Šok! Klíčové údaje příštího Bugatti Veyron vyzrazeny!
1 fotografieBugatti
Už víme, jak rychlý ve skutečnosti bude...
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
1 fotografieBugatti
Už víme, jak rychlý ve skutečnosti bude...
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vážená redakce,
Vašeho magazínu si velice vážím a upřednostňuji ho před jakýmkoliv jiným z oblasti automobilismu. Prosím odpusťte si ty nadpisy ve stylu bulvárních plátků pro jedince se sníženou sociální/inteligenční úrovní. Vaši čtenáři si toto opravdu nezaslouží.
Děkuji
(Teď si jdu přečíst článek)
Plně souhlasím.
prosím, taky se přidávám
jasná věc
presne tak…
Máte pravdu, ale tohle bylo tak trochu úmyslné. 🙂 Abych se přiznal, po prvním přečtení těch parametrů to ve mně vyloženě hrklo! 1350 koní v autě, které můžete používat každý den? To je opravdu šok…
Podobných nadpisů se, například v souvislosti s připravovanou Fabií RS, samozřejmě v budoucnu vyvarujeme.
Tyhle zprávy jsou většinou dosti ošemetné, jsem zvědav jak to nakonec dopadne 🙂
No,sem zvědav kde ta honba za tou maximální rychlostí zkončí.To mi připadne že za chvíli přijde nějaký maloseriový výrobce s autem, se kterým bude tvrdit že mu jede 500 km/h…to už přeci jen tak nejde..a už na normální silnici s tím ject,zvlášt tady u nás v Čechách.
Mě stačí Fiat Panda 1.1 active
Ať počítám, jak počítám, tak mi vychází, že ze 100km/h za 2,2s to dělá cca 30,5 metru. Co si vybavuju, tak takhle brzdí pomalu každé sportovní auto přece.
A jak si to počítal prosim tě?
rychlost: 100km/h je 27,777m/s
zpomaleni(zrychleni): a = v/t = 27,777 / 2,2 = 12,626m/s-1
draha: s = 0,5*a*t^2 = 30,555m
Takhle si to pamatuju ze stredni skoly 🙂
za předpokladu, že se během těch 2,2 sec zpomalení výrazněji nemění….
Zkus to rozložit třeba takhle: za 1 s to auto zpomalí z 100 na 10 a za další 1,2 s to zpomalí z 10 na 0… co udělá z brzdnou dráhou tohle ?
2,2 s je nic neříkající údaj.
Ale fuj… -Z +S
BTW díky redakci za odstranění otvírání linku přes scripty takže se zase dají otevírat články ve více tabech.
To Inverted Cat: bohužel se pleteš, zpomalení je menší ve vyžších rychlostech, protože kinetická energie je závislá na kvadrátu rychlosti. Proto si myslím, že reálná brzdná dráha bude ještě delší než říká (jinak naprosto přesný) Markův výpočet.
Omlouvám se za to "vyžších", už toho taky mám dost
To je jedno. Pointa byla v tom, že pokud nevezmeš jako premisu, že zpomalení bude v čase neměnné, nejseš schopen z času brždění určit brzdnou dráhu.
http://www.repubblica.it/popup/servizi/2007/motori/frenata.html prosim tě kolik je tam aut co to ma pod 30m? Ja sem neviděl auto ktery by se vešlo pod 100stop a veyron se svyma 2tunama?To je jak z jinyho světa.
A hlavně, že Ferrari 430 scuderia zastaví ze stejné rychlosti za 2.60 a to je to téměř závodní auto a je o půl tuny lehčí a má taky karbonové brzdy. 2,2 to je opravdu šílený čas. Snad už konečně pošle to profláknuté caparo t1 do kouta bylo by na čase.
Jen by mě zajímalo, jestli je to ve zrychlení rychlejší nebo pomalejší jako formule?
Rozhodně to bude rychlejíš než f3000 nebo a1gp. Ty dá už ve zrychlení i ten současný, ale na f1 podle mě ještě mít nebude. F1 zrychlí na 200km/h za 5s Veyron za 7,3 a formule A1gp za 7,5s
V nízkých rychlostech ho i současná 2,4 V8 F1 rozseká, dokdy až mu bude ujíždět závisí na nastavení aerodynamiky. Tipoval bych že při nějakém průměrném nastavení spoilerů u F1 by mohl otuněný Veyron začít budovat náskok kolem 300km/h.
Současný veyron začne F1 2008 ujíždět při 290km/h
ale zase člověk musí počítat s nastavením formulí – v Monze jsou to úplně jiná auta než v Monaku. Honda před dvěma lety někde v poušti překonala 400km/h.
A kolko kilometrov podla vas prede ta "super" F1 a kolko ten "sprosty tucny skaredy" veyron??? Bugatti Veyron je NAJRYCHLEJSIE !!!S E R I O V O!!! vyrábane auto. F1 ma dojadzd max 300 km(dnes uz su to dva zavody=600km) a tym nemyslim na jednu nadrz ale na jeden motor a prevodovku a cele pohonne ustrojenstvo. V F1 a vlastne vsetkych moto-sportoch sa riadia heslom: Ak to vydrzi viac ako ten zavod tak sme to postavili moc tazke!