Subaru Impreza WRX STI ’99 vs Subaru WRX STI
17 fotografiíreportáž
Křídlo je zpátky a fanoušci ikonických aut mohou začít jásat. Opravdu k tomu mají důvod?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
17 fotografiíreportáž
Křídlo je zpátky a fanoušci ikonických aut mohou začít jásat. Opravdu k tomu mají důvod?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
porovnáváte neporovnatelné, dříve to byly auta pro řidiče, dnes to jsou auta dělaná pro \“lidi\“
Porovnáváte neporovnatelné – jak sám píšete, tak na straším subaru byly provedeny četné úpravy. Zkuste příště porovnat seriové WRC STI 99 vs WRC STI 11.
Tímhle testem jste mi udělali hrozně moc radost 🙂
Presne tak, seria vs seria
Sti první generace se k nám NIKDY nedováželo. Zmíněné 99 Sti je buď řádně překopané GT (které se dováželo) nebo japonský model, se změnou řízení vlevo, změnou motoru, přístrojovky (zobrazený středový panel je ročník 95) a spousty dalších věcí.
Zkuste příště pojmy nikoliv dojmy, když už se tím živíte.
Principiálne sa zhodujem s autorovým názorom aj záverom čo sa týka oboch áut.
Chcel by som však poukázať na jednu nepresnosť.
Ako vyplýva z tohto linku: http://www.subaruclub.cz/inzerat/subaru-impreza-sti-2-5-zastavba-do-kasle-gt-21928 , čierna Impreza nie je orig. pôvodné STI z roku 1999 (naozaj tu u nás vtedy neboli), ale je to GT, do ktorej bol vložený motor z STI ’06 a podvozok a brzdy z STI ’02.
Naviac, tiež si myslím, že by bolo vhodné porovnávať sériu so sériou /už aj keď špec. edíciou, napr.: http://tv.sme.sk/v/23509/prvy-test-na-slovensku-subaru-oprasilo-sedanom-sti-legendu.html /
Přesně tak – trošku mě mrzí, že tyto články píšou lidé, kteří o dané problematice vědí půlku věci.
mám gt 99 verze 555 bez abs airbagů klima atd 200ks do evropy váha 1245kg -koupil jsem ho v roce 2004 se 100.000km v roce 2015 s 260.000 km do depozita a pak přestavněno v roce 2018 do verze R
motor blok 207 hlavy z sti R 99- 00 =jiné ovládání ventilů, max 8300otáček v serii , samo dccd 4.4 ecu Skácel přední špéra momentálě jezdím delší převody z gt 5ka 0,738 vs 0,825 typeR(mám obě převodovky)
porovnávat převodovku a špéry je na samostatný článek
ale motor 2,5 STI vs 2,0 type R je nebe a dudy 2.5ka nemá spodek rozsah ani charakter vždy ,když svezu někoho kdo má sti2.5 tak jen lapou po dechu, co ten motor umí
možná existuje výborná 2.5 ale serie to rozhodně není