Soutěž: Vyhrajte palivo zdarma od společnosti Shell!
Tři soutěžící mají šanci vyhrát palivo Shell v celkové hodnotě 6000 Kč. Kdo má zájem o palivo zdarma?!
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Tři soutěžící mají šanci vyhrát palivo Shell v celkové hodnotě 6000 Kč. Kdo má zájem o palivo zdarma?!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vaše soutěže jsou úplně na ho.no!!!
Nejste schopni zde uveřejnit výherce z minulé soutěže a neodpovídáte na e-maily.
Když se na vašich stránkách člověk zaregistruje, tak mu chodí do e-mailu co jste napsali za články. Což je pro člověka, který navštěvuje vaše stránky úplně k ničemu.
Na shellu bych netankoval, i kdybych auto mel tlacit nekam dál.
Jen velkohubej marketing zalozenej na slavnem jmene znacky.
Samy +++,nitro, superprisnyNitro++++. A ani klasiku 98 nemaj.
Dobrý den,
jména výherců nezveřejňujeme, není to zapotřebí, a i třeba tím nezadáváme důvod k nějakým osočujícím debatám jako je například tato. Oslovujeme výherce napřímo – např. výhercem soutěže o pneumatiky Michelin je pan J.K. ze Středních Čech. Konkretní jméno nebo dokonce přesnější adresa nejen že nejsou záležitostí pro veřejnou informaci, právě naopak. A předání ceny směrem k výherci si obvykle řeší náš parter, který věnuje cenu.
Pokud se vám naše soutěže zdají, jak vy pěkně po prezidentsku říkáte, na hovno (nebojte se toho výrazu, jedna tečka ve slově namísto písmene z vás slušnějšího člověka neudělá), tak není nic jednoduššího, než se jich neúčastnit.
My si vážíme vážíme vašeho zájmu o Autoweb.cz a každého našeho čtenáře, ale při systému, jakým u nás funguje byznys na internetu, si nemůžeme dovolit, tak jako ostatně nikdo v branži, vyhlásit soutěž bez toho, aby nebyla podmíněna registrací a následným odběrem našich informací.
Znovu tedy – pokud se vám naše soutěže nelíbí, včetně podmínek, které jsou před každou soutěží uvedeny – obsahujících info o tom, že budou zasílány naše informace – což je také jeden z důvodů, proč soutěže vypisujeme, tak prosím nesoutěžte a věc je vyřešena. Díky.
Filip Rakovan