Subaru Impreza WRX STi Spec C Type RA-R
10 fotografiíSubaru
Víte, podle čeho Japonci hodnotí auta? Podle názvu. Čím víc písmenek, tím lepší stroj.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
10 fotografiíSubaru
Víte, podle čeho Japonci hodnotí auta? Podle názvu. Čím víc písmenek, tím lepší stroj.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To srovnání s Porsche mi trochu kulhá, Carrera S má přeci atmosférický motor, to se blbě porovnává..
proboha uz… trmeny se v zadnem pripade do kotoucu nezakusuji…
Alespon ale nenazyvate motor boxer konstrukcí s protibeznymi pisty 🙂
vzdyt to uvadi ciste pro udelani si predstavy, kde se asi tak vykon tohohle sti nachazi. ach vy vecni rejpalove…
Prijde mi hodne nesportovni a mozna taky castecne neprofesionalni porovnavat pomer vykon/litr preplnovaneho motoru s atmosferickym. Napr u hond je mozne pomoci preplnovani dostat 400-500koni na litr…a co?:)
Je to jako dat atmo.2 litr proti preplnovanem 2 litru…
Jen pro zajmavost honda ma jako seriovy vyrobce aut u atmosfericke S2000 pomer 120 koni na litr. Vyvinout tak dokonaly motor nedokaze temer nikdo, proto tam daji radsi turbo…
"Jen pro zajmavost honda ma jako seriovy vyrobce aut u atmosfericke S2000 pomer 120 koni na litr. Vyvinout tak dokonaly motor nedokaze temer nikdo, proto tam daji radsi turbo…" turbo je použito pro maximální výkon od středních otáček .