-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
NUTNOST !!! Dyť ten blázen nemá ponětí o trojčlence a hlavně o autech. Je to jen narcis, kterýmu jde o sebe sama. Už když byl odejit od BMW, tak se to vědělo, že nic neumí a že za něho práci dělali jiní. BMW se zbavilo včas, VW to opět zase trvalo …
Je zajímavé, kolik toho o panu Pischetsriederovi víte. Zřejmě ho asi osobně znáte. Je jednoduché takto odsoudit člověka, když přitom nemáte tušení co takováto práce obnáší. Zřejmě asi nebude úplně neschopný, jinak by se na tento post nikdy nedostal. A upřímně řečeno, chtěl bych vidět na jeho postu Vás, když tomu tolik rozumíte. Určitě byste byl pro VW obrovským přínosem. Nebo se pletu? Myslím, že ano.
tak nejak
viz. níže
Osobně ho neznám, to přiznávám i bez mučení, ale o jeho rozhodnutích v době manažérské a šéfování v BMW už toho bylo v odborném tisku publikováno velmi mnoho a v automobilových kruzích se toho ví ještě o chloupek více. Stačí sledovat tisk a média a nekončit jen před bývalou signálkou na Šumavě. Takže asi tak, Váš nedostatek informací o tomto člověku Vás neopravňuje ke kritice mé osoby, nebo mne snad znáte osobně, abyste mě mohl posuzovat ? A post ve VW ? No, je vidět, že opravdu nejste z branže nebo moc nesledujete tento obor – na pozici, z které byl odvolán, byl "dosazen" šedou eminencí koncernu – F. Piëchem. Příště zkuste svůj názor formulovat po zjištění údajů, bude to tak lepší. 🙂
Vůbec mi nešlo o kritiku Vaší osoby a ani jsem Vás nekritizoval. Co se týče řízení společnosti, už jsem nabyl pár zkušeností a mohu Vám říct, že to nefunguje tak, že by někdo někoho dosadil. Zváště u společnosti jako je VW. Navíc takováto společnost není řízena jedním člověkem, to by sám ani nezvládl. Jde mi jen o to, že rozhodnutí vedení musí být opodstatněná a obhajitelná a nejsou to rozhodnutí jednoho člověka. No a pokud se něco nepovede, tak se vždy musí najít "vinník", což je vždy jen ten nejvyšší. A co se týče médií, nikdy nemohou nahlédnout úplně "pod pokličku", většinou jde o interpretaci projevu tiskového mluvčího, případně o spekulaci. To je asi vše, přít se s Vámi samozřejmě nebudu, jen se Vás snažím dostat z lehkého omylu. Každopádně je to Váš názor…
Zkušenosti jsou k nezaplacení, avšak právě pro kvalitní názor jsou potřeba i další informace, ať už od tiskového mluvčího, tak hlavně ze zákulisí. Ne nadarmo se říká, že dnes jsou nejdůležitější informace. A nejlépe včas. Tak zkusím to ještě jednou, ostatně, co bych pro Vás neudělal, tedy pro Váš kvalitní názor. Dříve byl nejvyšším Ferdinand Piëch, ketrý měl nějaký směr a cíl, kterého chtěl dosáhnout – plnoformátová značka VW a hlavně doplňkové značky ve všech segmentech – Seat, Škoda, Audi, Lamborghini, Bentley, Bugatti, ale třeba i Scania. Není bez zajímavosti, že F. Piëch je 50% vlastníkem Porsche, a také není bez zajímavosti, že právě za jeho předsednictví se dostalo na užší spolupráci mezi VW a Porsche, a také ení bez zajímavosti, že Porsche vlastní 20% akcií VW. K nezaplacení jsou také informace o velmi dobrých vztazích mezi zástupci vlády Dolní Sasko (21% akcií VW, ale hlavně tzv. zlatá akcie). F. Piëcha (skončil ve funkci pro skorostřet zájmů – vlastník podílu v Porsche, zároveň řídil VW, které Porsche pomáhalo) nahradil B. Pieschesrieder, doporučil ho sám F. Piëch, který ho zároveň do VW přivedl. Navíc bylo velmi známo, že právě B. Pischetsrieder byl tehdejším spojencem Piëcha a že sdílel jeho směr a cíle. Možná je i velmi důležitá informace o velmi aktivním výkonu současné funkce F. Piëcha, předsedy dozorčí rady VW. No o no je to na velmi rozsáhlý příspěvek, přiznám se, že nemám čas vypsat všechny informace, vztahy a rozhodnutí, ale věřte, že šedá eminence koncernu má velmi silnou pozici a hlavně velmi silné slovo v rozhodování koncernu. Zřejmě si B. Pischetsrieder a F. Piëch neshodli ohledně další strategie (plánované přesuny výroby, snížení počtu zamněstanců, dodavatelů, sanace Seatu, nákup nebo sloučení s MAN, …) a proto byl tzv. odejit. Přitom na jaře mu byl potvrzen mandát až do roku 2012. Zároveň se také nikde neuvedlo proč končí, ani rodinné důvody, ani osobní, ani odvolání dozorčí radou. To ticho okolo je typické pro Piëchovo chování … Zkuste to tedy ještě jednou nad tím zauvažovat, přít se s Vámi samozřejmě nebudu, jen se Vás snažím dostat z lehkého omylu 🙂