Subaru Forester 2.5XT
14 fotografiíSubaru Forester
Tohle je na delší dobu poslední Subaru, slibuju. Jenže nový Forester je natolik zajímavý a pro automobilku důležitý, že by byla škoda ho nevyzkoušet.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
14 fotografiíSubaru Forester
Tohle je na delší dobu poslední Subaru, slibuju. Jenže nový Forester je natolik zajímavý a pro automobilku důležitý, že by byla škoda ho nevyzkoušet.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Za chvíli se do vás pane Koubek někdo obuje, že jste zase pomlouval na ,,čipovaný té-dé-íčka"
No, taky jsem se pousmál nad tím:-) Tady prostě TDI nemají rádi. K těm načipovaným TDI…určitě jsi viděl TDI bez čehokoli vybarveného ve značku a pod nárazníkem mega lauf…to je pak jak když někdo pálí gumu…fuj…nevidíš vůbec nic.
Já chci zase poděkovat za video, které je pro mě vždy to nejlepší z testu. Nemusím číst, všechno mi řeknete a ještě se dívám na hezké auto.
Jenže…Jako konkurenta nového Freelanderu považují mimo CR-V a RAV-4 taky X3. Vypadá snad Forester jako něco levnějšího? Ta cena v plné je teda drsná, tak proč by se to nemohlo rovnat s X3?
Jinak já si nemyslím, že by ten 2.5 byl špatnou volbou. Co byste chtěl vy, kdyby jste na to měl a nepotřeboval závodit? Já bych bral 2.5.
A chtěl bych se zeptat – když jste tu měl S-class, kdy tu bude nová sedma?
Z mého pohledu se mi jeví motorizace 2.0 u takového auta jako dostačující. Né, že by to bylo na závodění, ale pro rodinné SUV ůplně v pohodě. A jesli nutně nemusíte do podzemí tak je tu i profesionální přestavba na LPG, a to si myslím že je u "dvoulitru" dobrá investice. provozní náklady budou menší než u srovnatelně výkonného dvoulitru v naftě a a navíc máš sametový "benzínový" LPG boxer pod kapotou. A ještě jsem se nezmínil, že dvoulitrového LPG Forestera si pořídím podle katalogové ceny za 680tis s DPH, podnikatelé navíc mohou mít i verzi N1.
Ještě pro srandu bych to mohl porovnat s "čřkolkou skautem f tedeíčku":D myslím si, že za ty peníze ten LESNÍK rozhodně stojí.
No je fakt, že to bude dobrá motorizace a když vím, že Subaru dělá přestavbu aniž bys ztratil výkon, jeví se to jako logická volba. Každý asi tuší, že 2.0 bude žrout. Tím skautem…dyť ono to nemá terénní vlastnosti přece:-)
…….vy nás ale zásobujete…. :))) good
Teda ten interiér vypadá děsně už jen z toho videa. Šéde barvy tvrdých plastů, které se hned poškrábou a drží se na nich prach bych v současném novém autě, a takhle drahém spíš, rozhodně nečekal.
Co se motoru týče, pochybuju, že si to někdo s tím benzínem koupí. Když si ho budou kupovat jedinci co na cenu a spotřebu moc koukat nemusí (což se u tohoto motoru dá předpokládat) uloví je asi jiná značka. Dvoulitrová atmosféra asi nebude mít dost krouťáku na takovéhle auto pokud bude plně naložené a spotřeba pak bude lítat hodně vysoko.
Do takového SUV to prostě chce naftu ať se to mě i vám nelíbí sebe méně. Do těžkého auta, u kterého se navíc předpokládá další velký přírůstek hmotnosti v podobě více cestujících a nákladu v kufru, kde se spotřeba řeší, tam je prostě ten diesl smysluplnější. A jsem moc rád, že nad dieslovými Subaru nebudu muset ohrnovat nos jako tomu je případě několika jeho konkurentů (např. zmíněný X-Trail minulé generace máme doma a ten jeho zvuk je úplně shodný s tím, které vydávají staré traktory na poli a hlavně je to hlasitě slyšet i v interiéru – no prostě děs).
Ty, to auto má můj bývalý učitel ze školy a co mi říkal, že je to naprosto dostačující. Ikdyž většinou jezdí sám, říkal, že jsou situace, kdy se auto naskytne plné a i potom to není žádný problém s tahem.
Jinak je naprosto pravda, že takovému autu benzín nesvědčí. Ten H-diesel bude fakt bomba, ale 5tistupeň??? To je prostě od Japonců výsměch už jen v době, kdy maj benzíny 8 stupňů…
Starý X-Trail nuda, facelif ok:-)
Co pořád máte s tím 5st.? Dřív naprosto stačily 4 stupně, 5 stupňů je ok, pokud se dobře poskládají. Více převodů je už jenom marketing.
pet stupnu od subaru je v pohode ……. alespon clovek nemusi porad saskovat s radici pakou
no za prvé 🙂 radšej budem pozerať na Subaru ako pozerať na mercedes, partner alebo prapodivný až nechutný smart :E
za druhé plné súhlasim z autorom že až tak silný motor je v tomto aute zbytočnosť vedel by som si predstaviť takúto paletu motorov a to 4 valec 2.0 diesel/6 valec 3.0 diesel
a určite aj benzinák a to taký aby nebol leniví a na druhej strane aby nebol príliš rýchly a aby sa dbalo aj na spotrebu paliva optimálne niečo ako 2 liter benzín ktorý sa montuje do CR-V no a čo ja viem a možno aj ponechať tu 2.5xt len trocha ubrať sily jasne že všetky motory boxer :).
za tretie ak som po prvá krát vydel to auto tuším na internete povedal som si čoooo? toto forester neeeeé
nič nemám proti tomuto auto len nemalo sa to volať Forester. Forester je len jeden je to auto ktoré má nezamenitelný charakter jednoducho auto ktoré je svojím dizajnom jedinečné a vždy ked ho vydím ta sa za nim otočím 🙂 škoda no možno že exiga trocha pripomenie starý známy brutálne sa tváriaci forester i ked pochybujem :/
no a po štvrte tu ani nemalo pôvodne byť ale musím 🙂
hned ráno zapnem pc ako prvá stránka autoweb ved je predsa pondelok bude nový test 🙂 zapnem video po zhliadnutý video pozriem či niekto niečo písal a zatial nikde nikoho tak fasa budem prvý píšem píšem komentár skoro celý hotový ešte ma napadlo pozriem obrazky kliknem na obrázok na ktorom je zadná čast auto svetla pozerám obrázok sa otvoril nejako divne tak nezvykom a nič vrátim sa naspeť k rozpisanemu komentáru a pozriem hh kde je moj komentár namiesto neho tam je stránka autoweb a tak som musel odznova písať robý to niekomu alebo robý to len mne? nič som neprestaoval v prehliadači takže to bude spôsobené asi zmenami na stránke a ešte zaujímalo by ma kedy vrátite speť otváranie článkov v podstránkach? lebo teraz je to strašne otrávne asi vše 🙁
Souhlasim s tim, ze stary Forester byl lepsi. Dokonce mi zmena Foresteru vadi vic nez zmena Imprezy. Vim, ze Impreza ma byt sedan, ale osobne se zmenou na hatch souhlasim, i kdyz ho designove nezpracovali zrovna nejlepe.
Mam rocny Forester 2,0 l predoslej generacie a som rad, ze som necakal na tento. Dizajn ujde, ale nepaci sa mi, ze Forester nabobtnal a hlavne hupava jazda sa mi k Subaru nehodi.
Поставщик грузовых колес 315 80 R22.5 премиального класса созданных для дорожно строительной техники работающей в тяжелых эксплуатационных нагрузках LANVIGATOR