Snow Driving Experience – trochu jiná autoškola
36 fotografiíPorsche
Zatímco v autoškolách vás peskují za každé přidání plynu nebo ostřeji projetou zatáčku, tady po vás přímo chtějí, abyste na pedálu plynu tancovali.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
36 fotografiíPorsche
Zatímco v autoškolách vás peskují za každé přidání plynu nebo ostřeji projetou zatáčku, tady po vás přímo chtějí, abyste na pedálu plynu tancovali.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tie zoradene M3-ky vyzeraju jednoducho krasne :DD
Achtung Achtung! Gas geben!!! :-)) Pro ty, co neumí německy by asi pan instruktor nezachránil :))
A nejsou to náhodou čeští instruktoři?
Třeba mluví i Herr Instruktor jenom německy, co ty víš.
Ale vážně, mě ten nápis na tý bundě taky zaujal, to bude asi drahej kurz, když tam i česky mluví….
…a řekne mi prosím někdo, za kolik peněz si tam můžu zajet příští rok taky??? …díky 😉
Taky by mě zajímalo, co to stojí……svůj sporťák nehoním na okresce nadoraz, protože se o to auto jednoduše bojím a nemám tolik prachů, abych ho mohl rozflákat.
Na druhou stranu najezdím ročně hodně km, ať už s pikapem naloženým po střechu nebo prázdným sporťákem, umění zvládnout nevšední situace se vždycky hodí.
Například v poslední době jsem si všiml, že na zasněžené silnici vždycky všechna auta doženu a předjedu, ale kolikrát se už vidím, že jedu na doraz a mám co dělat, abych auto udržel (ted nemyslím při předjíždění ostatních).
Například jsem někde v rádiu poslouchal debatu a docela se mi zalíbil nápad, že by na něco takového měli přispívat pojišťovny, protože budu lépe připraven na nebezpečnou situaci..na druhou stranu když to do mě napálí nákej pitomec, kterej mi nedá přednost…
Zrovna dneska jel v horách na zasněžený silnici starej dědek v hodně CR-V, v prostřed silnice a jede jako král silnic, to můžu bejt řidič jakej chci, buďto si rozsekám auto nebo skončím ve škarpě, já si vybral pangejt…na autě není ani škrábanec, ale shánět 2 hodiny někoho, kdo má silnou 4×4 je problém……
Honza: …no s tou pojišťovnou, to není špatná připomínka 😀
…a mimochodem, můžu se zeptat…? …co máte za sporťáček? 😛
To Lauf: Fiat Coupé
kluci, teraz mi povedzte, ze si nebudete chciet takuto skvelu vec ako je jazda bokom, vyskusat v plnej premavke….:)
Nemam nic proti PR clankom a vdaka za pekne fotky. Len sa nemozem ubranit dojmu, ze ten incident se sloupem ste si vymysleli, aby to clanok zdramatizovalo a navodilo v nás "závodní" dojem, ze aj nelogickym pridanim plynu sa da vyhnut prekazke. Ja ale nechapem, preco si na kurze, kde si chcete vsetko bezpecne vyskusat, robite drifty rovno oproti sloupu. A uz vobec nechapem, ako ste sa mu mohli vyhnut pridanim plynu. Eliminujete tym nedotacavost, ale zaroven potrebujete dost priestoru na ten nasledny smyk zadku. Ja by som ten sloup radsej trafil predkom ako dverma 😉
Nebol som tam tak nechcem byt premudrety, len to posobi riadne pritiahnute za vlasy a nedava to zmysel.
to víš, kdyby tam redaktoři jeli se skajlajnem gétéerpyčo fštyrkolce, tak by žádnej sloup ani neviděli, jak by je ta hustoštyrkolka vytahovala za zatáček…
Tohle by platilo spíš na ochcávku s haldexem, to je správná "hustoštyrkolka". Obávám se že by ten Skajlajn, který je od podlahy po strop prošpikovaný elektronikou, z ty zatáčky opravdu vytáhnul 🙂
no, to máš pravdu… 🙂
Sorry pes, ale z puberty som uz pred par rokmi vyrastol. Ale Ty si to ohromne vtipne vyjadrovanie este kludne uzivaj, ked Ti nevadi, ze to je dost trapne.
Tvoje bába je PR 😀 (abys pochopil: http://technet.idnes.cz/blog-tvoje-baba-je-pr-rekla-a-mne-se-ohromne-ulevilo-fwk-/sw_internet.asp?c=A091005_102846_tec_denik_jza) Ale s tím sloupem jsem si to říkal taky, když jsem to četl 😉
Vdaka za odkaz, precital som to. Zaujimavy nazor a uplne suhlasim, len mi to potvrdilo to, co som davno vedel sam. Ja som totiz nespomenul PR v negativnom zmysle, ale presne naopak. Takze som nenapisal nic zle ani nepravdive, aj ked omedzim pouzivanie tohto vyrazu uplne, mas pravdu ze to je zbytocne 🙂
To EVO nemá chybu…
jednu má – je to čtyřkolka
čtyřkolku bych zase tak neodsuzoval… sice jsem také spíše příznivce "zadohrabu", ale EVO díky diferenciálům se nechová zrovna, jako octavia 1.8 Turbo 4×4 😉 např. na zimu si tedy nemůžete zvolit lepší auto, než právě EVOluci nebo jednu z nadopovaných Imprez 😉 znám spoustu lidí, co udsuzují auta jen kvůli tomu, jaký mají náhon… (ale důležitá je přeci zábava, ne???) – Focus RS, Honda Integra Type-R, známý mi na to vždycky odvětí: "jsou to předokolky, FUJ" …ale nikdy s tím nejel a já tedy musím říct, že např. Integra Type-R díky zavěšení a Torsen diferenciálu je svým chováním opravdu nadpozemská… a s Lancerem EVO si užijete taky spoustu zábavy a přetáčivosti 😉
Někdy se přetočí,i když to člověk nechce.
Kdybys někdy v Evu profičel pár klikatých okresek,tak bys takovou peečovinu určitě nikdy nenapsal.Tohle auto dokáže projet zatáčku tak rychle,jako opravdu málokterý nadupaný sporťák za x milionů.Kdo někdy Evu jel,tak ví o čem mluvím.
Pravda. Viděl jsem už hodně Evolucí, sériové i upravené a opravdu sledovat jak projíždí zatáčkami, to je peklo, nářez, bomba! I když jsem neskutečný fanda zadohrabu a BMW, Evolution je masakr, zrovnatak Impreza.
Ale prosim vas, nenechajte sa rozhodnit tak blb.. prispevkom ako napisal pes. Myslim, ze vsetci co tu chodime, dobre vieme, o com EVO je.
přesně 😉 automobilový (a hlavně BENZÍNOVÝ) fanatik moc dobře ví, co pojem EVOLUCE Lancerů znamená a nedívá se na auta podle toho, jestli je zadohrab, na předek nebo čtyřkolka… přiznám se, že opravdu nesnášim lidi, kteří řeknou, že je to (slušně) "na nic" auto jen proto, jakou má hnanou nápravu… a takových lidí je opravdu nespočet
a zatáčka je jen o tom jak ji auto dokáže projet rychle?? 🙂