Subaru Impreza 1.5R
28 fotografiíSubaru Impreza
Žádné divoké WRX STI, tohle je základní verze a Subaru tvrdí, že se jeho hlavní zájem přesouvá právě na atmosférické modely. Je to dobře?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
28 fotografiíSubaru Impreza
Žádné divoké WRX STI, tohle je základní verze a Subaru tvrdí, že se jeho hlavní zájem přesouvá právě na atmosférické modely. Je to dobře?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V reálu to auto vypadá mnohem lépe a hlavně jede zatraceně rychle. Měl jsem tu čest být svědkem docela rychlého průjezdu zatáčkou pokrytou slizem, vodou, listím a jiným bordelem a nebojím se tvrdit, že konkurenti by tu určitě nebyli rychlejší. 1,5litr je slabý motor (nechápu, proč nemá obligátních 85kW, jak je v této kategorii zvykem), ale se silnějšími agregáty to bude velmi rychlé auto. Spotřeba byla vždycky vyšší, ale podle vyprávění zarytých subaristů je to tím, že se subaru se prostě úsporně jezdit nedá. Těším se, až se svezu. 🙂
Máme v rodině od srpna kombíka 1.5R předchozí generace, najeto 4500km a spotřeba šla dolů o litr. Na dlouhé cesty (jezdíme často do Alp) bez snahy o úspornou jízdu se spotřeba pohybuje na úrovni 7.5 litru a to na auto s pohonem všech 4 kol a 50% podíl dálnice je dobré. A i dynamika je nyní výrazně lepší než byla u úplně nového auta. Podle informací od jiných majitelů Subaru se dá v budoucnu čekat další zlepšení. Ale v prudkých stoupáních (Alpy) se redukce opravdu hodí a hodit bude. Sil není nazbyt, naštěstí redukce ten problém řeší s přehledem. Co je na autě nejpříjemnější jsou hlavně jízdní vlastnosti, člověka chytnou a i s tímhle motorem si každou jízdu užijete a ten pocit bezpečí a jsitoty je taky moc fajn….a pak ten zvuk motoru, to je droga.
Jenom nechápu, proč nová Impreza nemá bezrámová okna na dveřích, až do teď pro subaru charakteristická. Že by vyrovnávání se main-streamové produkci?
Je to prý pro další zlepšení tuhosti karoserie. Ale ty oknas bez rámu maj větší šmrnc.
To má jednoduché vysvětlení. Je to levnější. Zkrátka peníze až na prvním místě…:)
PS: Závidím Ondrovi toho kombíka předchozí generace. Rád věřím že i s 1.5kou to může být švanda…:)