SsangYong Korando e-XDi 200 AWD AT
14 fotografiíSsangyong Korando
Automatická převodovka v SsangYongu Korando není vrcholem inženýrství, ale dělá z něj celkově snesitelnější auto.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
14 fotografiíSsangyong Korando
Automatická převodovka v SsangYongu Korando není vrcholem inženýrství, ale dělá z něj celkově snesitelnější auto.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To je mi test-). Kdybych nevěděl, že je to výtvor p.Žáka, říkal bych si, jestli to není výplod motoristického žurnalisty – eléva. Auto zatáčí, brzdí a couvá? WTF? Co třeba napsat formulaci typu: \“Pokud od auta očekáváte alespoň relativně pohodlnou přepravu z bodu A do bodu B, chybu neuděláte, nicméně čekáte-li zábavu za volantem, nebo uživatelsky příjemnější a propracovanější interiér, poohlédněte se jinde?\“ Např. takhle by to nešlo?