku. Fungují sice pouze na akustické bázi a mají skoro až moc velkou rezervu v odhadu, ale rozhodně je s nimi život snazší.

    quickly

    Mám najeto ve Foresteru 2.0D od 12/2008 skoro 60.000 km a "hlučný a rozežraný" mi vůbec, ale vůbec nepřipadá. Teď o Velikonocích jsem vezl v Čadci budoucího švagra, který jezdí Audi quattro, trochu v terénu (z Rieky na Husárik) a po vysednutí nechápal, že se vezl nafťákem. Prý s tak tichým a ladným motorem ještě nejel ! Opravdu mi to připadá, že článek je psán jako PR, aby se CVT víc prodalo.

    Jinak mám spotřebu (počítanou na nádrž) 6.7 l/100 km a to rozhodně na permanentní čtyřkolku není rozežranost !

    Radek

    Naprosto souhlasim. Test 2.0D byl ve srovnani s ostatnimi testy velmi pozitivni. Myslim, ze panove z Autowebu se konecne probrali… – tohle auto je slaby odvar minule generace (bohuzel)

    Kyle

    Vedle recenze BMW 5GT je to hodnocení vcelku nepochopitelné. Ano, BMW je BMW, ale much má taky spoustu, ALE vypadá minimálně stejně hnusně jako nový Legásko ( i když naživo nakonec obě vypadají lépe, než na fotce), A také stojí dvoj- a vícenásobek, a dostalo 4 hvězdy.

    Prostě kdyby BMW ( jak miluju jejich 3-er a starou 5-er) vygenerovalo průjem se znakem vrtule, bude to minimálně za 4. Přes to PROSTĚ nejede vlak.

    Drtikol

    A jestlipa ono to nebude tím, že BMW i když postaví nesmyslnou ohavnou hroudu plechu jménem X6, tak pořád dokáže způsobit, že jízdní vlastnosti jsou prakticky nejlepší v dané třídě? To se pak blbě hodnotí – osobně si myslím že 5GT by vypadalo lépe po absolvování EuroNCAP ve dvojnásobné rychlosti, ale jednou jsem se svezl a dojem tedy opravdu zanechalo. Je tedy validní předpokládat, že i ten BMW průjem by jel líp, než průjmy jiných značek.

    A co se týče Subaru – když Koubek psal ódy na dieselboxer, byl to úplně nový motor. Od té doby už něco vody uplynulo, třeba už dnes není tak jasně na špici, jako byl… a kromě toho, ve srovnání se sametovými benzíňáky Subaru, je to prostě pořád jen diesel… A kromě toho, názory jednotlivých redaktorů se klidně můžou mírně lišit – a když se sejdou dvě protichůdné amplitudy, vypadá to takhle, no. Čekali jste snad, že se dozvíte Univerzální Pravdu (TM) a nejlépe i smysl života, vesmíru a vůbec?

    Patrik

    To asi, Drtikole, rozhodně nečekal nikdo. Pokud by názor byl prezentován jako názor jedné osoby, redaktora, bylo by to ještě pochopitelné (i když si myslím, že není běžné, aby jeden magazín vydával dva zásadně odlišné názory na jednu věc – byť by byly psané různými redaktory – magazín by měl vystupovat jako celek, nikoliv jako několik různých nesourodých hlasů různých lidí). Jenže pokud si článek přečtete, zjistíte, že názory v něm jsou spíše čtenáři předkládány jako názory redakce, nikoliv jednoho redaktora. Viz například: "…Papírově nejméně zajímavá motorizace se NÁM pod kapotou Subaru Legacy líbí zatím snad nejvíc. Divíte se? MY také … Zpočátku JSME SE motorizace pod kapotou nového Subaru Legacy 2.5i CVT báli … Pár týdnů před tím JSME JEZDILI s dieselovým Outbackem a ten NÁS tak trochu zklamal … ale NÁM se skutečně líbí více než diesel". To nezní příliš jako názor jednoho redaktora. Zní to jako názor redakce. A názor můj jako jednotlivce je, že když si po přečtení tohoto článku přečtu dva měsíce starý článek od stejné redakce na dieselové Legacy (nebo když si coby stálý čtenář vzpomenu, jak se zde na webu dlouhodobě hodnotí boxer diesel od Subaru obecně), nějak mi něco neštimuje… Nic víc, nic míň.

    Jan

    Me hlavne prijde, ze nektere zalezitosti jsou veci nazoru, ale nektere jsou objektivne zmeritelne. Tak napriklad vzhled karoserie, nebo plasty v interieru mi prijdou ryze vec nazoru. Nekomu se to libi a nekomu ne. Ale jestli motor hodne zere, nebo je hlucny prece jde jednoduse zmerit a porovnat.

    Jan

    Naprosty souhlas.

    Taky ted nevim jestli ten diesel stoji za nakup nebo ne.

    boxer diesel

    Názorový veletoč

    Dneska je každý "novinář", není se čemu divit…

    pes

    my v hospodě u piva tomu totiž rozumíme nejlíp, viď?

    Albi

    pánové autoři, nechcete zvážit nějaké jiné povolání ?

    tohle vám fakt moc nejde …

    Michal

    Mám pocit, že úroveň autowebu jde strmě dolů. Když kdysi dělal test p.Koubek, diesel až nekriticky vychvaloval, ale i on byl schopen uznat, že z dieselů má trochu větší spotřebu, protože je to Boxer. Sám jsem ho nevyzkoušel, ale pravda bude asi někde mezi. Tipoval bych, že bude lepší, nebo min. srovnatelný s TDI CR, a to je pro takový motor docela poklona, zejména ve světle toho, že Subaru nikdy předtím diesely nedělalo a je to diesel jejich vlastní konstrukce.

    pes

    je zajímavý usuzovat úroveň webu podle toho, jak ohodnotí diesel pod kapotou Subaru… 🙂

    Mimochodem, mám z testu pocit, že je to spíš problém celýho auta (tedy novýho subaru legacy, který mi taky přijde jako hnusný a poněkud, jak píše redaktor, "plechový") a ne toho dieselu. A pokud jde o mě, nedávný test dieselového outbacku mi přišel zas až moc pozitivní.

    Michal

    Neusuzuji tak jenom z tohoto testu, stačí se podívat na test BMW 5 GT, tak odfláknutý "test" pouze s tabulkovými údaji mi přijde mírně řečeno ubohý a pokud bude redakce v tomto duchu pokračovat, nemusí se s testy vůbec obtěžovat. Přijde mi trochu nepatřičné v jednom testu auto strhat a ve druhém ho nadpozemsky vychválit viz. test p. Koubka, když ještě pracoval na autowebu. Obojí je neprofesionální a nepřímo takové hodnocení říká, že pravda bude někde mezi, tzn., že auto je průměr.

    pes

    no, on je možná docela zásadní rozdíl mezi minulou generací Legacy s dieselem, která rozhodně patřila k tomu lepšímu a dobře se s ní jezdilo. Nejen, že je nová generace hnusná jak prdel, ale evidentně ani moc dobře nejezdí.

    A test BMW 5 GT mi odfláknutý nepřišel. Dozvěděl jsem se, co jsem potřeboval.

    Michal

    Tabulkové údaje, které si člověk může kdykoli najít na netu vám přidou jako test? To i testy p. Trojny byly lepší. Jednoduše máme každý jinou představu, jak by co mělo vypadat, to samozřejmě není špatně, ale ve srovnání s tím co autoveb vyprodukoval v letech minulých, je to podle mně mizerie.

    Michal

    autoweb

    Jenyk

    Hele pes, že ty jsi tam manažer? To jsou ale bláboly…

    Ale k věci. Fakta z recenze: auto postavené jako Logan, motor nic moc, řízení necitlivé, žere, cena 830 (což je pálka). A vyznění – auto je dobré, lepší, než naftové (které tu před časem vychválili do nebes..).

    No co, tak zase jeden autoweb skončí….

    fred

    Poslední dva měsíce se Legacy velmi dobře prodávalo.

    Není se čemu divit.

    Autoweb asi nebude křišťálově čistý!

    Patrik

    Tak se podívejte na tohle: http://www.autorevue.cz/nejlepsi-interiery-roku-2010-podle-wards-auto

    U nás tolik kritizovaný interiér Outbacku vyhrává v Americe ceny za nejlepší interiér roku… :)))

    Kerik

    Pěkné

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist