Subaru Impreza WRX STI: WRC v garáži?

28 fotografiíSubaru Impreza

Vím, že ten titulek trochu přehání. Ale možná ne tolik, jak si myslíte.

Diskuze

50 komentářů

    Jára

    Okolo Prahy skoro zadnou neznam, ty co byly uz jsou dnes pod zavorou…

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Tahle je také pod závorou, jde o to, dohodnout se s majitelem oné závory…

    Polo

    keby som bol majitel tej zavory, vedel by som sa s vami dohodnut 😉

    Patrick

    Je to v Milovicích, párkrát jsem si tam byl zablbnout, sice tam byly zákyzy, ale žádná závora, jednou tam na nás přijeli poliši, ale byli v klidu, jenom řekli že tam nesmíme bejt, tak jsem odjeli, jak to tam je teď nevim, ale už to tam asi víc hlídaj….

    Martin

    Je to kousek za Mimoní, bývalý pojenský prostor Ralsko. Jezdí se tam Mimoňské války. Nebo se pletu…?

    jirka

    no, mozna to jsou hradcany, ale nevim to jiste….nejak to tam nepoznavam, a navic tam je pul metru snehu a nikdo neodklizi(ted v zime sem tam skoro porad) ale ta neni pod zavorou :))) no, i kdyz 🙂

    jinak, muzete rici, az zase pojede neco testovat do hradcan, popr. do Sosnove…. 🙂 prijdu se podivat :))

    jirka

    tak jo, Ok, jsou to hradcany, uz jsem to poznal 🙂

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Tak ne 🙂 Je to bývalé vojenské letiště v Milovicích, je tam ovšem opravdu zákaz vstupu pod vysokou pokutou… Byli jsme tudíž domluvení s majitelem. Nutno ovšem říct, že v Mimoni/Hradčanech je kvalitnější asfalt, tady to občas dost drncá… ovšem je to nepoměrně blíž k Praze. Pokud by ovšem někdo věděl o podobné ploše vhodné k natáčení driftů a spol., blízko u Prahy, nejlépe směrem na Plzeň, rádi se poučíme (letiště v Hořovicích bohužel z důvodu nekomunikativního vedení nepřichází v úvahu).

    Dalibor

    Musím se přiznat že video mě zklamalo, bylo až moc akční a těch střihů také nebylo nejméně. Nebylo tam vůbec poznat, jak se dá auto ovládat, stačilo by alespoň natočit jeden celý drift, nebo prostě delší jeden záběr…ale k mé hlavní otázce, chystáte se někdy otestovat Mazdu 6 MPS? Jestli ano, tak kdy bude článek zveřejněn? Díky moc Honzovi Koubkovi (bývlému Carautistovi)

    Honza Koubek, autoweb.cz

    To je opět důkaz, že se nemůžeme zavděčit všem. Tu spoustu komentářů, že jsou videa málo akční, už raději ani nepočítám. Navíc bylo opravdu ošklivo a měli jsme málo času. Nebojte, v létě bude líp a my se budeme neustále zlepšovat (aspoň to máme v úmyslu).

    Jak je auto ovladatelné se dá vyčíst z článku (doufám). Mazdu 6 MPS otestujeme, hned jak jí Mazda ČR bude mít v novinářské flotile a podaří se nám zamluvit si termín testování. To samé platí o Lanceru EVO IX – jakmile bude, budeme se snažit dostat ho do rukou.

    jirka

    acha… me zmatl ten hangar na jedne fotce… no, stejne mi to prislo divne, ze tam nejak neni snih…

    Taxik

    To je divne, my uz tam jezdime nekolik let na vylety a porad je tam spousta lidi.

    Pamatuju si ze tam byl jeden chlapik na masine a porad si tam trenoval predni kolo, zadni kolo, atd…

    Pak si tam dal zavod dlouhej golf a honda civic, nechal je trochu rozjet a kdyz uz jeli kolem 150 km/h tak je po zadnim dojel a docela svizne predjel a pak tepr sel zpatky na dve kola. Docela jsem se pobavil.

    Jára

    Diky za informace. Jak je to v Hradcanech s pokutami? Byl jsem tam s autem jen jednou, vsude zakazy vjezdu, pry tam obcas chytaji policajti. Pro zajimavost – kolik kdo mel tam na pred koncem runwaye maximalni rychlost?

    tomas

    sti je fajn, ale evo me bere za srdce vic. budete mit na webu evo 9?

    Ondra

    nevim proc, ale ja bych bral sti a to vsema deseti!!!

    bezva clanek!!!

    Nerez

    Myslim si že každy novější EVO počinaje VII a IX konče by STi nakopalo prdel. Je to prostě nejdokonalejší auto. Takže EVO

    Jouda

    Za jedno z nejlepších aut je považován Nissan skyline GT-R 34 a Z-tune:)

    Mejla

    Milý Joudo, "je považován"? Kým? Tebou? Tak to pak ano…

    vzzzum

    Teda panove,kvalita videa je opravdu tragicka:(Myslim,ze v dnesni dobe,kdy ma vetsina lidi dost rychle pripojeni k netu neni nutne snizovat jeho velikost na ukor kvality,jak je to zde.At to ma treba 30MB,hlavne,ze tam nebudou skakat pixely jak krava:)

    tRISk

    supr..nebyt toho uvodniho komentare, ma to temer smrnc videi ze staryho dobryho The Need for Speed..:)..supr:)..i dyz bych dal nejakej delsi zaber..:)…

    Ondra

    Na autoweb chodím hlavně kvůli videům, které jsou lepší než přiblblá videa u kokurence, kde je půl minuty věnováno otevírání kufru a podobným kravinám..ale tentokrát teda nic moc, na to, jaká vládne zima, to bych natočil lepší video se svým kombíkem kdekoliv na zasněžené silnici s pomocí ručky 🙂 Když vzpomenu na luxusní video s Mondeem ST220 a Václavem Pechem za volantem, to je nebe a dudy. Ten aspoň opravdu ukázal to, po čem má většina z nás mokré sny :))) Totiž že kdo umí, ten umí. Takhle blbnout na parkovišti se dá s prominutím i se stodvácou, když jí dáme dva pytle cementu do kufru. A mrzí mě to o to víc, že jde o Imprezku, kterou nadevše miluju ;)))

    Willy

    Tak si to zkus s tou stodvácou takhle natočit a pak kritizuj, ok? Jasně, mohlo to bejt lepší, ale furt tady všichni chtěli akční, akčnější, nejakčnější a teď najednou ne?

    Roman Trojna, autoweb

    Ano, Vaclav Pech skutecne s ST220 ukazal, ze kdo umi, ten umi. Tomu ovsem take predchazelo prezuti vozu na ojete pneumatiky, jejich nasledne doniceni a prezuti na nove pneu (jen cas straveny v pneuservisu 2,5hodiny). Asi chapete, ze ne vzdy se podari sehnat dobrodince, ktery daruje sadu ctyr novych Pirelli. Az nekoho takoveho sezeneme, Vaclav Pech bude moci predvadet sve umeni kazdy tyden s vervou, s jakou to predvedl s ST. Nevime proc, ale importeri jsou vzdy prekvapive neprijemni, kdyz se jim auto vraci s polovicnim vzorkem pneu. (PS: na reseni pracujeme…)

    Ondra

    Já to chápu, že ne vždycky jsou podmínky ideální, ale "odbýt" zrovna Imprezu blbnoutím po parkovišti mi přijde jako docela škoda, to jsem tím chtěl říct…

    Ondraaa

    Stará Impreza byla hezčí

    ondra

    Mne se zda byt Impreza STI doopravdy skvelym vozem, ale konkretne bych se jeste na neco zeptal:

    Predstavme si situaci vyletu na hory (bere se Impreza jako nejlepsi reseni) – kam dam lyze? Vzhledem k tomu, ze sklopitelne sedacky se nevedou (popr. se jede ve ctyrech) a nepredpokladam, ze se toho hodne vejde do odklapeciho meziprostoru mezi ty dve zadni, potrebuju nutne zahradku. Da se na imprezu jedna dat? A jak to je s Evem a sklopitelnymi sedackami? Zahradku k Evu podle specifikace je mozno dokoupit.

    A jeste jedna poznamka k tomu, jak zajimave je to s trhem v Americe. Nejen, ze tam STI stoji smesnych $33.000, ale ma taky rovnych 300 ps…

    LadisWRX

    uprostred je sklopna operka, lyze projdou, ale tim padem nemuze jet 5 lidi ale pouze 4.

    ondra

    Dik, a jak to je s tou zahradkou?

    horal

    Zahradka neni problem az na to, ze musis mit specialni od Subaru.

    olaly

    To video je fakt bida. Je to skoda. Chtelo by to jenom vic dlouhych zaberu. I to zrychleni z klidu v interieru (s pohledem na tacho) by mohlo byt az do 100ky, at si umi i beznej smrtelnik predstavit, co to je zrychleni za 5. Do tech 60km/h je to na vetsine aut dost podobny, tak to nemuze vypovedet o zrychleni.

    PS: nepochybuju ze ste se skvele zabavili a kdybych tam byl ja, asi bych odhodil kameru a sel jezdit 🙂

    LadisWRX

    tak se chci prihlasit ze mam Imprezu WRX jako jedine auto. Dojizdim s ni kazdy den do zamestnani a zpet, cca 50 km. Tchyni taky vozim, zatim zadny problem, deti zatim nemam. Auto je v tuningu a kdyz je prilezitost tak s nim jezdim i po sjezdovkach.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Tak to gratuluji. Mít Imprezu jako jediné auto vyžaduje hodně sebeobětování. Dokážu si to představit teď (za předpokladu dobrého finančního krytí), ale až přijdou děti, nevím nevím… Každopádně držím palce.

    Abstinent

    minulý týden sem mel předváděcí jízdu, svezení super, jenom se mi až točila hlava z těch superlativů, které sem si od prodejce vyslechl.Mě konkrétně vadí, že chybí opěrka pravé ruky – na delší vzálenosti (o kvalitě zpracování nemluvim, o tom to neni:), díra na lyže tam fakt je.. Dalo by se to auto používat jako každodenní, to znamená v zácpách do práce a zpátky?,už si nepamatuju tuhost spojky,ale i tak ve srovnání s 350Z byla uplně měkoučká:)

    Martys

    Myslim ze o tuhosti spojky to opravdu neni:-)) Jinak Impreza neni auto na delsi vzdalenosti, neni to zadny univerzal a kompromis, takze s absenci operky ruky kazdy kdo ji kupuje pocita…spis by prekazela – uvedom si ze plno STIcek se predelava na Nkovou tridu a tys u rallye auta videl nekdy operku ruky?:-)

    Abstinent

    Neviděl, po pravdě, ani sem se po tom ňák nepídil:)Ale stejně dík za tvůj názor, protože sem uvažoval o koupi jako jednoho auto-v zimě na hory v létě třeba kola, do práce a tak, a měl sem podobný pocit, že by to NEŠLO…Děti se ještě nechystaj a chtěl sem ňákou srdcovku, asi pudu do R32..Mám totiž rád 4×4..(ja vim – haldex:)

    Martys

    STI hlavne ale i to WRX je opravdu auto pro zabavu, paklize se neobejdes bez operky ruky, byt ti to auto vynahradi 100x jinde…pak zkus treba Legacy, zrovna do Golfu bych urcite nesel, navic s haldexem a tezkym predkem neocekavej sporovni jizdu….ve vsi ucte k R32

    gg

    Video by skutecne mohlo byt o neco kvalitnejsi a delsi. Nejakych 20MB by dneska vazne mohl stahnout kazdy. Obohatil bych to o zabery tachometru pri pruznem zrychleni, sprintu 0-160-0 a tak podobne. Jinak to hodnotim kladne, ale vypustil bych tu hudbu. Nic proti vasemu vkusu, ale i za cenu nizsi atraktivity bych uprednostnil spis nerusene vnimani zvuku samotneho auta. Celkem vzato si podle me zaslouzite pochvalu. Natocit video neni zadna prdel.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Jenom drobná poznámka k hudbě: kdyby šlo jen o můj vkus, bylo by to o něčem jiném. Bohužel jsme (zatím) odkázáni na volně použitelnou podkladovou muziku. Kdybychom chtěli použít klasické komerční songy, musíme to mít ošetřené s organizacemi OSA a dalšími, což stojí peníze a spoustu času. Ale děláme na tom… Zvuk auta tentokrát příliš nevyšel, zvuková aparatura se také dolaďuje. Každopádně díky za pochvalu, v moři kritiky potěší 😉

    NiCKSON

    No je videt, ze podminky vam tentokrat hodne nepraly 😉 Ale spatny to neni, naopak, myslim si, ze je z toho citit urcity tvurci potencial 😉 Ono s kazdym hotovym kusem se clovek neco nauci a ziska zkusenosti. Takze stale drzim palce. :-)))

    BTW: ta rovinka v milovicich ma jednom konci obratiste z relativne kvalitniho asfaltu. Je sice mnohem mensi, nez ta velka panelova plocha, ale nejsou v ni spary ani vymoly.

    johny

    je jasny ze na video nemate prostredky jako top gear takze to jako top gear nemuze vypadat 🙁 ale je to dobrej vzor, dlouhy driftiky, zvuk motoru, zrychleni a tak 🙂

    Karlos

    Díky za bonusové video. Vážím si toho, že se snažíte vyhovět požadavkům čtenářů. Přeju hodně chuti a zdaru při další práci.

    PS: Přidání komentářů Honzy Koubka byl bezva nápad

    WRCar

    Jezdit s Imprezou po letisti dokaze fakt jen priblbly prazsky novinar. Hlavne ze ve clanku pise jak se autu nejvic libi na uzkych cestach.

    Takove krasne auto, ale kdyz ho dostane do ruk novinar srab, jehoz maximem je letistni plocha, tak to podle toho vypada.

    Panove z autowebu, testujte Skodovky, Renaulty a podobne komercni plecky.

    Ryzner

    Jasně, jeď jim to do té za***né Prahy všem ukázat, jak se to dělá!

    Moulo :-)))

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Natáčení videa a testování jsou dvě různé věci. Imprezu jsme měli velmi krátce, byla zbrusu nová, nezajetá a po všechny tři dny, kdy jsme s ní jezdili, bylo velmi mizerné počasí.

    Natočit alespoň trochu akční záběry chce spoustu času, a místa. V dané situaci bylo letiště nejlepším řešením. Na natáčení jsme totiž měli pouhé 2 hodiny.

    A nebojte se, testu Renaultů a Škodovek se také dočkáte.

    petrV

    ..no prave nezajeta ma jestli se dobre pamatuju jezdit 1500km do 4tis ot/min -importer to trochu podelal -trhalo me to srdce kdyz jsem videl ze zkousite zrychleni.

    Svoji jsem poctive zajizdel a vzdy kdyz mi meni olej se divi ze neubyva a je to pry vyjimka.

    Co se tyce videa a testu byl bych k novinarum schovivavejsi -delal jsem chvilku do aut a zvykl jsem si ze casto menim auto na ktere si musim rychle zvyknout a najit jeho limity, u STI me to trvalo o dost dele (nepocitam zajizdeni kdy jsem trpel ale nepridal) a za par dnu ktere maji na test se to opravdu neda..

    vzzzum

    Diky za nove video;)

    jamrisek

    ten ondra to je ale keket.. ze nic moc.. ses troubo

    jamrisek

    ondra je keket

    veglio

    BUD bych se v ni zabil nebo by me zavreli za obecne ohrozovani 🙂

    pavel

    ondra je guma. je to super

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist