Subaru Forester 2.0D (2013)
20 fotografiíSubaru Forester
Subaru exceluje s Foresterem už patnáct let a tohle auto připomínající "přerostlé" kombi dnes hrdě stojí mezi velkými renomovanými SUV.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
20 fotografiíSubaru Forester
Subaru exceluje s Foresterem už patnáct let a tohle auto připomínající "přerostlé" kombi dnes hrdě stojí mezi velkými renomovanými SUV.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jo forestr je pěkný auto, jediná věco co mě na něm štvala a co bych asi nepřetrpěl tak bylo že sem se při mé výšce 185 cm mlátil hlavou ku otevřenýho kufru.
Mrzí mě to, ale pro mě je celý test jedno veliké zklamání.
Vlastně jsem se kromě dosažené spotřeby nedozvěděl nic navíc, co bych si nemohl vyčíst z brožury nebo fotek. A fotky jsou opravdu špatné i pro mne, človška s nulovým citem pro kompozici a kvalitní foto. Fotky interiéru i exteriéru jsou nic neříkající. Většina fotek má nepříjemné odlesky. Jsou opravdu nekvalitní. Opravdu nevím, jaký smysl má fotit auto proti bílé obloze, kdy není vidět ani jedna hrana.
Když si vezmu, že tohle měla být kvalitní novinářská práce(a to můžu upustit od problémů fotografií), tak mi z toho je opravdu smutno. Vždyť se to vejde na jednu A4.
rozsah článku je naozaj mizerný ale na druhej strane tie fotky by som až tak čierne nevidel. Vzhľadom na to, že aj ja fotím tak môžem povedať, že pri takom počasí je nemožné fotiť dobré fotky. Jednoducho bez slnka to nejde nech sa akokoľvek snažíte, Druhá vec je, že pokusy fotiť rôzne detaily ako napríklad odznak BoxerDiesel sú ozaj na smiech, prípadne ak vidím že sa mi obrazovka navigačky leskne tak ju odfotím kolmo a nie z uhla…
Musím souhlasit, že celý test je trapný, včetně fotek. Už při čtení mě napadlo, kdo je asi autorem a měl jsem pravdu… Fakt nechápu, že se na autowebu ještě drží, asi jsou pánové dobří kamarádi, ale to by mu aspoň něco mohli říct.
Test je opravdu o ničem. A třeba fotka té „úžasné navigace, tkerá mluví česky“ s obrovským odleskem přes velkou část displeje je ostuda pro dítě, natož pro novinéře…. http://www.autoweb.cz/fotogalerie-subaru-forester-20d-2013/21/
Už něco vydrží, nebo ji většina lidí pořád rychle spálí? Vstřikovače pořád vydrží tak 60 000? To že při jejich výměně musí motor ven se asi změnit nedá.
Není chybou vstřikovačů, že si někdo koupí diesel a pak tankuje u řetězců typu ONO a šetří na aditivech, kupte benzin, pumpám s nekvalitním palivem se vyhýbejte a je po problému.
Kupte benzin, souhlas, novy dvoulitr je povedeny, pod 10 litru se ale nedostanete a dynamika podprumerna…jeste, ze ma tu redukci
Mě se naopak fota líbí – vidíte lak jako zrcadlo a tím je dána jeho kvalita – všude. ** Lesk navigace – to je přece normální, jen úhel 🙂
Tak nevim, mam s benzinovym FB20 motorem najezdeno 86tis, v lete jezdi za 7,6 na 100km, v zime za 8,6. 10 litru nebral ani na dalnici s velkou rakvi na strese…
Mám Forestera s atmo 2.5litrem (172 k) a mám spotřebu v kombinaci 8.5 litru/100 km. Je škoda,že tuto ve světě základní motorizaci zabily evropské emisní normy.
P.S. Měl jsem již několik japonských vozů a vždy jezdil pod jejich udávanou prům.spotřebou. Jezdil jsem několika koncernovými vozy a byť jsou fajn, udavané spotřeby jsem nedosáhl 🙁