Škoda Yeti konečně oficiálně!
8 fotografiíAutosalon Ženeva
Škoda Auto odhaluje své první a dlouho očekávané SUV.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
8 fotografiíAutosalon Ženeva
Škoda Auto odhaluje své první a dlouho očekávané SUV.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
hele, vono to vypadá docela zajímavě! 🙂
No, dle mého skromného názoru to vypadá šíleně. Ze předu, dejme tomu, je to při nejmenším originální, jenže ten neprakticky useklý zadek, to je hnus, VW se asi vážně bojí koukurence…
Jak jako useklý zadek, to tam měli přilepit kufr?? Ikdyž,po twindoor by měla Shade další prvenství a založila by tak novou kategorii sportovné užitkových vozidel SUDan.
Proč sem dáváte ty fotky ve CMYKu, copak je bude někdo tisknout??
Nechci moc rypat, ale to bude jeste vykonnejsi dyzl kdyz k 170k nepripsali rs?
RS SUV? myslim ze neco takoveho neni potreba.
a kdyz uz to ma byt SUV, proc k tomu vubec nabizeji predokolku? Vypada to rozumne, s tuhou aspon zadni napravou a manualni uzaverkou aspon stredoveho a zadniho difra by to mohlo i fajn jezdit v terenu.
Jedoduchá odpověď – protože 80% majitelů s tím do terénu jezdit nebude a na polní cestu předohrab stačí. Díky tomu je lehčí a bude mít menší spotřebu. Nevím co jste čekali, vždyť i z konceptu bylo jasné, že půjde o "městské SUV" (já vím, že to zní paradoxně) a hlavním povrchem pro něj bude asfalt.
Tuhý nápravy jsou naprostá konina, tohle není a nikdy nebude teréňák a tyhle nápravy by z toho auta udělali nepohodlnou krabici. Redukční převodovka? K čemu? Na louku? Jestli bude za příplatek tak to bude zázrak. A nikdo si ji stejně nekoupí. Protože když se dostanete do situace, kde by ji možná využil, tak a) většina majitelů vycouvá protože by si ušpinili lak u svého miláčka, b) schopnosti auta skončí na silničním pneu. A v horách (kde bydlím a jezdím tam i na chalupu – Orlické Hory & Krkonoše) do svěhu uzávěrku netřeba. Zatím jsem všude dojel i s předohrabem měststkým autíčkem na 14". I bez řetězů. Stačí dobré zimní pneu a trocha zkušeností. Máme v rodině i 4×4 SUV a nepopírám, že se v těch horách řídí líp a jezdí se tam s ním líp, ale není to "nezbytná nutnost".
A když jsme u těch hor tak to bude asi ten nejlepší cíl tohodle auta. Dovézt bezpečně Pražáky na chatu do hor, na vyhrnuté parkoviště ke sjezdovce a zase domů. Haldex (bude tam Haldex ne? nikde se to nepíše, ale nevím co jiného by tam dali…) se světlou výškou si se sněhem poradí a víc tohle auto potřebovat nebude.
Jedinej průser vidím v tom, že většina lidí bude pokukovat po 1.2 TSI (protože bude levnější v porovnání s dieslem a výkonu má celkem dost, spotřeba taky nebude nijak hrozná). Ale ouvej, zrovna u téhle motorizace Haldex chybí. Podle mě velká taktická chyba Škodovky – o 4×4 1.2 TSI by podle mě byl velký zájem a někteří lidé na dražší diesel mít nebudou. A mnoho lidí Haldex jen tak neoželí, protože by přeci neměli to pravé térénní auto a na horách by zůstali viset dřív než kamion na letních… (jo blbost, ale spousta lidí ten pocit má). Mimochodem na nejmenovaném servru tohle auto označili za sportovně-užitkové auto, já myslel že smýchy leknu. Užitkové možná bude, možná bude i rychlé, ale sportovní a SUV jde dohromady jen ve velmi ojedinělých případech. V tomhle to nebude.
Design? Po Octavii II nejhezčí Škodovka. Ale pořád to tak nějak není ono. Nicméně v porovnání s novou Octavií nebou současnou Fóbií je to výkvět krásy. Škoda, že se tolik podobá Roomsteru – ty přední dveře jsou snad úplně stejné pro obě auta…
Celkově z toho mám celkem dobrej pocit jen se nemůžu ubránit myšlence, že se stačilo jen trošičku víc snažit a mohlo to být lepší. Ještě uvidíme jak to bude jezdit. A konečně do toho začali dávat i motory! Já se bál že tam nacpou 1.2 HTP a 1.9 TDI PD … Škoda se probrala! Applaud.
Jen tak prozajímavost a doplnění tvých mouder ->
SUV je zkratka pro Sport Utility Vehicle tedy Sportovní Užitková Vozidla.
Díky to jsem neveděl. Tak potom už ta věta může dávat smysl. Zřejmě mám chybné představy o tom co je a co není sportovní … ale to je můj problém 🙂
Řekl bych, že tvá představa sportovního auta bude naprosto v pořádku … 😉
Nudne ale prakticke! Akurat som myslel ze tam budu motory zodpovedajuce Fabii, nie Octavii/Superbu. To bude Jetikov po garatoch… 🙂 A cena? Ta sa k Fabii nepriblizi ani omylom. Takze kde? Octavia? Nad Octaviou?!? Sialenstvo!
Souhlasím s autorem, že auto vypadá docela osobitě, i když takový koncept Joyster se mi líbil daleko, daleko více (snad tohle někdy sjede z výrobní linky). Jsem zvědavý, jak to auto bude vypadat na živo (na obrázku přeci jen vypadají všechny trochu jinak). Rozhodně se těším na test, jak dopadnou jízdní vlastnosti vozu a jestli bude možné užít si s ním i trochu toho terénu.
Myslím si, že si Yeti najde velkou oblibu..akorát mě v noci straší cena, finanční krize mě donutila šetřit, tak jsem nákup nového auta odložil, ale teď už je to prostě potřeba…tak by třeba Yeti mohl zaujmout místo v garáži…
V dnešní době už je tohle SUV prakticky zbytečný. Na trhu jsou lepší a pravděpodobně i lacinější SUV jiných značek, který jsou už vychytaný od dětských nemocí, takže si myslím, že prodej nebude nic moc. Navíc designově mi to připomíná VW Touran. To auto mělo šanci tak před třema rokama.
lepsi a lacinejsi nejde dohromady, tipuju cenu od 500k. Chevrolet Captiva/Opel Antara je az neskutecne spatne auto, navic dost drahe, Suzuki Jimny je hardcore offroad a je za 450k. Jedina konkurence ktera me hned napada je Suzuki SX4.
No mě se to nelíbí hlavně při pohledu z boku. Ten přední převis je moc velkej ve srovnání se zadním, vypadá to blbě. Studie byla mnohem vyváženější, škoda.
Proč je vždy prototyp hezčí než potom vyráběný vůz?Prototyp bych bral hned,sériovku budu muset hodně slevit.
Kdybych to mel ohodnotit,tak 1 Yeti 2 Roomster 3 Fabie II
A 1 Superb 2 Octavia II ale to je muj nazor,nic vic.
Kdybych to mel ohodnotit, tak 1 Yeti 2 Roomster 3 Fabia II.
1 Superb 2 Octavia II.
Líbí se mi. Přiznám se, že koncept pro mě byl hezčí, ale rozhodnutí o dalších dveří je pochopitelné. Škodky se mi líbí, jak opovrhovaná fábie, tak originální roomster.
Nevím o čem to píšeš s těmi dveřmi,kdyby ses pozorně podíval tak už i prototyp měl zadní dveře ale klička je schovaná.
Skoda yeti je další nepovedene auto od mladoboleslavske packalske automobilky, skode auto se nikdy nepodarilo a nepodari vyrobit solidni auto za dobre penize,jinak receno za hodne penez malo muziky, skoda auto je shit a dal bych cokoliv aby skodu auto zavreli a prestali vyrabet ty hrozne napodobeniny aut.
podle mne byl prototyp rozhodně lepší,klička v zadních dveřích,zadní světlomet,horní nosníky a vůbec líbil se mi víc prototyp než tato jeho konečná podoba,slyšel jsem že prototyp vám (ŠKODOVCE)nedovolila vyrábět konkurence(WOLSVAGEN)kdysi to byli Rusové ted jsou to Něnci tak jsem zvědavej kdyby nám nedyktovali co můžem a nemůžem jestli by pak ostatní automobilky něco prodali.Tak zatím držím palce Frenky