Štajf si hodlá v Chorvatsku spravit chuť

"Budeme si moci prověřit i sami sebe."

Požár motoru nedaleko Českého Krumlova zastavil cestu bílomodrého vozu Subaru Impreza Spec C týmu Subaru ČR – Deník Blesk za dalšími body pro Mezinárodní mistrovství ČR 2006. Mechanici ale odvedli velký kus práce a posádka Vojtěch Štajf – Jiří Černoch se o nadcházejícím víkendu postaví na start chorvatské INA Croatia Delta Rallye.  Po úspěšném vystoupení v podobě čtvrté příčky na Matador Rallye Tatry čeká o tomto víkendu tým Subaru ČR – Deník Blesk druhé vystoupení v pomyslném reprezentačním dresu. Posádka Vojtěch Štajf – Jiří Černoch se premiérově připravuje na chorvatskou INA Croatia Delta Rallye, kde bude bojovat o další body do Evropského poháru – střed. Startovní listina soutěže nabízí zejména pestrou přehlídku balkánských dravců dobře znalých místních tratí, ale nemylme se – v její první desítce najdeme také čtyři velké soupeře Štajfa s Černochem z bojů o český trůn. Právě čeští soupeři by mohli být zajímavým měřítkem pro posádku bílomodrého vozu Subaru Impreza Spec C , někteří z nich totiž mají na rozdíl od Štajfa s Černochem s chorvatskou soutěží již své zkušenosti.  „O to víc se na start těšíme,“ raduje se ze známých tváří pražský pilot. „Pojedeme na krásných tratích, které budou mít pro nás nezvyklý charakter a budeme si moci prověřit i sami sebe. Zatáčka tu střídá zatáčku, po jedné straně máme sráz a na druhé skálu či stráň. Nejede se snad ani 100 m rovně a hodně to klouže – připomíná mi to slavné Rallye Sanremo. Náš cíl je jasný – pokusíme se neudělat ostudu a bojovat o body do Evropského poháru. Budeme to mít o něco těžší, neboť po smolné českokrumlovské soutěži startujeme s náhradním motorem, neprodáme ale kůži lacino. Budeme bojovat i za mechaniky, kteří od neděle skoro nepřetržitě pracovali na autě a vyměňovali v něm všechny díly, které postihl požár. Vlastně hlavně díky jejich úsilí můžeme startovat na této sympatické soutěži.“Drobnou patálii si při seznamovacích jízdách zažili Štajf s Černochem na rychlostní zkoušce vedené přímo v Záhřebu. Ta byla na rozdíl například od zlínské superspeciálky najížděna za plného provozu v dopravní špičce, a tak si posádky vesměs spíš než psaní rozpisu užily čekání v zácpě. To byla ale pro pražsko-valašskou posádku asi jediná negativní zkušenost, teď už se stejně jako jejich soupeři nemohou dočkat, až vyrazí na trať náročné soutěže.

Zdenda Balcar

2.6.2006 11:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist