Subaru BRZ STI přijde na jaře a bude mít 230 koní
Subaru
Subaru BRZ vyladěné od mistrů z STI dorazí už za pár měsíců. Jak to ale nakonec bude s tím turbodmychadlem? Máme pro vás špatnou zprávu...
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Subaru
Subaru BRZ vyladěné od mistrů z STI dorazí už za pár měsíců. Jak to ale nakonec bude s tím turbodmychadlem? Máme pro vás špatnou zprávu...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
konečně něco pro petrolheadi, už mě nebaví číst rapidy a SUV od Q1 až po Q8… Na jednu stranu absence turba zklamala, ale na druhou by se zhoršila reakce na plyn a lineární zátah by byl fuč. takže asi dobře. Ale co třeba kompresor, hm?
myslel jsem že tam dají turbo nebo kompresor a vytáhnou to alespoň na 280-300hp.
30 koní navíc je o ničem. Oproti standartu to nebude skoro znát.
Take jsem čekal přidání turbodmychadla. To že 30 koní navrch nebude znát nemusí být až tak pravda, jde jen o to jak dobře se jim podařilo motor naladit. Pokud bude nárůst v celém spektru otáček a nebude se jednat jen o nárůst na úplné špičce, nemusí to být vůbec špatné. Zajímalo by mně kdy přijde nějaká veliká tuningová spol. a předvede svůj turbokit 🙂
Pokud nezvetsej objem tak narust v celym spektru necekej. Spis ostrejsi spicku.
Co takhle srovnavacku s Hondou S2000? Vypada to ze ani BRZ STi ji neprekona.
taky se divím. Po zveřejnění výkonů u týhle super dvojky sem si říkal, že to bude otázka chvilky a bude na výběr z milionů možností různých turbo/kompresoro kitů a zatím se nic moc neděje.
Natubenejch aut jsou hromady, ale hezky na otáčky odladěný, to je horší. Zřejmě opravdu nechtějí po bok těm ostatním, kdyby ano nebyl by to jistě problém, ale co z toho? – zase jedno z mnoha auto co je sice dost silné ale hravost půjde do….
Takhle to vypadá na správnou cestu, teda z mého pohledu.
upřímně, na ježdění po okreskách těch 200 koní podle mě stačí, aspoň člověk musí trochu řadit a musí to točit. A to chceme, ne? 🙂 já chci radši motor co točí třeba 7000 a víc, než ten co zabírá v 1500 otáčkách. A to nic proti turbu, ale do auta pro radost to podle mě nepatří