Škoda Yeti 2.0 TDI (81 kW) 4×4
13 fotografiíAudi Q3
Základní dvoulitrový diesel není vůbec pocitově tak pomalý, jak se může zdát. A v lehkém terénu dokáže v lecčem silnější verze zastínit.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
13 fotografiíAudi Q3
Základní dvoulitrový diesel není vůbec pocitově tak pomalý, jak se může zdát. A v lehkém terénu dokáže v lecčem silnější verze zastínit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
rodinne auto a tak prkeny podvozek, s mekcim naladenim by se asi prevratil. dale vadi uzky interier, nikdy nevim kterym valeckem se ovlada radio, PP a jeste se musim prehmatnout, asi kratke palce. hnusne presiti bezpecnostniho pasu aby spona nesjela dolu se dalo vyresit plastovym cvockem
Díky za hezký test. Měl jsem Yetiho na pár dní se stejným motorem půjčeného, a mám úplně identické dojmy. Motor je bezva, jede pěkně od volnoběhu, nechtěl jsem věřit, že má jen 81 kW. Nevím, o kolik lhal palubní počítač, ale i spotřeba vypadala velmi slibně. Kdybych kupoval Yetíka, o jiném nafťáku bych neuvažoval. Jen ten tvrdý podvozek – to skutečně není na rodinné ježdění. Předokolky mi přišly o poznání měkčí. Šířka interiéru mě tedy neomezovala, a to nejsem úplně konfekční typ 190cm/100 kg.
Díky za test. Moji rodiče o této motorizaci uvažují, i když nejspíš jen \“v předokolce,\“ tak se chci zeptat, za kolik litrů jste jezdil?? Díky.
Je to Škodovka, tedy za 3,5L, když se to honí tak za 3,8L a když to \“čipneš\“ na 150 kW tak tomu spadne na 3,1 l. Blahopřeju k pořízení největší obludy do rodiny. Horší už snad byl jen Fiat Multipla, ale ten alespoň nestál takový love 😀
Zdarec,měl jsem možnost řídit Yetiho 81kW na služebce.Proti mé Octavii s tímtéž motorem to
nejelo,nějaká akcelerace na 4.a 5. rychl. stupen
nehrozí.
600 000 bych radši utratil za Subaru Forester. Jízda je mnohem pohodlnější, sportovnější a o systému pohonu všech kol ani nemluvím. Interiér se sice se škodou nedá srovnávat ale Subaru má alespoň nějaký kufr. Navíc Forester působí nezničitelně a to nejdůležitější krásně jezdí bokem.
No, při dobré vůli se s tim dalo jet za nějakých 6,5, možná 6 litrů. Ale díky častým výletům do lehkého terénu se to usadilo na 7,6 l/100 km. V reálu počítejte ale pod sedm.
To máš pravdu, ale Yeti je škodovka a ještě když bude mít na prdeli TDI tak se z toho můžou lidi posrat.A k přípaltkové výbavě ta je u škodovky za otřesný prachy,a slyšel jsem že se brzy bude u škodovky připlácet taky za volant a za to jestli auto na špalkách nebo na kolech.Jinak proti škodovce nic nemám.
Náhodou Yeti je podle mě dobré auto už podle toho že ho chválí Jeremy Clarkson je co říct.
Co ale není dobré je cenová politika škodovky,alespoň u nás v německu jí dostanete o dost levněji a vybaveněji.U nás Yeti s motorem 1.2Tsi a pohonem předních kol v nejvyšší výbavě za bezmála 600000kč to je fakt síla:(
Ne, že by mi cenová politiky koncernu VW (či evropských automobilek) obecně extra vyhovovala, nicméně si dovolím tvrdit že vůz Yeti 1.2 TSI, výbava elegance nabízí automobilka (nemýlím-li se)za 498 900 Kč.
Toto auto mám a palubní počítač v porovnání s měřením od plné do plné lže o 0.7 až 1 l/100 km.
to máš pravdu- palubák lže. Ukazuje mi asi o 0,3L víc než skutečnost (vždy tankuju do plna a počítám si to).
Nechci se nikoho dotknout, ale měl jsem tu čest s vozem Yeti 2.0 TDI 81 kW 4×4. Pominu pro mě těžko stravitelný design, ale to je věcí vkusu a nikoho za tu volbu kritizovat nelze. Něco k automobilu. Kapitola jedna je interiér. Nepohodlné, neútulné, sedačky v kavlitě Š 105, vzadu sedět je obdobné trestu na nejmenovaném ostrově v USA. Kvalita interiéru je bídná. Na cenovku tykající si s částkou 700 000 Kč mi to přijde velmi neadekvátní, ale jede to. Ale jak? Pomalu. To by nevadilo, motor je slabý, automobil relativně velký. Byť má primitivní pohon, tak je to 4×4. V terénu toho skutečně mnoho nezvládne, ale polní cestu akceptuje. Podvozek je velmi nekomunikativní. Dá tušit o každé nerovnosti, na dálnici je neposedný, nemá rád předjížděcí manévry (což nevadí, jelikož auto na ně nemá sílu). Jsme národem chalupářů, milujeme Combi. Zavazadelník je zde malý, ale budiž. Co mě spíš zarazilo je až papírový vzhled zadních dveří, velmi tenké, auto nevzbuzuje pocit bezpečnosti. Říká se, že kvalita auta je znát na zaklapnutí dveří. Tady…katastrofa. Je to jako když praštíte dveřmi od starého nákladního povozu. A co teprve hluk v automobilu. Když chcete jet (což je úkol nadlidský), tak nepřekřičíte motor ani rádiem s volume na pravém konci, byť by zpívala Metalica. Cenová politika už byla zmíněna, je to katastrofa. Lidé snad než z rozumu tento vůz kupují spíše z jakéhosi slepého patriotizmu a doufají, že bude stejně kvalitní, jako kdysi dávno stroje z Mladé boleslavi byly. Je pravda, že byly, přece jen Fabie prvé generace vydržela to, co tyto vozy nikdy nezvládnou. Proto, milý národe, zkusme se zamyslet nad tím, zda existují i jiné vozy (nejsem dealer žádné automobilky) a jiné motory, než dýchavičná a ne příliš výkonná TDI, která navíc nejsou ani moc spolehlivá. Věřte, jiná auta jsou…já je viděl, slyšel i řídil. možná vás to překvapí, ale cena nebyla astronomická ani přemrštěná. Ještě jedna prosba. Blíží se Škoda Rapid. Nezblázněme se z toho vozu jen proto, že je z vyroben v Boleslavi. Děkuji. Dodatek: Autor uvedl subjektivní názor, netřeba jej kamnovat.
Všechno, co před ním neuteče.
V práci jej máme. Spořádá 7l/100km a ještě mlsně kouká, zda by se něco nenašlo. Spotřebu uvádím v jedné osobě, bez nákladu, středně těžká noha na plynu. Na to, jakou to má reklamu bych řekl, že to je jen příslovečné mámení a opíjení lidí rohlíkem.
Tento automobil je též dle mého dražší, než by měl být, ale ot je věcí vkusu a tady si nedovolím nikomu radit.
Kutile jsi stejny kreten jako predstavitel toho stupidniho serialu.Rozumis autum jako Kutil Tim rozumi el.naradi.Kde jsi prisel na takove kraviny tykajici se Skody Yeti se radeji ani neptam.Nemas na nej a to te sere…
spotřeba podle palubního počítače byl na prvních cca 6.000 km 6,4 l/100 km (září-říjen), druhých 6.000 km 6,2 l/100 km (říjen-listopad) a třetích 6.000 km zatím za 6,6 l/100 km (prosinec). reálná je o cca 0,2 l/km vyšší. motorizace identická s testem i verze 4×4
Já o tomto vozu dost uvažuji, o tomto či starší generaci. Zaujalo mě především kladné hodnocení interiéru, které je libivé a kvalitní, líbí se mi jak je vůz prostorný. Kladně též hodnotím možnost nastavení volantu a dobrý výhled z vozidla, což není samozřejmostí. Líbí se mi kvalitní podvozek, který je prý i po několika desítkách tisích ujetých kilometrů stále v bezvadném stavu. Jen uvažuji, jaký motor je nejlepší. V jednom článku na http://kralmotoru.cz/media/skoda-yeti-technicke-parametry-benzinovych-a-dieselovych-motoru jsem narazil na srovnání benzínových, dieselových a 4×4 motorů, což bylo opravdu zajímavé, na neplatí vždy, že čím silnější motor, tím vyšší spotřeba. Všude čtu chválu především na motor 2.0 TDI, o kterém je i tento článek, ale rád bych znal názory i na jiné.
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru