skoda-yeti-co-o-ni-mozna-nevite.jpg

Škoda Yeti: co o ní možná nevíte

Škoda

Známe podrobnosti o novém SUV od Škody Auto.

Diskuze

32 komentářů

    martinST

    Skoda zacala eru upadku a to s prichodem roomsteru. Fabie je dalsi paskvil a tohle???? Proboha… Skoda by mela zacit novou eru vyhozenim lidi zodpovednych za design…auta to nejsou spatna, ale neda se na ne divat, natoz na tohle…

    sestys

    Nebyl bych tak kriticky uz z toho duvodu, ze design je hodne subjektivni zalezitost. Nekomu se tva pritelkyne taky nelibi a pritom pro tebe je tou nejkrasnejsi. Stejne je to i s auty. Napriklad mne se Roomster docela libi, Fabia se i pres pocatecni negativni zkusenost zacina libit taky. Nedavno jsem ji totiz videl ve zlute barve s bilou strechou a musim uznat, ze jsem se za ni otocil, coz bych pred rokem neudelal. Neni mozne, ze Skoda po strance vzledu predbehla dobu a jeji produkty se teprve libit zacnou?

    imfree

    Jenom to ne porboha

    Honza K.

    Souhlasim, ze designe je dost subjektivni zalezitost. Skoda nepredvadi zadne designerske skvosty, jakym je napriklad citroen C6, ale mne se jeji modely libi. Jsou to podle me vzhledove vyvazena auta a napriklad roomster je velice zajimavy, ale hlavne jsou skodovky velice spolehlive a kvalitni za dobre penize podle me. Skoda yeti se mi libi, podobne auto v segmentu suv nenajdeme a pritom tezko, co vymyslet pri dnesni prehlcenosti trhu.

    Auto to nejsou vůbec škaredá..Taky bych si je představoval s dravějším designem ale pak by byla také podstatně dražší…Nehledě na fakt že Volkswagen všechny dravé studie šklodovek spolehlivě ruší…Škoda za to nemůže.

    martinST

    Nemusi vypadat agresivne, ale tak, aby se na to dalo koukat. Mi se soucasny design vazne nelibi-muj nazor. Puvodni fabia a octavia 1 i 2{pred faceliftem} i superb nebyli agresivni, ale pekne{ikdyz nudne}, coz se o soucasnych modelech opravdu rict neda. Nevim, podle me tento design Skode neprospiva.

    Martin

    Souhlasim, Škoda má dobré nápady, které byly dříve rušeny politickým režimem a teď Volkswagenem.. Takže si nemyslím že Škoda v blízké době vyrobí nějaké auto typu Nissan Pathfinder nebo Lexus LS..škoda

    martinST

    Seat je taky pod VW a vyrabi libivejsi auta…

    Hitman

    Tvôj názor, mě se Seaty až na vyjímky nelíbí.

    Eman

    Seat sice patri pod VW, ale nema v koncernu primou konkurenci – koncern bere seat jako "sportovni" mainstreamovou znacku, jina takova v koncernu neni. Zato Skoda by byla schopna (s lepsim designem, nejnovejsi technikou a take s image modely typu Tudor) ubírat zakazniky primo znacce VW ve velkem…

    Mike

    Přece nemůžou dopustit aby Škodovky vypadaly líp jak VW, to by se potom mohly líp prodávat a šéfovi koncernu VW by se to nemuselo líbit….

    zdenek blaha

    Podle mého názoru se design vyvíjí dobrým směrem, jen světla faceliftované octávky vypadají trošku asijsky. Oproti konceptům ztrácejí škodovky až zbytečně na agresivním vzhledu. Už je to tak, škodovka je lowcost VW a převzala otěže ve výrobě lidových vozítek. Pro škodovku je ale i tak spojení s VW velmi výhodné, nejen kvůli přísunu kapitálu ale i kvlatiním platformám.Škodovka si v koncernu zlepšuje své jméno a můžeme jen doufat že díky tomu si bude moct škodovka v budoucnu jít víc vlastním směrem. Yeti je pěkné auto, rozhodně líbivější než než roomster, ke kterému taky ale nemám příliš výhrad. toť můj názor

    Jirka

    furt lepsi nez ford a podobny sunky

    traktorista

    jako mechanikou nebo designem? Vazil bych slova

    Hans

    Aspoň se něco děje a Škodovka někam pokročila, jedničková Octavie a Fabie byly vzorem nudnýho designu jak přes kopírák… jinak jsem překvapen, že opravdu vyřadili TDI PD… to je až k neuvěření. Většině zákazníků to bude ale jedno, protože stejně neví, co je PD a Common-rail, takže to pořád bude "tédéíčko vole, zátah vodspodu za pět na sto vole"

    lu_boss

    Ja som zaryty skodovkar, odchovany este na 125L, potom felicii, aktualne mam tretiu fabiu… s jednou som mal skaredu nehodu a mozem povedat jedno – napriek mrzutostiam, ktore sa obcas pritrafia ide o automobil, ktory ma nikdy nesklamal, z praktickeho hladiska nevidim dovod kupit nieco ine (hoci KIA made in SlovaKIA ma zlahka nahlodava). A teraz idem opat menit auto a je to jasne – Yeti, na 99 % (bral by som oktavku, ale ked som videl fotky yeti – niet co riesit).

    Gejza Ladic

    Souhlasím. Je to jenom snaha jak z krabicoidní Fabie udělat ještě větší krabici. Jestli to byl záměr automobilky, pak gratuluji. Povedlo se Vám to

    echo

    Design je věcí subjektivního vnímání, protože zrovna u Roomstru se jedna o design v pravém slova smyslu, odvážný a přitom vyvážený, tudíž zajímavý.

    mattt

    Proč by měla být škoda yeti dravá ? Koncový zákazník skody yeti není člověk který chce super krásné auto … Celkově bych řekl že zákazník škody chce mít pěkné kvalitní auto za dobrý peníz s možností výborné servisní sítě a malých provozních nákladů . Yeti je líbivý vůz stejně jako faceliftovaná škoda octavia nebo nový superb .A když tady nadáváte na dravost kupte si jiné auto , dravější , osobitější – protože si myslím že škodovka se bude tímto směrem ubírat i nadále a nemyslím si že je to špatný směr .

    ?

    Na nové Škodě Yebetti vidím jedno pozitivum – a to (konečně!!!) výměna prehistorických TDi PD a ne moc vydařených FSi motorů za TDi CR a TSi.

    Abych pravdu řekl, byl sem překvapený, když sem v nabídce neviděl tuzemskou modlu 1.9 TDi 🙂

    Andrew

    Je to tak, tohle auto je pro Škodovku revoluční z jiného důvodu než je design. Který není zase tak špatný. Je usedlý, ale originální. Nevidím na tom nic zlého. Rozhodně není škaredy i když pořád nemůžu přijít na chuť předním dveřím. Podle mě je kec, že auto nemá nic z Roomsteru, tyhle dveře jsou snad na milimetr stejné.

    Vojta

    Myslím si,že můžeme být pyšní,že je Yeti auto,které se nedívalo nikde u konkurence.Jeho design je velmi pěkný a originální.Jízdní vlastnosti a schopnosti ještě nelze kritizovat,ale doufám že to bude stejně vydařené auto jako je octavia scout,který máme doma a jsme s ním maximalně spokojení.Myslím si,že pokrok v motorové nabídce byl zapříčiněn změnou vlastníka koncernu a že porsche nám snad dá k dispozici lepší technologie.Designový směr,kterým se škodovka žene se mi líbí,je velice svěží a rozhodně ne nudný.

    Tomás

    Skoda jen, ze ctyrkolka bude az od motoru 1,8! Cena ctyrkolky se tim jiste dostane pres 500 tis., coz je hodne vzhledem k tomu, ze Suzuki Vitara se da sehnat od 550 tis! Meli by nabídnout i slabsí ctyrkolku…..

    ?

    Se slabší? Při současné nabídce s 1.2 TSi… Myslím že dobře ví že 4×4 je na ten motor moc.

    Jinak opakuju, k motorům poprvé v novodobé historii nemám žádnou výtku. Ještě přihodit 1.4 TSi, který podle mě chybí a bylo by to úplně bez chyby.

    K vzhledu – na designový směr Škodovky mám neutrální názor. Octavia před faceliftem bylo pěkné auto a na facelift si myslím zvyknu. Roomster byl, když už ne nic jiného, tak zpočátku zajímavý. Superb se mi docela líbí, až na zadní část. Jediný propadák je Fabie, která se mi nelíbí vůbec, z některých úhlu pohledu až ošklivé auto. No a Yetti…čekal sem to horší .)

    Každopádně si myslím že to bude úspěšné auto a to nejen u nás.

    Tomás

    No alespon, kdyby tam dali tu tebou zminovanou 1,4 TSI , aby se s 1,4 4×4 dostali alespon pod 450 000,-

    Protoze jinak se bude dost lidí rozmýslet, jestli koupit Yetiho za 500 tis nebo vetsí a "terénejsí" Vitaru za 550 tis.

    Vojta

    ale cena není úplně všechno,taky musíš brát v potáz servis a ten je u škodovky perfektní,jejich servisní síť je po celé republice a navíc u čecha rozhodne to že je to české auto.

    Rasto

    Uz si sa viezol vo Vitare? Sam predajca mi radsej ponukol SX4 ako by ma mal presviedcat o kvalitach Vitary… Apropo, doporucoval 2.4Benzin s automatom,ze to je ideal. Totiz Manual a diesel je nepodarok. Skusal som rozne SUV, nissan, Toyota, Vitara, Kuga, Kia sportage(Na moje prekvapenie vydarene auto), a asi 3x som testoval Yetiho. Specialne po velmi zlej polnej ceste a musim povedat ze Yeti nemal konkurenciu v uzitkovej hodnote, kvalite a cene.. samozrejme ze k tomu prispela aj zaujimava zlava od predajcu a v tom momente nebolo co riesit.. Yeti ponuka v 90% pripadov to iste ako vozy: Kuga, Rav4. Image ma skodovacky.. o tom po tom.. ale prave preto bude uspesny.. lebo sadne hodne ludom do domaceho vozovehoparku, a myslim ze hodne ludi uvazujucich nad octaviu , zvoli Yetiho.. a ta motorizacia.. KONECNE!!!!..

    jenda

    Pokud je auto určeno primárně pro českého zákazníka, pak nechápu výběr motorů. Ta nová 1,2 – výborně, ale 2,0 TDI CR to je výsměch! Proč v nabídce není 1,6 TDI CR, ten by byl pro českého zákazníka mnohem přijatelnější (pojištění, cena, spotřeba). Čili znovu nesmyslná cenová politika, která na českého zákazníka kašle (nemá kupní sílu – není zajímavý) a v zahraničí se podbízí na tamní poměry příznivými cenami.

    Rasto

    1.6 TDI CR by bolo fajn ale nemyslim si ze ideal(spotreba nebude nizsia, mozno poistky ale aj to sa da riesit, staci vediet kde a ako poistit auto)…2.0 TDI CR je to co to auto potrebuje.. tak preco do toho motoru zakaznikov trochu nenasmerovat.

    Milan

    Nejlepší co kdy škoda vyrobila,cena bude asi odpovídat kvalitě ale v každém případě suprauto

    Majo

    Tak toto má véééééééľmi ďaleko k SUV.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist