Stop pro auta se stočeným tachometrem?
Zajímavosti o autech
Česká republika tápe v problematice stočených tachometrů, nyní ale vstupuje do hry Směrnice Evropského parlamentu o pravidelných technických prohlídkách. Ta však může řadě motoristů značně zkomplikovat život – auto s upraveným počítadlem ujeté vzdálenosti totiž dokáže i odstavit z...
Žeby konečně nějaká změna? Bohužel moc nevěřím tomu, že se v reálu něco zlepší a servery typu bazoš budou pořád plný stočeňáků =(. Ale budu doufat
Tak nějak tomu moc nevěřím, ty podvodníčci si vždy nějaká zadní vrátka najdou…i když jako každý bych byl velmi rád kdby se tomu do budoucna už zamezilo. Aslepoň to chce vzít rozum do hrsti a nekupovat především auta přes inzeráty,ale raději si zajít do autorizovaného autobazaru.
přijde mi, že na tom budou biti akorát tak majitelé vozů. Jako u autobazarů si dovedu představit, že se to dá pohlídat, ale co auta přes inzerát? Jak mi majitel opravdu potvrdí, že se nejedná o kradený, nebo přetočený vůz? Vždyť se to děje denno denně. To stejné když si někdo pořizuje auto z německa, tak je to vůbec plné tady tech překupníků s autama..Myslím, že by se k problematice měli páni nahoře postavit trochu jinak..
Teorie hezká, praxe se bojím. Bitej na tom v důsledku bude řidič naiva, co nakoupí stočenáka někde ve facebookové skupině.
Hlavně že k tomu, co mají dělat výrobci, mluví nejhorší podvodníci, kteří na tomto trhu jsou.
Za přetáčení tachometru si lidé můžou sami – chtějí být klamáni. Chtějí věřit té pohádce, že vyskákaný německý taxík není taxík s nájezdem 600 tis., ale uloženka po důchodci Helmutovi, který ji měl na cestu do kostela a zpět…
A kde je poptávka, je i nabídka. Když to blbci kupují, tak není divu, že se tak děje. A tím spíš u dovozů. Podíváme-li se na ceny ojetin v Německu, zjistíme, že nejsou výrazně nižší, někdy i naopak. Jak tedy kšeftař dosáhne zisku? Že polátá vrak a nebo že vyskákanou hrůzu kilometrově a vizuálně omladí.
Každopádně aby byl na tom bitý zákazník, co koupil stočeninu, to je k popukání. Zejména když uvážím, že můžete koupit auto od majitele, který ho už stočené koupil… Měl jsem octávku, co měla mít 245 tis. Už majitel přede mnou ji koupil o stovku stáhnutou. A o dva majitele po mně, když jsem se s ní setkal, bylo na budíku 233, ač reálný stav kolem půl mio. A pořád jezdí a asi i dlouho bude.
Spíš by se mohlo jít po tom, kolik aut po bouračce má např. anglická světla, svítící úplně špatně a oslňující protijedoucí. A nebo po denním svícení, co je špatně namontované a neplní svůj účel…
Souhlasím, jen se dovolím zeptat, proč je vytahovaná zrovna ta FB skupina? Zrovna tam cokoliv prodat je asi to nejobtížnější, neboť chytráků (kteří to koupit nechtějí a ani na to nemají, ale mouder by rozdali) se tam k ceně a každé volovině vyjadřuje až až.
Nezlobte se na mě, ale zrovna těmi bazary si člověk moc nepomůže. To je jako zajít si uložit peníze k Viktoru Koženému…
Oč lépe by se na tom bazoši nakupovalo, kdyby tam nadpoloviční většinu prodávaných aut netvořily stočeňáky od překupníků, lhostejno jestli malých kšeftařů či velkých bazarů.
Na tacháč auto nejezdí, může mít nalítáno třeba i přes 300 tisíc a být v mnohem lepším jízdním stavu než auto s méně. Je to jen o údržbě předchozího majitele.
proc tacho nevyrabeji tak aby nesel pretocit? uz z nemecka se tahaji stocenky a tady se jeste stoci a pak jdou na bazos tam jsou dobre zrejme stocenky uz od pohledu, nemusim koukat na tacho abych odhadl kolik asi tak ma auto najeto…
uz dlouho jsem nenarazil na stocenku ve velkem bazaru, to uz je fenomen jen inzeratu a bazaru na komisni prodej