Subaru Diesel Boxer: první test

24 fotografiíreportáž

Řídili jsme Subaru s prvním naftovým motorem v historii automobilky. A nestačili jsme se divit...

Diskuze

31 komentářů

    evo

    -najlepší diesel odkial ak nie z JAPONSKA 🙂

    -ak to nespravia Japonci poriadne tak nikto

    veľka škoda niektorým japonským automobilkám že do svojích áut pchajú europske diesle Nissan – Mitsu 🙁

    Aiven

    Subaru bývalo výběrovkou. Imprezy bývaly krásné, Legacy a další bývaly benzínové. Dnešek je jiný s Imprezy je na pohled tuctový hatchback(jinak doufám zůstalu vše při starém) a Legacy chce bojovat proti Passatům(nafta leze na mozek). Když dnes na silnici potkám Subaru, pousměju se a kouknu kdo ho řídí, řeknu si že ví co je SUBARU a vše co k němu patří. Až potkám novou Rézu, nevím co bude, nostalgie ale už ne. Až potkám nové Legacy(Tribecu, Outback, Forester) asi mi bude smutno, jelikož se bojím že v nich bude naftalín.

    Vím marketing a pokrok nezastavím, možná se Subaru dočká konečně uznání u větší skupiny kupujících, tudíž i více přílivu peněz, jen doufám že nepůjdou všechny na vývoj dalšího dieslu, doufejme v limitované řady a výborné benzínové boxery.

    Subaru je pro mě modlou, ale je mi teď smutno.

    PS:Jen do budoucna: Do WRX nafta nepatří, to bych vám neodpustil!!!

    evo

    mno pravda, pravda taktiež diesle nemusím ani mi do Subarka nepasujú ale ak by som naftu niekedy musel tak Subaru by bolo asi na vrchole vyberu 🙂

    matheus

    Peníze až na prvním místě… s tím nic nenaděláme.

    Nakonec ten hečbek u imprezy a dyzlovy boxer stejně všichni kousnem. Subaru mám rád i tak.

    Ale mé srdce patří "modrobílé vrtulce"

    bubak

    ja sa nebojim, ze by to malo subaru postavit niekde ku pasatu, uz predtym tu boli naftaky napr od hondy ktore su super a ludia radsej davaju prednost vw a spol..

    cize si myslim ze to ako vyberovka dalej ostane

    sak pozname ze na japonca su drahe diely, alebo ze ked sa to pokazi tak to nejde opravit a pod… zlate vw 🙂

    Honza U.

    jaky drahy dily a co nejde opravit?

    nejak nechapu… na subaru legaycy jsou levnejsi brzdove desticky nez na audi a6 a takhle bych mohl pokracovat a teda sem jeste nevidel od subaru auto co neslo opravit asi jsem jinej

    watchtower

    Jenom fandovství Subaru neuživí. Takže pokud si je nekupuješ, tak jim do toho nekecej, nelituj a neodsuzuj.

    pj

    ahoj, mam benzinovyho a diesela, kdyby byl vykonnejsi, bych klidne vzal. subaru je hlavne o jizdnich vlastnostech, neni to fraze ale fakt zazity na vlastni kuzi, kdyz jsem v nahradnim koncernovem voze vyletl v zatazce, kterou denne projizdim bez problemu.

    impreza jefakt hnusna, ale diesel se povedl, alespon doufam.

    Taxipumpotryskáč

    Je úsměvné, jak autor článku pasuje majitele vozů s naftovými motory od VW na sebranku taxikářů apod. Naopak majitelé vozů Subaru s dieselem jsou civilizovaní a kultivovaní. Cha, chá 🙂 U čerpačky jim to bude smrdět stejně a každý vyznává jiný jízdní styl, takže takové hodnocení je scestné. A konečně, motor není jediný díl v automobilu. Každopádně Subaru s dieselem má šanci přežít. Pokud budou schopni nabídnout do Tribecy V6,V8 diesel, tak budou mít možná i úspěchy.

    Umkebe Membe

    Od subu žádný véčko nečekej. A neboj 3.0 H6 diesl bude.

    Bororo

    Autoweb, je mi luto, ze vasa uroven za posledne mesiace klesla priam rapidne a tento clanok som ani nedocital do konca!Veta "…bývá mezi taxikáři, autobazarníky a podobnou sebrankou" priam srsi ubohostou 🙂 niektori ti taxikari-ta sebranka, maju viac nacuvane ako vy rozkov zjedenych 🙂 s pozdravom byvaly skalny fanusik..

    Pepis

    A copak nema autor pravdu? Alespon napis, co se ti nezda.

    dáda

    Nejste vy náhodou majitel autobazaru a občasný taxikář, který nedá na svého načipovaného passáta fmetle nahlínách dopustit?

    Musíte přeci uznat, že toto představení Subaru je velmi povedený článek.

    Bororo

    neni som ani taxikar ani majitel bazaru, len ma mrzi ze sa nadava a podcenuju v clankoch autowebu bud zavodnici Gumballu alebo teraz novo taxikaari, vacsina clankov suu iba linky na youtube co si moze pozriet kazdy aa vobec kedysi bol autoweb o moc lepsii..

    NorgE

    No, vtipné přirovnání snad může vadit jen člověku bez smyslu pro humor, každý jiný se té nadsázce zasměje. Ale jinak je tedy opravdu těžké si nedělat srandu z koncernu, který má slogan Náskok díky technice, a přitom dodnes montuje do aut konstrukčně zastaralé disely se zetoroidním zvukem a emisemi, které projdou jen tady v Evropě díky speciálně upraveným normám. S tím, jak rychle se obměňuje vozový park, to budeme dýchat ještě nejméně patnáct let. Samozřejmě uznávám, že většina lidí tyhle děsné motory z různých důvodů kupuje, ale většina lidí taky z různých důvodů ještě nedávno sborově volila komunisty…

    Honza

    Máš recht. Takovéto kecy, které jdou na ruku momentální a pubertální antiv-vw vlně, jsou naprosto odpuzující 🙁

    Super clanek

    S tema taxikarema to byl dobrej JOKE 🙂 rozumny taxikar se nad tim zasmeje a bazarista taky. no a potrefena husa vzdycky nejvic kejha. Jsem rad ze nejsou vsechny motoristicke redakce konzervativni…

    oxo

    No… Pan Jirka Červenka zhoršuje svou trapnou paušalizací kvalitu tohoto webu. (Vzpomeňte si, jak to od něj dostali cyklisté – od té doby nečtu autoweb blog, protože podobnou snůšku hovadin jsem na autowebu fakt ještě neviděl…)

    Mimochodem, tento článek je doopravdy dobře napsaný – tak proč ho musí kazit podobnými rádoby vtipnými připomínkami?

    A to neříkám proto, že mám rád taxikáře. Dneska mě jeden málem srazil na křižovatce. A to jsem jel (na kole – cyklista!) na zelenou a po hlavní.

    153624

    Co tak letmo a náhodně sleduji,ono se snad o "úrovni" tohoto webu ani moc nedá hovořit.Je úsměvné,že pan autor po několika letech,kdy je známo,že CR je tišší než PD zjistí,že to nechrochtá jako prase.Auto sice ne, autor,to opravdu netuším…Před 35 lety nám jeden pan profesor na střední autařské škole pravil rčení a já jej dodnes dodržuji:"Na hrubou díru hrubá záplata".

    oxo

    No jinak to není zas až tak špatné. Hlavně videa od Honzy Koubka jsou stále bezkonkurenční! (Ale to bude asi tím, že je dělá právě Honza;))

    Pepis

    Asi tak… Mozna jsem mel dosud smulu, ale vsichni bazaristi a taxikari byli prave takovi, jak Jirka Cervenka pise.

    marian

    Nic ve zlem, ale v prvni rade je subaru firma jako kazda jina, to znamena, ze musi vydelavat a aby vydelavala, musi nabidnout neco, co se proda ( prominte, ale opravdu to neni ferrari, aby je prodej jedne imprezy uzivil a zaplatil vyvoj). Subaru proste miluji, jedina znacka s charakterem ve strednim proudu (stejne jako BMW ve vyssi tride), a jestli jim nafta pomuze vydelat na to, aby delala dal tak uzasna auta, tak pro me za mne at tam davaj i tdi 🙂 pro mne jsou stejne nej, co se tyce jizdnich vlastnosti a charakteru a kdo diesel nechce, vzdyt ho nemusi kupovat..

    A6

    ja osobne nemusím celé subaru.

    impreza ešte ujde, ale toto je podla mna uplne onicom.

    no proste toto kombi sa vobec dizajnérsky nepodarilo

    Bertone

    Tady se lidi baví o podvozcích a motorech, ne o designu. Design je pro buzny.

    A6

    že design je pro buzny…:DD Plácaš kámo.

    Nikto normálny si nekúpi auto, ktoré sa mu nepáči.

    A to aj keby malo najlepší motor a podvozok na svete.

    Romcco

    Mozno prave ja som taky priklad, chystam sa na kupu rodinneho auta. Poradie vlastnosti je 1.spolahlivost 2. bezpecnost, 3. dizajn . Paci sa mi Citroen C-Crosser, ale rozhodnuty som pre benzinovy Forester. Netvrdim ze je krasny ale mam svoje priority. Len este vaham ci tento najnovsi alebo sucasny.

    marian

    ze tys udelal kravinu, tak to nenut vsem.. 🙂 jsou proste lidi a lidi..a ty co umej ridit, ti u a6 neskonci..zkus jinej web a vubec to nemyslim zle..

    Honza U.

    bertone samo tohle slovo mluvi za vse neznam auto ktere by za poslednich deset let vylezlo z Bertonovi dilny a libilo se mi 🙂

    takže buzna pomlouva buznu a bude asi svatba 🙂

    Bertone

    Já jsem Bertone Bertone, ne ten Bertone kterej myslíš.

    Honza U.

    mas stesti 🙂

    Skimák

    Na stránkách subaru.cz je uvedena provozní hmotnost 1505 kg. Na subaru.de je 1505 kg uvedena asi jako pohotovostní. Německy moc neumím.

    Pohotovostní hmotnost ale určitě není 1580 kg. Je menší o 150 nebo 75 kg.

    Snad si autor článku zjistí správnou hodnotu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist