Stáčení tachometrů poškozuje trh i motoristy
poradna
Zatímco na Slovensku se snaží stáčení tachometrů zabránit, v České republice debata o této problematice utichla. Upozorňují na to dvě přední společnosti působící na českém trhu.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
poradna
Zatímco na Slovensku se snaží stáčení tachometrů zabránit, v České republice debata o této problematice utichla. Upozorňují na to dvě přední společnosti působící na českém trhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Jo, tohle je dlouhodobej průser. Snad se o tom začne víc mluvit a nějak se to vyřeší.
Pokud je snaha tak to snad půjde. řešit to lze a určitě je to neudržitelné. Ten autobazar chce průhledný a transparentní trh s ojetinama kdežto to zatím vypadá že ostatním to vyhovuje. Lidi ale ty stočenky už chtít nebudou. Asi to chce ještě zmedializovat.
Cr je vrakoviste eu, uz 5 let se pise o akci cistka, ale stat neprijal zadna ucinna zakonna opatreni….tachometry se staci od te doby co se vyrobila prvni skoda 120, ale stát to nereguluje….navic prekupnici s auty co staci tachometry jsou casto v evidenci na pracaku, podnikaji na cerno a neplati dane…
Je tu ještě jeden problém, podstatně větší. Pokud lidi budou chtít nová auta s co nejmenším nájezdem kilometrů pokud možno zadarmo, tak se bude stáčet vždycky. Tady totiž každý chce 2-3 roky staré auto, nejlépe koncern, s nájezdem do 150 tisíc km ale aby to bylo do 150 tisíc korun. Což je nereálné. Navíc poptávka určuje nabídku, takže dokud to lidi budou chtít tak to tak prostě bude. Navíc 99% lidí nemá šanci poznat jestli je auto stočené, protože i když má auto staré 3-5 let najeto 400 rychlých tisíc (dálničních) na autě to prostě poznat není, když se k tomu člověk chová normálně. Stačí se podívat co sem vozí největší, nejslavnější autobazar v česku za vraky. Najeto 300 po 3 majiteli v německu, ale tady je to skoro funglovka za půlku penez, po prvním majiteli a najeto 140 tis. Je fakt náhoda, že všechny novejší auta co mají mají najeto 140 tisíc. Ale stejně jim to všichni žerou.
Vě většině ecropských státu je přetáčení trestný čin, nebo velmi silně penalizovaný přestupek. U nás ne. Je to asi opravdu obrovský byznys, když jeho proponenti jsou schopni ovlivňovat parlament a efektivně blokovat jakýkoli zákon, který by tuto činnost trestal. Je to až neuvěřitelné.
Nicméně je spousta spolehlivých bazarů, hlavně ty které fungují u prodejců nových aut. Většinou prodávají auta, která sami servisovali nebo u kterých není žádná pochybnost o původu a stáří. Samozřejmě auta prodávají o trochu dráž. Ale, jak už tu někdo zmínil, když chce někdo auto staré 3-5 let, s nájezdem pod 150.000 km za 150.000 Kč, není mu pomoci a řítí se do maléru.
Je to logické, kde jinde to kontrolovat než na STK, vždyť je to do očí bijící co se na internetu nabízí na Bazoši a podobných webech.
Koupil jsem od bratrance auto ktere melo misto cca 320 000km najeto „148 000“ km. Poznat se to nedalo, protoze novej volant, nove pedaly, nova radici paka, potahy nove, dokonce stropni calouneni vymenene.Cebia taky zadny zaznam. Po pulroce po koupe kdy se hromadili problemy a ja postupne investoval do auta cca do 70 000 Kc z kupni ceny 150 000 Kc se zjistilo velice nahodne ze auto je stocene. Nejhorsi byla karoserie ktera po roce od zakoupeni byla postupne horsi a horsi az celej spodek zreznul.Dale se zjistilo ze auto bylo i bourane co nepoznal ani autorizovany servis ktery to kontroloval hned jak se me auto dostalo do rukou.
Auto jsem prodal s tim ze jsem dal vse doporadku a dale ho prodaval s realnym najezdem a po vymene rozvodu vcetne vodni pumpy, vymenil jsem predni a zadni tlumice, predni kotouce a desky, lano rucni brzy, skrin rizeni ktera se cela rozpadla za jidy !!! Dale se vymenila komplet cela spojkova sada, vymenil se prevodovkovej olej a tesneni, oprava laku karoserie nekolikrat, vymena xenonovych vybojek 3 krat za kratkou dobu, obe predni lampy, beterka se vymenila, repasoval se alternator, menily se taky ruzne hadice a kabely, zadni repro ktere prestalo fungovat a mozna jsem jeste neco zapomel…
Mene me stve ze jsem s tim mel tolik prace a vydaju, vice to ze to udelala vlastni rodina.Taky jsem premyslel ze ho proste strelim do kolena at kulha do konce zivota, ale pak jsem si to rozmyslel, predse jen tu mame nejake zakony ze jo.Ale svine to je.
kdyz to auto prohledne zkuseny clovek nemusi ani moc koukat na tachometr a odhadne kolik ma v tele to a to auto, obecne je to pruser, nejhorsi pripady jsou pres inzeraty…
U většiny aut lze připojením na diagnostiku zjistit téměř vče, ale malý český člověk raději ušetří tisícikorunu a věří překupníkům a podvodníkům…
Stát by něměl nikoho vodit za ručičku, jen nastavit jasná pravidla…
Jediným výsledkem je zatím zkrácení platnosti protokolu z evidenční kontroly, která nic neřeší a pro běžného člověka je jen další finanční a technickou zátěží při registraci vozidel….
Protokol stojí cca 300 Kč, nekontroluje se přitom stav vozidla ale jen SPZ, VIN a výrobní štítek a opisuje se stav stočeného tachometru
Je to pseudopatření ministertva dopravy které plní pokladny majitelů – provozovatelů STK a prostým lidem vůbec nic nepřináší…
Jde o ukázkový příklad, jak lze celospolečenské problémy trápící běžné občany využít k dalšímu navyšování zisků soukromých firem a odůvodnit to tímto celospolečenským zájmem…
Vždycky mě udivuje, že zrovna AAA, největší bazar u nás, lobbuje proti stáčení. Snad se s tím konečně něco udělá