Škoda Yeti 2.0 TDI 4×4 DSG

17 fotografiíŠkoda Yeti

Pohon všech kol a dieselový motor je pro Yetiho logickou volbou. A s automatem by mohl dávat ještě více smyslu.

Diskuze

20 komentářů

    neh

    Ta cena je vtip? 3/4 až mega za auto, které naprvní pohled nerozeznám od roomstera a jehož nejlevnější verze začíná někde nad třemisty tisíci?
    I kdyby to auto bylo sebelepší, tak tohle je masochismus

    Honza

    Vtipný jsi ty, když nerozeznáš Yetiho od Roomstera. Asi potřebuješ očaře. Neřeknu Fabie a Roomster zepředu, ale Yeti… Cena je přehnaná, to souhlasím. Ale koukni se na internet na zahraniční automagazíny, nejlépe v GB (tam škodovky nemají v lásce) a představ si, oni Yetiho vychvalují. Němci ho dokonce srovnávali i s BMW X1. Takže něco na tom asi bude, že je to se Supem kombi nejlepší současná škodovka

    Marty

    Špatný auto to není, ale ta cena je opravdu šílená !!!!! V podstatě je to malé auto, vzadu si větší člověk pohodlně nesedne .Před týdnem jsem kupoval za 750 tis. Forestra prakticky ve shodné specifikaci a to je o pořádný kus větší auto… 200 tisíc dolu a bude to tak akorát.

    Poraď mi, kde jsi koupil Forestera v naftě s automatem?

    Michal

    On ale nic takového neřekl. Forester má tuším kombinaci benzin/LPG, takže ekonomika provozu bude lepší a celkově se podle mně jedná o lepší auto. Je schopné i v poměrně těžkém terénu, kde Yeti končí a ani na silnici vůbec není špatné. Už těch 708.000,- je poměrně dost a 950.000,- za Škodovku je úplně mimo. Yeti s určitými motory dává smysl, za takovou cenu ale ne.

    Napsal, že ve shodné specifikaci. Takže 4×4, nafta, automat. Pokud je to benzín nebo to není automat, tak to není shodná specifikace a v tom případě je trochu mimo mísu srovnávat ceny, to by tady zase někdo jiný mohl vytasit třeba i Dustera. Yeti v této specifikaci začíná na 678000, Forester v manuálu na 740000, takže cena mi úplně mimo nepřijde. Pokud se to někomu nelíbí, může jít jinam, třeba k Dacii. Proč by to měla Škodovka prodávat o 200000 levněji, když nemá s odbytem problém?

    Michal

    Nikdo neříká, že by Škoda měla prodávat o 200.000,- levněji, (nebo aspoň já ne), každému co jeho jest, ale já bych vybral Forestera benzin/plyn, (nemám rád diesely, ale nepopírám, že někomu prostě dávají smysl) a spokojenost. Mně přijde 700.000,- za Škodovku až dost, ve světle toho, že za stejné peníze bych mohl mít větší a schopnější auto, ale jak říkám, můj názor.

    Marty

    Napsal jsem PRAKTICKY ve stejné specifikaci. Rozdíly tam byly. Yeti je v automatu (mimochodem tenhle automat se docela povedl, narozdíl od většiny ostatních), Forester je zase větší a má neporovnatelně vyspělejší 4×4. Yeti není špatný auto, ale podle mě jsou za stejnou cenu mnohem lepší auta….

    Neporovnatelně vyspělejší 4×4? Myslíš tu viskózní spojku bez jakékoli inteligence, co jiní používali už bezmála před třiceti lety?

    Marty

    Včera jsem z se svojí neinteligentní spojkou tahal souseda, jehož Haldexově inteligentní Scout zůstal vyset v nepříliš prudkém kopci ….. O auta se zajímám už hodně dlouho, ale zpochybňovat kvality pohonu 4×4 u Subaru jsem snad ještě neslyšel….

    A teď ještě tu o Budulínkovi, prosím.
    Scouta jsem ještě vYset neviděl, jak se to projevuje?

    Flavio

    O auta se možná zajímáš dlouho, ale povrchně. Jinak bys určitě věděl, že právě ve tvém autě, je nejméně sofistikované AWD, jaké Subaru, dnes, ve svých modelech nabízí. A to určitě není na bití se v prsou.

    Flavio

    O auta se možná zajímáš dlouho, ale povrchně. Jinak bys určitě věděl, že právě ve tvém autě, je nejméně sofistikované AWD, jaké Subaru, dnes, ve svých modelech nabízí. A to určitě není na bití se v prsou.

    Marty

    Subaru v podstatě nabízí 3 druhy pohonu 4×4, zčehož pro Forester jsou k dispozici 2 z nich (dle druhu převodovky). Ten třetí je vyhrazen STi…. Mimochodem – v prsa se nebiji. Jen na to mám malinko jinej názor, než ty.

    Flavio

    Vidíš, tohle je, názorně, ta povrchnost, kterou myslím. Ty si myslíš, že Subaru nabízí 3 druhy pohonu 4×4, ovšem ve skutečnosti jsou 4.

    Marty

    Druhy pohonu nabízí PRAKTICKY 3. Mezinápravový diferenciál s viskózní spojkou pro manuál, systém rozdělení t. momentu pro automat ( zde je ovšem několik modifikací – zejména varianta s VTD se středovým diferenciálem ) a DCCD mezinápravový diferenciál pro STi.

    Marty

    Mimochodem: V mém Forestru je opravdu ten nejjednodužší systém 4×4, který do Subaru lze dostat, s tím souhlasím. Přesto je to mnohem účinnější systém, než Haldex bez možnosti uzavření 4×4 (viz Yeti).

    Subaru Forester

    Kolega prostě odmítá pochopit, že symmetrical AWD bude vždy lepší (schopnější), než Haldex, Haldex má sice výhodu nižší spotřeby, ale to je tak všechno, z hlediska schopností se s Foresterem vůbec nemůže měřit.

    Flavio

    Osobně, by mě zajímalo, v čem během poslední dekády Subaru vylepšilo Continuous AWD v modelu Forester. V ničem! Pouze implementovalo ESP a ASR, jinak nic. Žádná přidaná inteligence, predikce, autodiagnostika, snížení hystereze, nic se nekoná. Proto tento systém, v roce 2011, považuji za zoufale zastaralý.

    Mysel

    Ano, on je zoufale zastaraly, ale dabelsky spolehlivy a ucinny. A o to jde snad u pohonu 4×4 predevsim! ;o)

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist