Subaru Forester 2.0D 2013: Test spotřeby

17 fotografiíSekce Subaru

Do jaké míry může být jízda s SUV zábavná a to s přihlédnutím k praktičnosti aut, a zejména s ohledem na spotřebu?

Diskuze

2 komentáře

    Noby

    Nemám rád lidi co k vůli pár korunám vyrábějí kolonu, kterou se další „slušní“ řidiči bojí předjet. Obvykle takový vedoucí kolony jede 65 km/h obec neobec a ještě přibrzďuje do zatáček, co jdou projet v 90 km/h i se starou škodou 105.
    Jde hlavně o to, že tak vytvářejí nebezpečnou situaci pro ostatní, často za ním jedou v koloně i ti, co by se maximální povolené rychlosti aspoň přiblížili a spěchálkové tak musí předjíždět mnoho aut najednou, často v nedostatečně dlouhých rovných úsecích. Kdyby jeli aspoň těch 80, tak je 90% řidičů předjíždět nebude. Je pravda, že ve špičce tak jede celý provoz, takže není kam předjíždět, ale takové spořílky potkávám i mimo špičku, kdy 5km před kolonou není ani jedno auto.

    A ještě mě pobavilo, to s matením řidiče za mnou, když nebrzdím do zatáčky. Nikdy mě nenapadlo, že bych tohle měl řešit. Mám stařičkou Imprezu, jezdím sám a vím že spousta zatáček jde projet bez problému a spocených zad bez brždění nebo jen se zpomalení motorem. A fascinují mě, většinou řidiči TDI, kteří brzdí v zatáčce až místě, kde já už pomalu přidávám plyn…

    dofi

    Je zajimave to polozit opacne. Mohli by soucasti testu take dat i opacnou soutez a jet pri dodrzeni rychlosti a za co nejvetsi spotrebu.
    Muzu rict, ze jet s dieselovou imprezou pres 10l/ 100. Je taky dost obtizne. As podobnou zabavou hak WRX za 16

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist