Škoda Yeti (od 2009)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

První mladoboleslavské SUV se nabízí jak s pohonem jedné nápravy, tak s pohonem všech kol. Na trhu ojetin je oblíbené, i když jeho cena není zrovna lidová.

Diskuze

22 komentářů

    Michal

    Takže si to shrňme. Známé problémy s rozvody, z dieselů vhodný ten slabší, po cca. 130 t/km se může (asi vlivem kroutícího momentu u dieselů, který se přenáší do převodovky) odporoučet DSG, do aut která mají střešní okno může zatékat. Jinými slovy, kauf století

    tech

    Jo tak už to bývá, holt kdo chce mít auto musí počítat že se mu taky někdy něco posere. Já to říkám furt, lepší je chodit pěšky, servisní péče v nemocnici je mnohem mnohem levnější než hodina v servisu.

    lojza

    Typische ,,Das Auto\“ von Mlada Bolehlav.

    TDi

    Líbivý design? Bože po Fiatu Multipla je to nej obluda na silnici. To si může koupit jen zvíře bez špetky vkusu.

    Citroenak

    Pri Citroene C4 bolo medzi negativami, ze sa nemusi niekomu pacit. Tu je medzi kladmi libivy dizajn 😀 Ja uz fakt nemam slov. Poslite mi prosim mail, chcel by som sa opytat na krasu par dalsich veci, ked uz ste v tom taky zbehly. Nepisete aj rubriku o tom, ako su oblecene celebrity pre topky.sk?

    Citroenak

    Pri Citroene C4 bolo medzi negativami, ze sa nemusi niekomu pacit. Tu je medzi kladmi libivy dizajn 😀 Ja uz fakt nemam slov. Poslite mi prosim mail, chcel by som sa opytat na krasu par dalsich veci, ked uz ste v tom taky zbehly. Nepisete aj rubriku o tom, ako su oblecene celebrity pre topky.sk?

    Martin

    A že většina bude jich bude mít v bazarech nalítáno mnohem víc. Mám VW Caddy r.v. 2006 a většina problému o kterých se tu píše ho už postihla. Nechápu proc odejdou tlumiče po 50 000, kdyz v tom nic nevozím a každých 40 000 se musí měnit uložení ramen, a to se k němu chovám celkem slušně. A protože přední náprava je totožná jako u yettiho tak by mě zajímalo jakou má životnost kdyz se s ním prasí po poli a tak.

    ct

    Jo přesně tak, jsem zvíře bez špetky vkusu. Na rozdíl od ostatních \“zvýšených\“ hb je poznat na první pohled. Automobil této kategorie je spotřební zboží, je zakoupeno se zárukou a ano je to typické vw/škoda. Na dnešním trhu si člověk může koupit co chce – malé placaté, široké vysoké že… nebo třeba výlet na měsíc.

    Radek

    No nevím, kamarád má jednu s prvních 2.0TDI 4×4 najeto pres 100t.a zatím žádnej problem. Viděl bych spoustu problemů v řidičích a jejich způsob jízdy a chování k autu. Jinak jednotka 1.2TSI problem mela, ale probehla svolavacka a vse se vyresilo. 1.4TSI nemela problem s řetězy jak se všude v odborných časopisech píše, ale problém byl v PŘESTAVOVAČI VAČKOVÉ HŘÍDELE, řetěz byl v cajku. Škoda se k tomu postavila čelem a vše měnila i po záruce jen je důležitý značkový servis(pravidelné prohlídky atd.)jinak nic zdarma nedostanete. Diesel má problém ve filtru pevných částic, ale lidi si za to můžou..Koupí diesel a jezdí s ním krátké vzdálenosti a tím ho oddělají. Konečně se probudte diesel je na dlouhé trate a ne do mesta.Regenerace se deje na dlouhé trati (dalnice atd.) Vstřiky je další kapitola(vinou špatného paliva) a klidně tankujte u shellu, stejně je vyměníte. No a pak tu máme slavné praskání hlavy u 2.0TDi…Pořád ještě chcete diesel. Jinak mám 1.4TSI a naprosto famozní motor.

    Mike

    Vy máte problémy s pochopením psaného textu? NIKDE se tam nepíše, že by dřív odcházely DPF filtry, píše se tam, že po cca. 130 t/km může odejít DSG. Zase tak famózní motor to asi nebude, když nikdo jiný než koncern problémy tohoto ražení s motory nemá.

    Citroenak

    Skor mi ide o to, ze dizajn je vec tak subjektivna, ze by som ju urcite do plusov alebo minusov nedaval. Je dobre o dizajne nieco popisat, ale nedavat to do zaverecneho hodnotenia. A ked uz to tam idem dat, tak urcite nie stylom \’niekomu sa nemusi pacit dizajn\‘, to uz je fakt viditelne hladanie negativ a posobi to silno amatersky az detinsky.

    Robin

    Mám Yeti 1.2 tsi, najeto necelých 50 tis. Zatím maximální spokojenost. Rozvodák vyměnen samozřejmě zdarma v servise, ani jsem nic neříkal, vyměnili ho sami při výměně oleje. Prostornost super, do jakého jiného 4,2 m dlouhého auta se vejdou 3 horská kola+3 lidi+věci? Jediný problém je, že kabely žerou kuny :-(. Ale u korejců zas žerou obložení ap.

    kutil Tim

    Nechci se nikoho dotknout, ale měl jsem tu čest s vozem Yeti 2.0 TDI 81 kW 4×4.
    Pominu pro mě těžko stravitelný design, ale to je věcí vkusu a nikoho za tu volbu kritizovat nelze.
    Něco k automobilu. Kapitola jedna je interiér. Nepohodlné, neútulné, sedačky v kavlitě Š 105, vzadu sedět je obdobné trestu na nejmenovaném ostrově v USA. Kvalita interiéru je bídná. Na cenovku tykající si s částkou 700 000 Kč mi to přijde velmi neadekvátní, ale jede to.
    Ale jak? Pomalu. To by nevadilo, motor je slabý, automobil relativně velký. Byť primitivní pohod, tak je to 4×4. V terénu toho skutečně mnoho nezvládne, ale polní cestu akceptoje. Podvozek je velmi nekomunikativní. Dá tušit o každé nerovnosti, na dálnici je neposedný, nemá rád předjížděcí manévry (což nevadí, jelikož auto na ně nemá sílu).
    Jsme národem chalupářů, milujeme Combi. zavazadelník je zde malý, ale budiž. Co mě spíš zarazilo je až papírový vzhled zadních dveří, velmi tenké, auto nevzbuzuje pocit bezpečnosti. Říká se, že kvalita auta je znát na zaklapnutí dveří. Tady…katastrofa. Je to jako když praštíte dveřmi od starého nákladního povozu. A co teprve hluk v automobilu. Když chcete jet (což je úkol nadlidský), tak nepřekřičíte motor ani rádiem s volume na pravém konci, byť by zpívala Metalica.
    Cenová politika už byla zmíněna, je to katastrofa. Lidé snad než z rozumu tento vůz kupují spíše z jakéhosi slepého patriotizmu a doufají, že bude stejně kvalitní, jako kdysi dávno stroje z Mladé boleslavi byly. Je pravda, že byly, přece jen Fabie prvé generace vydržela to, co tyto vozy nikdy nezvládnou.
    Proto, milý národe, zkusme se zamyslet nad tím, zda existují i jiné vozy (nejsem dealer žádné automobilky) a jiné motory, než dýchavičná a ne příliš výkonná TDI, která navíc nejsou ani moc spolehlivá. Věřte, jiná auta jsou…já je viděl, slyšel i řídil. možná vás to překvapí, ale cena nebyla astronomická ani přemrštěná.

    Ještě jedna prosba. Blíží se Škoda Rapid. nezblázněme se z toho vozu, jen proto, že je z vyroben v Boleslavi. Děkuji.

    Dodatek. Auto uvedl subjektivní názor, netřeba jej kamnovat.

    Martin

    Pane Kutile Time, Váš komentář mě pobavil a upřímně rozesmál. Okamžitě běžím do skvělých Aáček prodat svého Yetiho nedejbože s motorem TSI, neboť jsem zatím svých 40.000 km bez jediného problému a šílenou spotřebou 6,5 L/100 km najel s tím nejhorším, co kdy spatřilo světlo světa :-). Co jen teď si koupit?

    linomaniac

    och ty krepáň…

    uži si svoj čehúňsky hummer v zdraví a neurážaj sa hneď, keď niekto škaredo pozrie na pýchu českého automobilizmu.

    kutil Tim

    Dobrý den, pane Martine,
    nezpochybňuji to, že jste se uchýlil ke koupi toho vozu. Jak jsem uvedl. Popsal jsem jen své subjektivní pocity. On motor TDI v dnešním podání CR a často s filtrem není nic, na co by měl být Německý (chcete-li tuzemský, pokud pominu původ majitele) hrdý. To šlo v dobách, kdy existovalo cosi jako 1,9 TDi 66kw, kterýžto motor jsem zažil v Octavii. Bylo to slabé, pomalé, ale nezdolné a spolehlivé ústrojí, které se spokojilo s málem. Klobou dolů. Jenže dnes se stačí podívat kolem sebe. Rozvody, vstřikovače, hřídele, které se probíjejí blokem, to vše je obraz TDi, pane. Nehaním, neodsuzuji, jen objektivně hodnotím. Dnešní TDi nejsou již na 500 000 km, jak tomu bylo dříve. Pokud mi nevěříte, přesvědčit se můžete nechat spoustou lidí, kteří to vědí. Já se nehodlám s nikým konfrontovat, ale dívám se kolem, třeba jen v práci. Kolikrát kolegové mění dvouhmotové setrvačníky, turbodmychadla. TO vše o něčem svědčí. O problémech se vstřikovači ani nehovořím.
    Pokud jde o samotného Yetiho. Jezdil jsem s ním. Jezdil jse i s jinými. Nepamatuji, že by Subaru Forester měl takové potíže. Ano, možná se odvoláte, že automobilky z japonska svolají t a tam pro vadné brzdy, ale ne pro vadné motory. Vzpomeňtě na svolávačku motorů TDi v USA. Vadnou sérii motorů v ČR. Fakta pane, ve vší úctě k Vám, dávám fakta a Vy se jen usmíváte. 🙂
    Yetiho si nechte, když už jste si jej koupil. nedovolil bych si říci, kupte to a to a toho se zbavte. Proč také?
    Já mám jen ve zvyku věci pojmenovat pravým jménem. Nissan Pathfinder, Subaru Forester, … tu jsou auta, kde 4×4 není plácnutím do vody, ale pojmem, stejně jako kvalita a životnost. Zkušenosti s výrobou automobilů, kde SUV je letitý denní chléb. Máte pocit, že snad Škoda má letité zkušenosti s výrobou terénních vozů? Máte pocit, že někdy vyrobila robustní, spolehlivý a terénní automobil? Já nikoli. Odpusťte.
    Yetiho si užíívejte, nechť Vám slouží, ale pokud budete někdy chtít zjistit, co znamená robustní terénní automobil, silný a spolehlivý, zajděte k renomovanému výrobci. A pokud si právě říkáte, že jsem se zbláznil a cena Yetiho (na nějž díly sehnali díky úklidu ve skladu dílů) je nízká proti vyspělé konkurenci, pak veřte, že to tak není. Yeti je malý, tedy postavmě proti němu třeba X-Trail za 700 000 a podívejte se do ceníku Škodovky. 2.0 TDI CR 125 kW 6-stup. mech. 4×4 Yeti je tu také za 700 000. Co myslíte? Je to v pořádku?

    kutil Tim

    Díky za podporu.:)

    Tomek

    a znáte auto, které nemá problémy ? Já ne – vybírám nové (ne nové starší…) auto a neexistuje žádné, které by nemělo nějaké kritické komentáře a špatné zkušenosti majitelů.

    A od kdy je Yeti terenni vuz? A kdyz uz srovnavate, tak pohon 4×4 y X-Trailu taky neni zrovna vrchol ctnosti, naopak, pokud ho necham zapnuty na automat, chova se hure nez haldex. A poznamka o renomovanem vyrobci, chcete snad rici, ze kdyz MB vyrobyl Gcko, tak bylo spatne, protoze to bylo poprve, co vyrobili poradny terenni vuz?

    A na vasi otazku odpovim ano , je to v poradku, pokud jsem jezdil v X-trailu a v yetim, tak yeti byl rozhodne pohodlnejsi, v zime mel lepsi trakci na snehu a nevrzal jako ten renomovany xtrail:-) tot moje zkusenost

    kutil Tim

    Mé zkušenosti praví, že v MB jdou tzv. od 10 k 5.
    Posledních 12 let zkoušení produktů z MB mě utvrdilo v tom, že koupit si jakýkoli jejich vůz je (důrazně říkám) pro mě absolutně neobhajitelný kompromis. Yetiho jsem rychle dostal na limit, tedy o jeho schopnostech bych raději nemluvil. Neříkám, že každý první počin je špatný, ale zde je jasně patrné, že cílem bylo vyrobit kompromisní stroj z toho, co zbylo. Taková z nouze ctnost. Nepatřím do tábora těch, kteří přijdou a řeknou například (cituji): \“Škodovka je sračka, protože to je Škodovka\“. Výše jsem produkty z MB pochválil, ale evoluce jde kamsi do ztracena. X-Trail jsem nadhodil jen \“random\“. Vaší zkušenosti si vážím. Bez nadsázky Váš názor respektuji. Jen uvádím svůj. Mě mrzí, že tento národ nehledí na Škodu racionálně, ale nekriticky hájí vše, co opustí brány v MB. To si myslím, že není dobře. On totiž národ Český ovládl slepý patriotizmus. Znám řadu lidí, kteří opustili svou škodu 105, osedlali Octavii TDI a nyní jsou do morku kosti přesvědčeni, že nad to není. Ale ono je a hodně. Lidem chybí nadhled, zkušenosti, rozhled po trhu. Jsme zemí, kde vládne TDI. Že existují lepší disely, třeba Mazda má výborný, to už si nikdo nepřipustí. Proč také? padne slovo o \“drahém servisu\“ a je to pod kobercem. Tak…v tomto žijeme…smutné, že?

    Hobo

    Pánové (kutil tim i autor) – Vaše „roztržka“ mne zaujala, neb vyhřezlo mnoho argumentů k problémům vozů z MB. Určitě poučné oba názory (k názorům i zkušenosti, to je panečku cenné) a DÍKY, že jste se upsali na veřejné stránky, bez urážek ;-.)

    Fil

    Ty jsi dobrej idiot…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist