subaru-brz-sti-prijde-na-jare-a-bude-mit-230-koni.jpg

Subaru BRZ STI přijde na jaře a bude mít 230 koní

Subaru

Subaru BRZ vyladěné od mistrů z STI dorazí už za pár měsíců. Jak to ale nakonec bude s tím turbodmychadlem? Máme pro vás špatnou zprávu...

Diskuze

8 komentářů

    spooon

    konečně něco pro petrolheadi, už mě nebaví číst rapidy a SUV od Q1 až po Q8… Na jednu stranu absence turba zklamala, ale na druhou by se zhoršila reakce na plyn a lineární zátah by byl fuč. takže asi dobře. Ale co třeba kompresor, hm?

    M!

    myslel jsem že tam dají turbo nebo kompresor a vytáhnou to alespoň na 280-300hp.
    30 koní navíc je o ničem. Oproti standartu to nebude skoro znát.

    eFko

    Take jsem čekal přidání turbodmychadla. To že 30 koní navrch nebude znát nemusí být až tak pravda, jde jen o to jak dobře se jim podařilo motor naladit. Pokud bude nárůst v celém spektru otáček a nebude se jednat jen o nárůst na úplné špičce, nemusí to být vůbec špatné. Zajímalo by mně kdy přijde nějaká veliká tuningová spol. a předvede svůj turbokit 🙂

    pylot

    Pokud nezvetsej objem tak narust v celym spektru necekej. Spis ostrejsi spicku.

    pylot

    Co takhle srovnavacku s Hondou S2000? Vypada to ze ani BRZ STi ji neprekona.

    spooon

    taky se divím. Po zveřejnění výkonů u týhle super dvojky sem si říkal, že to bude otázka chvilky a bude na výběr z milionů možností různých turbo/kompresoro kitů a zatím se nic moc neděje.

    XXX

    Natubenejch aut jsou hromady, ale hezky na otáčky odladěný, to je horší. Zřejmě opravdu nechtějí po bok těm ostatním, kdyby ano nebyl by to jistě problém, ale co z toho? – zase jedno z mnoha auto co je sice dost silné ale hravost půjde do….
    Takhle to vypadá na správnou cestu, teda z mého pohledu.

    honza

    upřímně, na ježdění po okreskách těch 200 koní podle mě stačí, aspoň člověk musí trochu řadit a musí to točit. A to chceme, ne? 🙂 já chci radši motor co točí třeba 7000 a víc, než ten co zabírá v 1500 otáčkách. A to nic proti turbu, ale do auta pro radost to podle mě nepatří

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist