Subaru BRZ 2.0R Sport 6AT (2015) ve sněhové aréně Lungau
38 fotografiíreportáž
Nechat doma ostrou čtyřkolku a vyrazit do sněhové arény jenom v zadokolce může být osudová chyba. Nebo také recept na skvělou zábavu...
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
38 fotografiíreportáž
Nechat doma ostrou čtyřkolku a vyrazit do sněhové arény jenom v zadokolce může být osudová chyba. Nebo také recept na skvělou zábavu...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jasně, že bychom chtěli naftovou RS. Je úspornější, má větší kufr a hlavně má větší krouťák. 200 koní v BRZ sice pěkný, ale výkon jen prodává auta, krouťák vyhrává závody.
Když ona GT86 není o vyhrávání závodů, ale o zábavě, ta v ochtě nějak není.
Okej, můj komentář byl nepovedený troll. Mimochodem že krouťák vyhrává závody, je kokotina. Jinak samozřejmě souhlasím.