Škoda Yeti 2.0 TDI 4×4 DSG
17 fotografiíŠkoda Yeti
Pohon všech kol a dieselový motor je pro Yetiho logickou volbou. A s automatem by mohl dávat ještě více smyslu.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
17 fotografiíŠkoda Yeti
Pohon všech kol a dieselový motor je pro Yetiho logickou volbou. A s automatem by mohl dávat ještě více smyslu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ta cena je vtip? 3/4 až mega za auto, které naprvní pohled nerozeznám od roomstera a jehož nejlevnější verze začíná někde nad třemisty tisíci?
I kdyby to auto bylo sebelepší, tak tohle je masochismus
Vtipný jsi ty, když nerozeznáš Yetiho od Roomstera. Asi potřebuješ očaře. Neřeknu Fabie a Roomster zepředu, ale Yeti… Cena je přehnaná, to souhlasím. Ale koukni se na internet na zahraniční automagazíny, nejlépe v GB (tam škodovky nemají v lásce) a představ si, oni Yetiho vychvalují. Němci ho dokonce srovnávali i s BMW X1. Takže něco na tom asi bude, že je to se Supem kombi nejlepší současná škodovka
Špatný auto to není, ale ta cena je opravdu šílená !!!!! V podstatě je to malé auto, vzadu si větší člověk pohodlně nesedne .Před týdnem jsem kupoval za 750 tis. Forestra prakticky ve shodné specifikaci a to je o pořádný kus větší auto… 200 tisíc dolu a bude to tak akorát.
Poraď mi, kde jsi koupil Forestera v naftě s automatem?
On ale nic takového neřekl. Forester má tuším kombinaci benzin/LPG, takže ekonomika provozu bude lepší a celkově se podle mně jedná o lepší auto. Je schopné i v poměrně těžkém terénu, kde Yeti končí a ani na silnici vůbec není špatné. Už těch 708.000,- je poměrně dost a 950.000,- za Škodovku je úplně mimo. Yeti s určitými motory dává smysl, za takovou cenu ale ne.
Napsal, že ve shodné specifikaci. Takže 4×4, nafta, automat. Pokud je to benzín nebo to není automat, tak to není shodná specifikace a v tom případě je trochu mimo mísu srovnávat ceny, to by tady zase někdo jiný mohl vytasit třeba i Dustera. Yeti v této specifikaci začíná na 678000, Forester v manuálu na 740000, takže cena mi úplně mimo nepřijde. Pokud se to někomu nelíbí, může jít jinam, třeba k Dacii. Proč by to měla Škodovka prodávat o 200000 levněji, když nemá s odbytem problém?
Nikdo neříká, že by Škoda měla prodávat o 200.000,- levněji, (nebo aspoň já ne), každému co jeho jest, ale já bych vybral Forestera benzin/plyn, (nemám rád diesely, ale nepopírám, že někomu prostě dávají smysl) a spokojenost. Mně přijde 700.000,- za Škodovku až dost, ve světle toho, že za stejné peníze bych mohl mít větší a schopnější auto, ale jak říkám, můj názor.
Napsal jsem PRAKTICKY ve stejné specifikaci. Rozdíly tam byly. Yeti je v automatu (mimochodem tenhle automat se docela povedl, narozdíl od většiny ostatních), Forester je zase větší a má neporovnatelně vyspělejší 4×4. Yeti není špatný auto, ale podle mě jsou za stejnou cenu mnohem lepší auta….
Neporovnatelně vyspělejší 4×4? Myslíš tu viskózní spojku bez jakékoli inteligence, co jiní používali už bezmála před třiceti lety?
Včera jsem z se svojí neinteligentní spojkou tahal souseda, jehož Haldexově inteligentní Scout zůstal vyset v nepříliš prudkém kopci ….. O auta se zajímám už hodně dlouho, ale zpochybňovat kvality pohonu 4×4 u Subaru jsem snad ještě neslyšel….
A teď ještě tu o Budulínkovi, prosím.
Scouta jsem ještě vYset neviděl, jak se to projevuje?
O auta se možná zajímáš dlouho, ale povrchně. Jinak bys určitě věděl, že právě ve tvém autě, je nejméně sofistikované AWD, jaké Subaru, dnes, ve svých modelech nabízí. A to určitě není na bití se v prsou.
O auta se možná zajímáš dlouho, ale povrchně. Jinak bys určitě věděl, že právě ve tvém autě, je nejméně sofistikované AWD, jaké Subaru, dnes, ve svých modelech nabízí. A to určitě není na bití se v prsou.
Subaru v podstatě nabízí 3 druhy pohonu 4×4, zčehož pro Forester jsou k dispozici 2 z nich (dle druhu převodovky). Ten třetí je vyhrazen STi…. Mimochodem – v prsa se nebiji. Jen na to mám malinko jinej názor, než ty.
Vidíš, tohle je, názorně, ta povrchnost, kterou myslím. Ty si myslíš, že Subaru nabízí 3 druhy pohonu 4×4, ovšem ve skutečnosti jsou 4.
Druhy pohonu nabízí PRAKTICKY 3. Mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou pro manuál, systém rozdělení t. momentu pro automat ( zde je ovšem několik modifikací – zejména varianta s VTD se středovým diferenciálem ) a DCCD mezinápravový diferenciál pro STi.
Mimochodem: V mém Forestru je opravdu ten nejjednodužší systém 4×4, který do Subaru lze dostat, s tím souhlasím. Přesto je to mnohem účinnější systém, než Haldex bez možnosti uzavření 4×4 (viz Yeti).
Kolega prostě odmítá pochopit, že symmetrical AWD bude vždy lepší (schopnější), než Haldex, Haldex má sice výhodu nižší spotřeby, ale to je tak všechno, z hlediska schopností se s Foresterem vůbec nemůže měřit.
Osobně, by mě zajímalo, v čem během poslední dekády Subaru vylepšilo Continuous AWD v modelu Forester. V ničem! Pouze implementovalo ESP a ASR, jinak nic. Žádná přidaná inteligence, predikce, autodiagnostika, snížení hystereze, nic se nekoná. Proto tento systém, v roce 2011, považuji za zoufale zastaralý.
Ano, on je zoufale zastaraly, ale dabelsky spolehlivy a ucinny. A o to jde snad u pohonu 4×4 predevsim! ;o)