Subaru Impreza WRX 265
3 fotografieSubaru
Ještě více výkonu a tvrdší podvozek pro Subaru Impreza WRX.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
3 fotografieSubaru
Ještě více výkonu a tvrdší podvozek pro Subaru Impreza WRX.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Takze vazena redakce:
1. WRX 265 koni je v nabidce od pocatku roku
2. zrychleni 6 s je chybou v udajich EU zastoupeni (chapu, ze toto je slozite odhalit) realne zrychleni je za 5,6 s
3. Vmax je okolo 240 kmh a ne 209 kmh
a jinak jste se trefili alespon s nazvem 🙂
jn pravda
Už první 230k verze mě udivovala nízkou max. rychlostí. Nevím jestli se mám smát, nebo brečet, až budu tohle auto ve svém starém turbodieselu 330d předjíždět na německé dálnici, kdy jí bude vytočená pětka narážet na omezovač, protože soudruzi výzkumníci usoudili, že šestky netřeba. Vždyť ten výkon by stačil na 245-250 km/h !!!! :-(((
A co spotřeba na dálnici? Asi jsem blázen, ale nechápu to.
Ono staci o aute neco vedet. 209 kmh je rychlost pri cca 5800 rpm. Kupodivu i do kopce to WRX toci na petku bezproblemu 6300 rpm a rychlost je tedy neco pres 240 kmh a to realna rychlost.
Navic tohle auto neni na prohaneni dalnic jako 330i. To auto je staveno na co nejlepsi pruzne zrychleni a vuci tomu ma stavenou prevodovku. Zavodni rallye vozy maji taky casto maximalni rychlost i pod 200 kmh, protoze maji velmi kratke prevody.
Proč tedy udávají 209, když to je na půl plynu. Tohle není rallyeový speciál, ale silniční auto a mělo by to mít i převod pro rozumnou přepravu po dálnici, který když se motor vytočí do oblasti 265 koní, tak automaticky dosáhne i odpovídající rychlosti. Před 330d jsem měl 328i se 193k a ta měla v papírech 240km/h a s pomocí kopce šla na pětku do červeného pole, kdy tacho ukázalo 252. To jen na okraj, nechci tady machrovat, ale rozčiluje mě ten podivný žertík s údajem 209.
Proč?? Protože nikoho, kdo si koupí WRX, něco jako maximální rychlost vůbec nezajímá. Za prvé to v tomto autě nebude nijak příjemné, za druhé to při top speedu bude žrát neuvěřitelné množství benzínu. Je hezké, že tvé BMW jede 250. Řidič tohoto Subaru bude jezdit úplně jiným stylem.
WRX ve verzi 230k ma 2 omezovace, na otacky (bezne) a na rychlost. Parkrat se mi omezovac poblaznil a pak to jelo rychleji – do omezovace otacek (jinak tachometr FAKT nemeri presne). Predpokladam, ze se v tomto nic nezmenilo.
mmch šestikvalt má WRX STI takže by se zřejmě velice zúžil rozdíl mezi WRX a WRX STI a navíc při u nás dalníční rychlosti 130km/h je pětka relativně v pohodě a táhne daleko za legální hranice, jak říká pan Koubek, i od 170km/h (na vlastní kůži vyzkoušeno s WRX 04)
zajímavé auto ovšem za šílenou cenu…900tis. je doufám katalogová záležitost..Protože jinak je to podle mého názoru silně přepálené…