Subaru Forester 2.0 XT Turbo
30 fotografiíSubaru Forester
Přeplňovaný benzínový motor na našem trhu asi nebude páteří nabídky, přesto ukazuje na dynamické schopnosti nového Foresteru a nabízí zajímavé svezení.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
30 fotografiíSubaru Forester
Přeplňovaný benzínový motor na našem trhu asi nebude páteří nabídky, přesto ukazuje na dynamické schopnosti nového Foresteru a nabízí zajímavé svezení.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zajímalo by mě, jestli začnou dávat tento motor i do ostatních modelů(Legacy, Outback, XV)?
S timhle Foresterem jsem se uz svezl a muzu potvrdit v podstate vse, co stoji v testu. Skoda, ze tohle auto nema trochu mene spartansky interier. Jednoduchost velmi vitam, ale v aute za milion bych ocekaval vyssi standard materialu, displeju apod. Na druhou stranu predpokladam, ze Subaru jako tradicne nesetrilo technice, vydrzi podvozku a dalsich komponent. Sedacka spolujezdce je ovsem opravdu zvlastne vysoko a panum doporucuji nechat si auto schvalit spolujezdcem – pro vetsinu manzelkou. Mohlo by se totiz stat, ze vas rizeni prestane bavit kvuli stiznostem spolujezdce. Jizdne je to ale vyborne, CVT je neuveritelne skvela, alespon pokud jde o moje prvni dojmy z kratke projizdky. Nejen, ze mi nevadila, dokonce jsem si ji uzival. Reakce na plyn rychla, podvozek sice dost tuhy, ale vyborne sedi. Nekomu se asi bude na nasich cestach zdat tuhy az moc. Osobne jsem si vyraznejsiho hluku od podvozku i pres zimni gumy nevsiml, ale jak rikam, projizdka to byla kratka.
\“ze Subaru jako tradicne nesetrilo technice\“
nemuzu osobne soudit…ale co vim ze sveho okoli, tak forester uz davno neni zadny etalon spolehlivosti, coz pri cene dilu je teda docela provar…mozna spatny kus…ale ja bych to asi jentak nerozdychal…pro uplnost, jednalo se o 2.0 atmosferu…differaky z blata…a to to ten clovek rozhodne nijak netrapi…spis skoro vubec
ale jinak souhlas. mit vic ja 200 turbokoni je proste parada. Jako sluzebak vas to sezere, ale pokud clovek najede tak do 15t rok, asi bych nevolil jinak. To pohodli a bezpeci, ze clovek predjede cokoli a kdykoli..a tim predejde potizim a provozu za to stoji
na \“prvni jizdu\“ velmi slusny clanek. Jenom prosim redakci(uz jsem to zminoval v diskuzu pod 208 1.6THP). U takovychto motorizaci by nebylo od veci zminit nejake realne hodnoty(cisla), jak auto zrychluje(brzdi). Samotna hodnota vykonu je k nicemu. 60-120, 80-120,100-160,120-0. atd…a to na adekvatni prvd. supen(v tomto pripade neplati).Myslim, ze nebudu sam, kdo by to by to uvital. Zkuste to,dik
No jo, kdo vi, sam muzu mluvit jen za svoje auto (Tribeca), ktera az ted po 150 000 km vyzaduje velkou opravu, konkretne na motoru. Doted jsem menil jen olej, filtry apod., dvakrat desticky a ve 120 000 km kotouce, cili vse vydrzelo prekvapive dlouho, hlavne ve srovnani s koncernovymi auty, ktera jsem mel driv. Kazdopadne by bylo skoda, kdyby Subaru zacalo prave na tomhle setrit. To by je casem znicilo.
tak, ze na koncernu veci odchazi je vec bohuzel porad malo znama(asi proto, ze lidi nemaj potrebu o tom mluvit, nebo to vubec neresi-tim hur).
muj zmineny pripad ma najeto mnohem mene km a ty ceny jsou fakt peklo. Ale nemyslim to jako nejaky utok na Subaru…to se dnes tyka vicemene vsech automobilek…proste se setri…jen je prave chybou spolehat na \“japonskou spolehlivost\“, \“nemeckou kvalitu\“,\“italskou nespolehlivsot\“ atd. Tyto dogma dnes proste opravdu neplati…
Zima už je snad definitivně pryč, takže zase začneme pravidelně jezdit na mostecký testovací polygon, kde provádíme dynamické měření. Bohužel, když jsme měli tento Forester na test, nebyl pro nás polygon k dispozici.
Jasne. Ale existuji preci i jina mista, kde to jde(naprosto bezpecne a celorocne). napr. tyto dve naprosto nevyuzite paraleni silnice vybudovane Viamontem na posileni prum. zony:)(samo, ze za nase penize) http://mapy.cz/#x=13.611310&y=50.372976&z=16&l=15
Prosím redakci, zda by bylo možno udělat i test základní motorizace 2,0i s CVT (spotřeba, zrychlení, pružnost …). Myslím, že ta 2,0i bude tvořit větší podíl na prodejních číslech benzínových motorů. I já o ní uvažuji. Při mém nájezdu 30 tis. km/rok bych XT živit nechtěl. Bohužel dieslel není s automatem a ten já chci. A navíc spolehlivost moderních dieselů …
v realu rozdil ve spotrebe mezi atmo a turbo nebude zas tak velky rozdil, za to v prumerne rychlosti na vzdalenost ano(a hlavne v bezpeci a pohodli diky vykonove rezerve). euro 5 atmo motory jsou proste uzrany lemry a cim vetsi a tezsi auto tim hur. Otazka je spise co pro vas znamena rozdil v porizovaci cene.
Škoda, že u nás nenabízejí ten atmo. 2,5 l, jako v USA či Austrálii. Takhle si tedy počkám až jak bude fungovat /zda spolehlivě/ diesel boxer s CVT v Outbacku a až potom dají tuto kombinaci do Forestera…někde jsem na zahraničním webu četl oficiál. prohlášení Subaru, že to nebude dříve než za 2 roky :-(. Zdůvodnili to tím, že o kombinaci Forester + dehet + CVT není takový zájem…? Já bych ho tedy měl.
Takže si nyní spíše pořídím CX 5 … jak to sleduji, tak také měla nějaké prvotní potíže, ale snad to pomalu vychytávají.
To je pořád otevřená veřejná komunikace a tam prostě meřit zrychlení a brzdnou dráhu nemůžeme.
Mám obavu, že bude. Samozřejmě to záleží na volních vlastnostech řidiče, ale aspoň já s tím problém mám a velké. Ono, když cítíte ty koně pod pedálem, se s tím v podstatě nedá jezdit pomalu, na spotřebu….
Zcela souhlasim s vasim nazorem, vetsi (silnejsi) motor muze byt v relativne velkem aute paradoxne i uspornejsi nez slabsi, ktery se musi mnohem vice \“honit\“. Svezeni bude ale nekde uplne jinde. Cili presne jak rikate, jde jen o rozdil v porizovaci cene, ale ten se zase vrati v radosti z jizdy a neco malo i pri naslednem prodeji. 2,0XT ma i jiny podvozek a CVT…
\“v podstatě nedá jezdit pomalu\“ si myslim že je 100x lepší případ než \“v podstatě nedá jezdit\“.)))
no pokud máte opravdu na výběr, tak bych nic už neřešil:)
Co to má za brzdy?
Měl jsem stehný problém s taškami v kufru. Nyní stabilně vozím dvě rozložené skládací bedýnky – pohoda 🙂
Dobrý den
včera jem se svezl s Su Forester XT ( tubrbo 2l) MY 2013 .
Ujel jsem okruh se střídáním 50/90/50 cca 14km
Jednou jsem zadivočil co to umí z 0 na 100km/h
Palubní počítač po dojetí ukazoval 6,4l /100 !
I kdyby měl chybu 10 % tak je to furt SUPER!
Zdravím, jel jsem s tim kousek 50km tam a 50 zpet a musim rict ze ta spotreba me dostala.
Auto v mirnem stoupani na dalnici pri 130km/h tocilo 2300otacek(klidek). Pak jsem vyzkousel jak jede mezi 120 a 160 – dost slusny a kdyz se po zatackovite pasazi auto odevzdaval, mel jsem na palubnim pc spotrebu 8,4l. No, cekal jsem tak 10, podle zkusenosti s jinymi subaru. Dokonce jsem byl presvedcen, ze s lehkou nohou bych dal 7l/100, ale samozrejme v klidku.
Jinak co jsem mluvil s lidmi co jezdi s atmosferou/manual tak je to vpodstate stejne.
Jen to XT je holt za meloun a atmo o 300tis niz.
nevím, za 14km trasu a „ověření“ pomocí pp… Palubáky mají obvykle své optimalizované (optimistické) algoritmy jež začínají korelovat s realitou po více destítkách, spíše stovkách ujetých km s jedním řidičem…
Jestli chci reálnou spotřebu, tak snad vyrazím od stojanu na pumpě, udělám 50+ km okruh a na stejném stojanu stejně = třeba do cvaknutí stejné pistole a provedu „hyper super výpočet“ 😀