Subaru Impreza WRX 265

3 fotografieSubaru

Ještě více výkonu a tvrdší podvozek pro Subaru Impreza WRX.

Diskuze

9 komentářů

    muhehe

    Takze vazena redakce:

    1. WRX 265 koni je v nabidce od pocatku roku

    2. zrychleni 6 s je chybou v udajich EU zastoupeni (chapu, ze toto je slozite odhalit) realne zrychleni je za 5,6 s

    3. Vmax je okolo 240 kmh a ne 209 kmh

    a jinak jste se trefili alespon s nazvem 🙂

    Martin

    jn pravda

    apo

    Už první 230k verze mě udivovala nízkou max. rychlostí. Nevím jestli se mám smát, nebo brečet, až budu tohle auto ve svém starém turbodieselu 330d předjíždět na německé dálnici, kdy jí bude vytočená pětka narážet na omezovač, protože soudruzi výzkumníci usoudili, že šestky netřeba. Vždyť ten výkon by stačil na 245-250 km/h !!!! :-(((

    A co spotřeba na dálnici? Asi jsem blázen, ale nechápu to.

    muhehe

    Ono staci o aute neco vedet. 209 kmh je rychlost pri cca 5800 rpm. Kupodivu i do kopce to WRX toci na petku bezproblemu 6300 rpm a rychlost je tedy neco pres 240 kmh a to realna rychlost.

    Navic tohle auto neni na prohaneni dalnic jako 330i. To auto je staveno na co nejlepsi pruzne zrychleni a vuci tomu ma stavenou prevodovku. Zavodni rallye vozy maji taky casto maximalni rychlost i pod 200 kmh, protoze maji velmi kratke prevody.

    apo

    Proč tedy udávají 209, když to je na půl plynu. Tohle není rallyeový speciál, ale silniční auto a mělo by to mít i převod pro rozumnou přepravu po dálnici, který když se motor vytočí do oblasti 265 koní, tak automaticky dosáhne i odpovídající rychlosti. Před 330d jsem měl 328i se 193k a ta měla v papírech 240km/h a s pomocí kopce šla na pětku do červeného pole, kdy tacho ukázalo 252. To jen na okraj, nechci tady machrovat, ale rozčiluje mě ten podivný žertík s údajem 209.

    Vavris

    Proč?? Protože nikoho, kdo si koupí WRX, něco jako maximální rychlost vůbec nezajímá. Za prvé to v tomto autě nebude nijak příjemné, za druhé to při top speedu bude žrát neuvěřitelné množství benzínu. Je hezké, že tvé BMW jede 250. Řidič tohoto Subaru bude jezdit úplně jiným stylem.

    MA

    WRX ve verzi 230k ma 2 omezovace, na otacky (bezne) a na rychlost. Parkrat se mi omezovac poblaznil a pak to jelo rychleji – do omezovace otacek (jinak tachometr FAKT nemeri presne). Predpokladam, ze se v tomto nic nezmenilo.

    Tom

    mmch šestikvalt má WRX STI takže by se zřejmě velice zúžil rozdíl mezi WRX a WRX STI a navíc při u nás dalníční rychlosti 130km/h je pětka relativně v pohodě a táhne daleko za legální hranice, jak říká pan Koubek, i od 170km/h (na vlastní kůži vyzkoušeno s WRX 04)

    krosnic

    zajímavé auto ovšem za šílenou cenu…900tis. je doufám katalogová záležitost..Protože jinak je to podle mého názoru silně přepálené…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist