Smart ForFour (2003 – 2006)
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tento automobil nepotkáte na trhu s ojetými vozy často. Líbí se především ženám, které v něm vidí dobrého společníka pro kratší cesty.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Tento automobil nepotkáte na trhu s ojetými vozy často. Líbí se především ženám, které v něm vidí dobrého společníka pro kratší cesty.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Měl jsem Smart ForFour 1.5 s manuálem asi 6 let a i jsem řídil verzi s automatem. S článkem naprosto souhlasím v tom, že automat byl naprosto příšerný, ale na druhou stranu pokud ho člověk používal v sekvenčním módu, tak to šlo. S čím ale naprosto nemůžu souhlasit je hodnocení podvozku. Ten vůbec nebyl komfortní, ale naopak extrémně tvrdý a byla cítit každá drobná nerovnost. Odměnou byly naproto fantastické jízdní vlastnosti. Tak rychle projet zatáčku jako ve ForFour se dá málokterým autem. Dálniční sjezdy, kde si s Accordem troufnu tak 80-90 km/h se s FurFourem dali pohodlně projet ve 110-120km/h. Nestabilita se projevila pouze při prudkém brždění z rychlostí nad 140km/h, pak se auto začalo mírně vlnit. Takhle dobrý podvozek se jen tak nevidí. Ale je možné, že dávali trochu jiný podvozek do vyšších verzí, než jsou ty Vámi hodnocené.
Mal som 6 rokov 1,5 dci kde bol ten podvozok este horsi, lebo na nose bol tazsi dizel. Na dobrej ceste to jazdil naozaj vyborne, po Bratislave to bola katastrofa takmer.
Mal som 6 rokov 1,5 dci kde bol ten podvozok este horsi, lebo na nose bol tazsi dizel. Na dobrej ceste to jazdil naozaj vyborne, po Bratislave to bola katastrofa takmer.
Toto auticko je velmi vesele, ma celkom zo silnejsim motorom vesele spravanie. Vymienanie panelov je mozne, ale dost neprakticke. Niektore modely sa dali kupit s klasickou 3 miestnou zadnou lavicou, 3 deti v pohode, 2 dospeli tiez. Posuvna zadna lavica umoznuje velmi pohodovu jazdu 4 ludom s malym kufrom alebo viac veci a malo miesta na zadnej lavici.
Odhlucnenie je trochu divna otazka, totiz pri mestskom jazdeni je to dost tiche, najpriemerne vo svojej triede, ale od tej 120ky je to uz horsie
turbodiesel je zbytocny, velmi dobre su 1,3 a 1,5 s manualom, naozaj vyborne vozenie
Silentbloky sa menia castejsie, to je fakt 🙂