Slevy u Fordu? Nebudou ani náhodou

Ford of Europe nebude výrazěji zlevňovat svá auta, podle svého šéfa se raději smíří s poklesem prodejů.

Evropský Ford se připravuje na pokles prodejů. Ve většině zemí Starého kontinentu skončilo šrotovné a poptávka klesá. Mnoho výrobců řeší situaci obrovskými slevami, Ford se však touto cestou nevydá. Až do dubna 2010 jeho podíl na devatenácti největších evropských trzích rostl, od té doby naopak klesá.

„Nevzdáme se svého podílu na celkových počtech prodaných aut, ale chceme a zkusíme najít správnou rovnováhu, abychom zůstali ziskoví a neznehodnotili značku,“ říká generální ředitel Ford of Europe, Ian Fleming. Vyloučil tak jakékoli velké zlevňování.

Ford zůstává druhým největším hráčem na trhu s osobními auty, hned za Volkswagenem. Z každé tisícovky vozů, prodaných letos v květnu v Evropě, bylo 82 fordů. To je o sedm aut méně než ve stejném měsíci roku 2009.

autoweb.cz

29.6.2010 6:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist