Subaru Impreza WRX STI ’99 vs Subaru WRX STI

17 fotografiíreportáž

Křídlo je zpátky a fanoušci ikonických aut mohou začít jásat. Opravdu k tomu mají důvod?

Diskuze

8 komentářů

    porovnáváte neporovnatelné, dříve to byly auta pro řidiče, dnes to jsou auta dělaná pro \“lidi\“

    Jarda

    Porovnáváte neporovnatelné – jak sám píšete, tak na straším subaru byly provedeny četné úpravy. Zkuste příště porovnat seriové WRC STI 99 vs WRC STI 11.

    Subaru4ever

    Tímhle testem jste mi udělali hrozně moc radost 🙂

    olso

    Presne tak, seria vs seria

    subsui

    Sti první generace se k nám NIKDY nedováželo. Zmíněné 99 Sti je buď řádně překopané GT (které se dováželo) nebo japonský model, se změnou řízení vlevo, změnou motoru, přístrojovky (zobrazený středový panel je ročník 95) a spousty dalších věcí.
    Zkuste příště pojmy nikoliv dojmy, když už se tím živíte.

    Ludo

    Principiálne sa zhodujem s autorovým názorom aj záverom čo sa týka oboch áut.

    Chcel by som však poukázať na jednu nepresnosť.
    Ako vyplýva z tohto linku: http://www.subaruclub.cz/inzerat/subaru-impreza-sti-2-5-zastavba-do-kasle-gt-21928 , čierna Impreza nie je orig. pôvodné STI z roku 1999 (naozaj tu u nás vtedy neboli), ale je to GT, do ktorej bol vložený motor z STI ’06 a podvozok a brzdy z STI ’02.

    Naviac, tiež si myslím, že by bolo vhodné porovnávať sériu so sériou /už aj keď špec. edíciou, napr.: http://tv.sme.sk/v/23509/prvy-test-na-slovensku-subaru-oprasilo-sedanom-sti-legendu.html /

    Michal

    Přesně tak – trošku mě mrzí, že tyto články píšou lidé, kteří o dané problematice vědí půlku věci.

    mám gt 99 verze 555 bez abs airbagů klima atd 200ks do evropy váha 1245kg -koupil jsem ho v roce 2004 se 100.000km v roce 2015 s 260.000 km do depozita a pak přestavněno v roce 2018 do verze R
    motor blok 207 hlavy z sti R 99- 00 =jiné ovládání ventilů, max 8300otáček v serii , samo dccd 4.4 ecu Skácel přední špéra momentálě jezdím delší převody z gt 5ka 0,738 vs 0,825 typeR(mám obě převodovky)
    porovnávat převodovku a špéry je na samostatný článek
    ale motor 2,5 STI vs 2,0 type R je nebe a dudy 2.5ka nemá spodek rozsah ani charakter vždy ,když svezu někoho kdo má sti2.5 tak jen lapou po dechu, co ten motor umí
    možná existuje výborná 2.5 ale serie to rozhodně není

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist