Spor o kompetence
elektronika do auta
Jezdíte novým autem? Jistě míváte pocit, že se váš zázrak občas snaží řídit za vás. A že mu to moc nejde.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
elektronika do auta
Jezdíte novým autem? Jistě míváte pocit, že se váš zázrak občas snaží řídit za vás. A že mu to moc nejde.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Hezky napsáno, ale mám obavu, že vývoj se bude ubírat pořád stejným směrem – k malému užitku nás všech. Ono to nemusí být hned řízení, které se točí samo, stačí ty nablblé adaptivní tempomaty. I velmi špatný řidič s malými zkušenostmi má větší smysl pro plynulost provozu než ony.
Nikdo te ale nenuti takovy system do auta porizovat a nasledne ho pouzivat. Porad je tady Lada, ktera je nepouziva 🙂
To je zajímavá myšlenka, musíš se dostat pod nějaký čas, jinak nedostaneš řidičák…. 😀
Ať automobilky dávají svoje novinky do autoškol zadarmo a po roce si je vezmou zpátky i s připomínkami instruktorů, Budou mít perfektní testy od řidičů \“amatérů\“ s popisem od profesionálů a řidičáky můžou mít víc hodin jízd za stejnou cenu.
Dobrý den,
tuto Vaši myšlenku již popsal myslím pan Rakovan ze Speedu, když popsal, jak by měl vypadat výcvik:
1. Základ teorie
2. Jízda na trenažéru (základní aplikace teorie)
3. Jízda v provozu s automatem
4. Jízda v provozu s manuálem
5. Okruh, škola smyku
Ano – bude stát Vašich 50 tis, ale kdo řidičák OPRAVDU potřebuje tak těch 50 tis dá kdykoliv.
Ještě jedna důležitá poznámka: Řízení vozu není právo, ale privilegium. To si většina (velká většina) neuvědomuje.