Subaru Impreza 2.0R

12 fotografiíSubaru Impreza

Nová Impreza je předmětem mnoha diskuzí. Všechny pochopitelně zajímá nejdrsnější varianta WRX STi, ale firma se snaží protlačit především atmosférické modely. A tohle je ten lepší z nich.

Diskuze

23 komentářů

    Petr

    Ja myslel že se teslovalo 110kW a ne 79…:)

    NorgE

    Prece jen bych ocekaval, ze zminite konkretni spotrebu v ruznych jizdnich rezimech, tim spise, ze pisete, ze boxer neni prave nejuspornejsi. Rekl bych, ze vetsinu lidi, dokonce i nadsencu, kteri maji jine priority, by tento udaj zajimal. Alespon me to ve vasich jinak dobrych testech chybi, prestoze spotrebu opravdu nijak zvlast neresim. K dobremu testu to ale proste patri. A jeste jeden tip – vase konkurence casto uvadi vlastni namerene dynamicke hodnoty, neuvazovali jste o necem podobnem?

    Jinak novy vzhled stranek se mi zatim libi.

    Humbert

    Mel bych dotaz/prosbu k parametru hmotnost. Je to namereny nebo opsany? Docela bych uvital prevazovani aut.

    NorgE

    Mrzi me, ze s nami redakce moc nekomunikuje. Ocekaval bych, ze si pan Koubek najde pet minut a na me vyhrady a dotazy strucne odpovi, kdyz uz jsem si dal tu praci je sepsat. Chapu, ze ma hodne prace, ale ani me neni -nact a nemam casu nazbyt (prestoze na chvilku zajimaveho cteni o autech si ho vetsinou najdu).

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Kdybych seděl celý den v kanceláři, možná by to bylo jinak. Bohužel času je teď ještě méně, než obvykle, zkuste si představit, co takové dolaďování nového systému za běhu obnáší. Když si najdu pět minut na vás, stejně jako na dalších třicet přispěvatelů, kdy budu tvořit obsah Autowebu?

    Dělení článků je samozřejmě věc zvyku a osobních preferencí. Myslíme si, že to zpřehlední jednotlivé části a když bude někdo hledat jaké má to a to auto jízdní vlastnosti, nebude muset pročítat nepřehledný velký blok textu.

    Co se týče parametrů měřených přímo redakcí, pochopitelně bychom toho rádi dělali co nejvíce, ale nemůžeme se roztrhat. Dynamické vlastnosti je třeba měřit vždy na jednom místě (a ideálně s jedním řidičem), aby byla zajištěna alespoň částečná srovnatelnost. To je časové náročné, ale přesto se k tomu chystáme. Převažování je ovšem prakticky neproveditelné, jezdit zvlášť s každým autem skrz ucpané město někam, kde disponují vážícím zařízením, by byla několikahodinová záležitost kvůli jednomu číslu – které, upřímně řečeno, nemusí nic znamenat. Důležitější jsou pocity za volantem.

    Spotřeba při testování se značně liší podle typu zacházení, já měl u tohoto auta průměrně něco kolem 12 litrů. Při běžném používání se bude dát jezdit za deset, možná i méně.

    NorgE

    Diky za odpoved, ocenuji, ze jste si cas i pres zaneprazdneni s nabehem nove podoby stranek udelal.

    S clenenin na jednotlive kapitoly naprosto souhlasim, je to podle me krok vpred.

    Vase snaha pridat v budoucnu nejaka dynamicka mereni velmi tesi urcite nejen me. Pocity za volantem jsou skvele, ale prece jen si priznejme, ze je kazdy mame trochu jine a par objektivnich cisel k tomu neni k zahozeni. Tim spis, ze vyrobci si velmi casto napr. pri uvadeni hodnot zrychleni velmi fandi.

    Diky i za udaj o spotrebe Imprezy a preju uspech s novou podobou vaseho webu.

    lachim.per

    Spotřeba je: 11,1/6,9/8,4 l/100 km. Jinak je to uvedeno v článku :-).

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Pochopitelně, za chybu se omlouvám, trochu se mi splašila tabulka. Už je to opraveno.

    Jirka Červenka, autoweb.cz

    Zkouška

    Andrew

    Ještě tam máte chybu. Objem máte 1.5 l a ne 2 l v té tabulce.

    (Zdvihový objem (cm3) 1498)

    Dronte Mauricijský

    Jenom by mě zajímalo, proč dvoulitr má jen 110 kW, když předchozí má tuším 116 kW. Proč ten "downgrade"? auto je celkově větší a tím i trošku těžší. Že by to bylo pro snížení emisemí škodlivin? Dronte Mauricijský.

    Martin

    kvuli nizsi spotrebe

    Matouš Jelínek

    Vzdy jsem mel clanky Honzy Koubka velmi rad, ale nove deleni dalo tomuto clanku dost na frak… Kde jsou metafory? Kde jsou subjektivni dojmy? Trochu se bojim, aby se autoweb nezacal hrnout nekam, kam nepatri… Jako ta Impreza.. Drzte se a budte takovi jako driv; jini!!!

    Charger

    Taky mi to tak trochu připadá…navíc se už i tady rozmáhá upřednostnovat kiloWatty před konmi a to se mi nelíbí 🙁

    Joshua

    Je fakt ze styl ala UK autocar mi k vasim clankum moc nepasuje.

    Dudo

    KW nevadia ale "kuskovanie" clanku fakt nepomohlo 🙁 A nam menej stastnym s GPRS pripojenim mimo prace 10 sekundove cakanie na dalsiu cast nerobi radost.

    Prvy dojem: Stary design bol prehladnejsi a praktickejsi.

    Charger

    Jo, i s tím kouskováním souhlasím..

    Mike

    No jak že se to říká ? Aha, už to mám, nesuď knihu podle obalu, ale když pominu test o naprosto suchých faktech, (která jsou samozřejmě důležitá) a k testu patří, jaksi mi tu chybí metafory a subjektivní pocity autora (což je jedním z důvodů, proč autoweb čtu).

    Kromě diskutabilní podoby webu (i když to je na názoru každého), mně tento článek závaněl upachtěnou korektností a suchým konstatováním, něco jako na auto.cz, kde by člověk čekal "tanečky" se čtenářem a až nemístné vychvalování vozů skupiny VW. Jinými slovy, doufám, že autoweb neupadne do průměru. Byla by to škoda a držte se !!!

    Andrew

    Nemůžu než souhlasit, kouskování článků ani mě není zrovna po chuti.

    shpoony

    Taktéž se řadím ke kritikům kouskování. Je to na pytel. Co se týče designu, zajímavé, ale dá se to hodnotit až po čase, jak na to bude člověk trošku zvyklý. Ale přikláním se k celistvosti článku bez dělení

    Fuzzy_Stone

    taky bych se přiklonil ke kritice. Text mi k panu Koubkovi naprosto nesedel a zrovna na aute jako je Impreza (i kdyz takova nemastna neslana) bych si rad pocetl trosku vic a lip jak sem od nej zvykly.

    Preklikavani na stranky je podle me opravdu nesmysl. Neni nic jednoduzsiho nez nad clanek zaradit takovy seznam o peti "nadpisech". Po kliknuti na vybrany by se stranka sama posunula k patricnemu odstavci. Nacinani nove stranyk je Internetovy pravek. To teda nevim kde na to autoweb prisel…

    Martin

    Překlikávání na jednotlivé kapitoly je také mimo jiné z důvodu zvýšení PageViews a tím i příjmů z reklamy… No jo Prachy jsou prostě důležitější než požadavky čtenářů…

    martinK

    prispevky tohoto druhu me vzdycky pobavi. ctenar si zrejme neuvedomuje, ze stejne, jako jakykoliv dalsi server s profesionalni redakci musi z neceho zit. takze nez vecne stezovani si na reklamu na ni naopak klikejte a sledujte ji. to je jedina sance, jak udrzet pri zivote vsechny z reklamy zivene projekty. nebo se pletu?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist