Souboj kufrů: Škoda Octavia Combi proti všem
octavia combi
Už víme, že má Octavia Combi obří kufr. Ale jak si stojí proti blízké konkurenci, která také nabízí pořádné jeskyně? Porovnali jsme kufry v přehledné tabulce.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
octavia combi
Už víme, že má Octavia Combi obří kufr. Ale jak si stojí proti blízké konkurenci, která také nabízí pořádné jeskyně? Porovnali jsme kufry v přehledné tabulce.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nevím už přesně, kde všude jsem četl články o tom, jak O-3 už nespadá do nižší střední, ale o třídu vejš. Proto bych ji srovnával (i kuframa, i motorama, i výbavou, i podvozkem) se srovnatelnýma, když má tedy tak velké ambice. Ale jak říkam, nevím už kde jsem to četl, proto tímto nemířim proti autorovi.
Co je to za blbost, Ovce vždycky patřila, patří a bude patřit do C segmentu. Cenou, výbavou, motorama a svým způosbem i velikostí, protože se všechna auta furt zvětšujou. Ale ať si jí zase češi porovnávaj třeba s rollsroycem. Vona je určitě lepší, protože má menší spotřebu.
Přesně,ale nejen že má nižší spotřebu potažmo TDI,ale taky obrovský kufr,a v případě chystaného kombi se tam dokonce dají rozložit 2 spacáky:-))
Když budu potřebovat obří kufr, tak si koupim Mercedes E v kombíku. U Octavie se prostě nedokážu smířit s tim, že nejsilnější motor bude mít jen asi 200 koní. A až to pojede naložený, tak se to sotva pohne. Takovýhle auto potřebuje aspoň šestiválec, aby se to trochu hejbalo.
Ehm, co to je ,,naložený\“? Nikde jsem nenašel nosnost, ale víc jak 650 kg bych nečekal. Když si sednou 4 chlapci baskeťáci, vezmou tričko, cvičky, balon a sváču, tak je plno, i když je kufr prázdnej 🙂
1.8TSi s ní zahýbe velice slušně. A pokud potřebujete něco víc, tak je jasné, že nehledáte v tomto segmentu. Dávat do jedné věty octavia a mercedes mi moc nedává smysl…
nepochopil jsem smysl tohoto článku – srovnat si velikosti kufrů v tabulkách snad dokáže každý. Snad ten redakční test řekne více 🙂
Čti pořádně. Jde přece o to, že auto segmentu C prostě nikdy nemůže fungovat jako náklaďák, když má pod kapotou dejchyvičný čtyřválce. Lidi s tim jen vozej vzduch a masírujou se, jak maj prostorný a velký auto. Hovno maj. Maj zbytečnej krám, kterej si po naložení půlky kufru dřepne na prdel a pak se s tim nedá ani jet a svítí to pánubohu do oken, jak se tomu láme náprava.
Tak teraz som velmi zmateny. Preco novu octaviu porovnavate s mensim segmentom ? Ved vsade pisu, ze uz rozmermi patri do strednej triedy ? Akoze je to stale nizsia stredna trieda ??? Fuuu tak to za tie ceny nema sancu. Lebo to uz si radsej kupim auto zo strednej triedy.
Dalej nechapem preco porovnavate udaje dm3 VDA s litrami. Pokial viem, tak skodovka tiez neudava velkost v \“krychlickach\“, ale tiez iba v litroch. Nikde v techniskych udajoch od skody som nevidel udaj dm3 VDA.
Dalibore, co tak napisat zmysluplny clanok ? Ja viem, ze vam za nadrziavanie skode dobre platia. Ale co tak novinarska cest ?
Tabulka je zajímavá, navrhuji udělat postupně test a změřit objem vlastními silami abychom měli jednotnou metodiku plus doplnit o tabulku užitečného zatížení aut a také zadních náprav, to je přímo v TP.
K tomu bych cenu za nejslabší naftový motor v tabulce a
porovnal ve vztahu k litrům v kufru abychom věděli poměr cena/litr a totéž bych navrhoval na poměr cena/výkon a cena /nosnost.
Pak bychom \“my chalupáři\“ konečně mohli vybírat!
Tabulka je zajímavá, navrhuji udělat postupně test a změřit objem vlastními silami abychom měli jednotnou metodiku plus doplnit o tabulku užitečného zatížení aut a také zadních náprav, to je přímo v TP.
K tomu bych cenu za nejslabší naftový motor v tabulce a
porovnal ve vztahu k litrům v kufru abychom věděli poměr cena/litr a totéž bych navrhoval na poměr cena/výkon a cena /nosnost.
Pak bychom \“my chalupáři\“ konečně mohli vybírat!
Váš příspěvek mě donutil k reakci. V prvé řadě Vám chci říct, že Octavie byla, je a bude v C segmentu – nižší střední třída. Důvod, proč je srovnávána s vyšší třídou, je ten, že se vytváří pověst, tzv. image auta. Ano, rozměry může být větší než někteří tradiční zástupci střední třídy. To je však všechno. Nic, ale wirklich nic dalšího ji neřadí do vyšší třídy. Pokud jste si nevšiml, je Škoda vždy porovnávána s tím, co se zrovna hodí. Kufr – deklasuje konkurenci velikostí(C-segment), cena – deklasuje konkurenci cenou (střední třída) apod. Je to marketingové oblbování. Souvisí se sloganem Octavia-třída sama pro sebe. (Tou je ale Renault Avantime. Takové auto VW nevytvoří, neumí to. pozn. autora)Tím jsem Vám odpověděl na tzv. objektivnost a novinářskou čest v Čechách. Škoda a VW testy nejsou u nás obecně dlouhodobě objektivní.
Pak Váš dotaz dm3 a litry. To je společensko-vědní znalost, že dm3 a litry jsou totožné. Tím jsem Vám, myslím, zodpověděl vše. S pozdravem na Slovensko pláša35
to je zbytečné vůbec zkoušet….
i blbec ví, že objem nikdy nevyskládáš úplně přesně! Pokud náklad vecpeš do zadku alespoň ze 70% objemu, řeknu ti že máš pěkně přecpanou káru…
pak je kdejaké předbíhání o objemu jen lov na debily!!! A to je úloha marketingu, debilům se dobře prodává!!!
btw, nikde jsme neviděl výšku nakladací rampy, její přístup, převis, šířku, celkovou spodní plochu nákladového prostoru…. jen pár obrázků, zobrazujíc průměrnou kufrovou konstrukci…. Doufám že tento kombík nezklame…
Na ten povedený design by byla špatného kufru škoda!!!
Oktávka se může srovnávat se střední třídou jen pokud je v čem srovnávat… Jakmile jí něco jasně poráží, už je to srovnávání se střední třídou zakázané!!!
však ať se zvětšujou 😉 sem zvědam kam s tím hodlají zajít, když tomu zvětšování neodpovídají jak silnice, tak ani parkoviště!!!
No že Octavia je sračka, ale má obrovský kufr. To je totiž to jediné, čím konkurenci předčí. Ale jsme v ČR, stačí kufr a jméno. Že je to jinak krám? Ano, ale nezdá se mi, že by někomu vadilo?
Staci to pro rodiny s malymi detmi: kocarek zabere spoustu mista a nic nevazi. Stejne tak: male deti v autosedackach, detska postylka, sanky, obleceni, apod.
On asi naráží na rozdílné metodiky měření, jedna v litrech ukazuje kolik bys do kufru nalil vody a druhá kolik tam naskládáš krychliček a ta bude samozřejmě u stejného kufru menší.
Tak sračka to není, ale taky to není nadauto jak si o ní dost velká část majitelů myslí. Prostě jedno z mnoha. Můj názor je, že nedává nic navíc proti ostatním automobilkám, takže není důvod při výběru auta vybírat mezi oktávkou a oktávkou, protože je ze všech aut nejlepší, říkal to fanda v hospodě a ten autům rozumí….
Může mít kufr jakej chce kdsž má v zakladu moturek 1,2 TSI kterej nejede je kazovej a žere i trávu kolem silnice,když nebude mít motor 1,6 MPI nebo 1,9 TDI JE TO AUTO NA NIC!!!!!!!
Co na to říci. viz níže. 🙂
To auto nenbízí v poměru výkon cena nic navíc, spíš méně, jelikož cena je moc vysoko. Pochybuji o tom, že lidi potěší nějaká 1,2 nebo 1,6 TDi, jakožto motory nespolehlivé, náročné na servis a v neposlední řadě také hladové. Když jsem byl na promo akci, kde byla Octavie s 1,2 TSI a cedulkou \“žeru 5/100\“, silně jsem zapochyboval a zkušenost nejen má mi dala zapravdu. Obelhávání zákazníka to je, nic jiného. Ani v jednom člověku, s 15 l paliva a vyplým vším včetně světel. Když to budete používat \“standardne\“ nebo vezmete rodinu na výlet, tak to bude žrát jako atmosferický šestiválec.
bude to hlavně žrát tak, jak s tím budeš jezdit… Pokud jak debil, pak se k těm 15l určo dostaneš.
jj až na to že 1.6ka MPI nenabízí z parametrů nic lepšího 😀
btw, proč zrovna 1.6MPI je ta správná volba? Proč né rovnou Dvacetilitr a čtyřicetiválec vole ne? 😀
stačil by pořádný dvoulitrový čtyřválec, klidně atmosféra…nevím, proč platit nějaký podělaný turbo, který se za chvíli vysype, jako blbeček zahřejvat, chladit, zahřejvat a zas chladit…jen otázka chuti si s tím pohrát a vyladit to
A co to trochu rozvést v řeči čísel?
Jak s tím mám jezdit, aby si to bralo to, co je v TP? To bych to nesměl ani nastartovat. Dávat turbo bude za chvíli moderní i na sekačku, jen aby se snížil objem (spotřeba)a \“emise\“. Co jsem tak viděl, tak lidi ty menší diesely stejně musej víc točit, aby z toho vydolovali to, na co byli zvyklí v PD. Parametry na listu paíru jsou jedna věc, realita druhá. Papír snese vše.