starik-v-luxusnim-bmw-ohrozoval-ostatni-na-dalnici-v-protismeru.jpg

Stařík v luxusním BMW ohrožoval ostatní na dálnici v protisměru

autovideo

Co je to poslední dobou za módu sednout do BMW a ohrožovat ostatní? My bychom ty luxusní bavoráky nejraději zakázali!

Diskuze

10 komentářů

    čert

    Úplně obyčejné svezení, jen se musí dávat větší bacha na sněhu, aby se to někde nezahrabalo.

    PavelU

    Že vám nějaký důvod uniká, nemusí být zrovna vaše plus. Mimochodem proč by se to mělo na sněhu zahrabat, dávají tam snad nějaký pákistánský pneu?
    PS: automobil BMW jsem nikdy neměl a ani neplánuji.

    čert

    Fajn, já si kopnul do báva, vy do mě 🙂 Nicméně, myslím, že je zbytečné se tu rozepisovat o tom, že v případě BMW si kupujete víc brand, než auto do nepohody.

    nikdo

    Autor evidentně nemá, neměl a mít nebude BMW, protože na něj nemá, jinak by tak nepsal. BMW 5 na videu fakt není luxusní, je to stará kára za pár korun, ale ani na to autor nemá, jinak by nepsal luxusní. BMW staví image na sportovnosti a luxusu. A to je důvod k nákupu a nebo k nenávisti, howgh :-))))))))))))))

    MK

    je snad evidentní, že celý článek je psán jako nadsázka, nenechte se tak jednoduše nachytat 😉

    Ted

    snazim se clanek jako nadsazku brat, nicmene pro neznale z toho zas tak patrna neni…
    jak ma chudak bezny ctenar vedet ze E39 se prestala vyrabet tusim v roce 2003 a je to tedy spis sunka nez luxusni vuz, coz ostatne plati o naproste vetsine tech problemovych a vyse zminenych BMW, ktere si patrne radi kupuji i lide chudi nejen duchem…

    jen dalsi zasevani nenavisti proti urcite skupine lidi, je to vlastne horsi nez rasismus…
    pokud ti to Hugo prijde vtipne, tak mne tedy ne.

    Jarda

    Já třeba uznávám auta s charakterem (jehož vnímání je subjektivní). Ale právě BMW pro mne osobně charakter má, i když preferuji auta charakterem úplně opačná (Volvo, Citroën).

    „Brandová značka“ není hanlivý výraz. Naopak je to přidaná hodnota. U BMW si ke krabici na ježdění kupujete ještě to, že se tomu produktu věnovali designéři, ergonomové, specialisté na materiály, máte i možnost individualizace… 🙂 To vám nikdo jiný než prémiové (brandové?) značky nedají.

    WillyBMW

    kdo může o něčem tak od pohledu smutném jako je ubohé i3 prohlásit ze je to luxusní?..Luxus znamená vnitřní prostor,pomocné systémy a další aspekty vozů které i3 opravdu postrádá..se zase projevila vánoční „okurková sezóna“ žurnalistiky…smutný…ani vtipné to nebylo…

    Honza

    Asunmi uplne nedochazi, jak nekdo kdonpise clanky pro web o autech muze napsat takovej sajrajt.

    Dejme tomu, ze to byla nejaka 523i v dnesni dobe s hodnotou dejme tomu 50000,- s nulovou vybavou a sedackama v latce. Jestli je tohle ten luxus, tak kazdy kdo si kdysi koupil fabii 1 byl asi snob na vysokym kevelu, protoze stala vic jak tento ojetej bavorak.

    Prehodnot Hugo jestli by nebylo rozumnejsi prenechat svuj post nejakymu skolakovi kterej nebude zaujatej a bude vedet vic nez ty.

    RAJTR René

    Ono s těmi staříky za volantem je to těžký i my se do věku staříka dostanem a kdo je milovníkem motorismu tak se jistě neradi řízení vzdáme. O značce to není, přece je to o tom jak je kdo tolerantní k ostatním motoristům. Já s tím už počítám, že každý dělá chyby/naschvály/ někteří více někteří méně nejsem profesní řidič /jsem technik, který možná najezdí víc km než některý profesní/ cca 20 000km v dodávce Renault, osobáky Škoda , Peugeot, Citroen. 30000. Sám sriktně rychlost nedodržuji některé zákazy porušuji a když jedu jako spolujezdec s rádoby jejich slovy slušnými řidiči nestačím se divit /své chyby vůbec neregistrují upjatě jen řídí. nejčastější chyby /v uvozovkách/ blinkr na poslední chvíli …ale dal ho… nebo souběžná jízda v městském okruhu ..já´áááá jedu v levém pruhu a byť odbočuje za 4 kilometry nikoho nepustí, aby jej předjel a navíc rád tím školí ty řidiče jež je chtěj předjed. Ale co naplat. Matematicky nejvíce jezdí VW koncern cca 10 značek pozor i Maserati je v koncernu tudíž nejvíce ohrožujících je vlastně z tohoto koncernu bohužel u nás nejvíce zastoupená je Škoda. Jsme konzervativní národ, tak to tak asi i zůstane… ale pozor svítá na lepší časy Hyunday..sté se začínaj hojně objevovat se svými nadupanými luxusními vozy co mají veškeré technické výdobytky a to za dvě třetiny ceny stejné kategorie jako např Škoda Rapid..Octávie. Když to zhrnu …za sebe / nikomu to nevnucuji/ největší pozor si dávám na podezřele se chovající ůčastníky silničního provozu a je jedno jestli je to chodec, psík, řidič- ka všichni jsme z masa a kostí a žijeme jen jednou /můj názor/. Nejsem milionář a proto jezdím už 7let ve 14let starém BMW 530d e39 s výbavou, kterou ať jsem čech bych si v, například Oktávii nemoh dovolit/ nechci dlužit,kupuji jen na co si vydělám/. Jenže asi mám smůlu, kdo má BMW je podle těch ostatních vždy špatnej …..já si to o sobě nemyslím a se svou starou károu pomáhám s odtahy starty v zimě všem kteří mou pomoc rádi přijmou napříč značkami i stáří. Mám toho radost. ……….. René 47let Ostrava mé1.auto Citroen BX,2.Citroen BX, 3 Ford escort,dále BMW 324d, Mazda 121,Citroen ZX, Citroen Picasso,Mitsobishi Pajero Pinin, BMW 525 tds, BMW 325, BMW 530d …………. nikdy jsem nezpůsobil auto nehodu.. 5X mě nabourali 3x Škoda, 1x Iveco, 1x Seat. A už se těším až mne ohrozí Rolls Royce Phantom bude to alespoň změna VW je už nuda. Všem přeji ať se vám jezdí co nejlépe a buďte tolerantní k druhým každý z nás ať chce nebo né budeme horší a horší řidiči prostě stárneme.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist