Škoda Yeti 1.2 TSI
15 fotografiíŠkoda Yeti
Věřte nebo ne, ale tohle klidně může být ta nejlepší Škodovka pro obyčejné lidi, jakou si dnes můžete koupit.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
15 fotografiíŠkoda Yeti
Věřte nebo ne, ale tohle klidně může být ta nejlepší Škodovka pro obyčejné lidi, jakou si dnes můžete koupit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pardon, ale tento test mi prijde trosku nespravedlivy. Ze by redaktori Autowebu, tolik milujici vozy BMW a Porsche, takhle prechvalovali SUV a jeste k tomu pouze s prednim nahonem? Nejedna se pouze o podporu domaci znacky? Pro nejlepsi slova o Skodovkach jsem vzdy (s odporem) oteviral stranky casopisu Svet motoru…
Riadne odfláknutý test, to Vám fakt nevadí málo miesta na kolená vpredu, úzke sedadlá vpredu, superúzke sedadlá vzadu (tam som nesedel, ale vyzerajú na tie z roomstra)…
Toto auto nechválí jen tady. Jinak s tím místem – standartní muž 185cm/80kg nebude mít problém, vy jste pravděpodobně nadstandartně velký, tak nevím proč haníte standartně velké auto. 🙂
Nie som o moc väčší ani tažší a veľa menších áut to má poriešené lepšie, napr. aj polo.
Je to možný. Osobně se mi Polo hodně líbí, s tímhle 1,2 TSI ideální kombinace myslím.
ta a ted mi prosim reknete o co je jeti lepsi nez golf 6 1.2 tsi hajlajn za 479 kKc + 5 za akcni paket levneji o 26 nebo fokus 2 1.6 ti-vct trend plus za 370 + zbude 100 na priplatky. Oboje pojede lepe, nebudou to gaziky a rodina se do toho vejde take.
srovnáváš úplně jiný auta. Taky bych si radši koupil obyč Golf, ale když kouknu na Yetiho, Kašqay, Koleos a další, tak beru všema deseti škodovku
vsak o to jde. Rekni mi kam golf nevyjede a proc potrebujes yetiho? Jestli má někdo blby vjezd do dvorku tak si ho má spravit a kvuli par dnum se snehem je to taky kravina
Ale to můžu taky napsat, že mám radši Lotus Elise protože jezdí daleko lépe než Peugeot 407 Coupé…a taky to tak nějak nejsou konkurenti a informační hodnota je nulová, co?
Všichni si furt stěžujou jak se nadržuje nějakejm značkám, a když vychválí škodovku tak jim řikáte jak je to blbý auto a že si chválu nezaslouží…
Jsem pravidelnym ctenarem Autowebu, prectu tady vsechny clanky, takze vim, ze takhle kladne hodnoceni si od zdejsich redaktoru odnesly auta jako BMW 335, Porsche 911 s turbem, Focus RS, Impreza WRX STI a ehm SKODA YETI. No neni to ani trosku podezrele??? Nez abych utracel pres mega za opravdovy sportaky, tak si muzu koupit Yetiho. Ten podle slov redaktoru umi vyborne rezat zatacky, hodi se na zakroucene okresky, vyborne se ridi, 105 konovy motor jde ve meste "vocpoda" jako jeho o 55 koni silnejsi a o 0.6 litru objemnejsi bracha? A teren i pres pohon puze predku neni problem?.. Skoda Yeti je v tom pripade asi nejdokonalejsi auto sveta.
A nenapadlo te treba to hodnoceni se tyka te dane kategorie? A vec cislo dve, kdyz tak hodne ctes, tak sis mohl vsimnout ze autoweb neni sam kdo pise velmi kladne hodnoceni na toto auto!!!
Přesně tak, v rámci své kategorie je chválen všude! Opakuji – VE SVÉ KATEGORII!!!
Co treba casopis Auto7? Tam jsou podle me spravedlive testy.
dokonalý příklad, jak čtenář dovede vypovídající článek přetvořit do naprosté demagogie… gratuluji 🙂 možná by jen stačilo číst ho vcelku a ne každou druhou větu..
Priznavam chybu a omlouvam se ctenarum i redaktorum.
Koncem července jsem měl Yeti zapůjčené – 2.0 TDI Experience v ceně přes 700 tis. Co se mi líbilo – pocit bezpečnosti za pěkným multifunkčním volantem a vysoký posaz. Co se mi nelíbilo – spojka zabírala moc vysoko, malá vnitřní šířka – mám v současnosti o 10 cm užší vůz a Yeti má vnitř. šířku větší jen o 16 mm. Motor měl sice 140 k, ale vůbec to nebylo znát – možná to bylo vlivem nedostatečného zajetí. V prudkém slunci nebyly skoro vidět denní světla umístěné v horní polovině mlhovek. No a potom černý ineriér – v létě děsně praktická věc (byl to předváděcí vzorek).
proklatě :D. Po všech těch letech co se o auta zajímám první Škodovka co má záludně dobrou kombinaci vlastností…
Je to prostě první povedená Škodovka, která je dobrá jako celek a ne jen některé její části. Co je na tom tak těžké to přijmout? Máte být rádi a těšit se, že snad nebude jediná.
Občas ty vaše stupidní komentáře fakt nechápu. Třeba jako ty pány, co neustále srovnávají jablka s letadly, a ještě nejlépe i ty, kteří místo aby četli, tak si druhé poloviny většiny vět domýšlejí. Úroveň Autowebu možná klesá, sám si to myslím. Ale úroveň zdejších komentářů už o moc klesnout nemůže.
Osobně jsem se svez s touto motorizací a asi jsme každý řídil jiné auto, ta spotřeba když jsem se držel byla okolo 8/100 a když jsem to na dálnici otláp tak jsem jel za 12,5/100 a to jsem nebyl naloženej a jel jsem sám. Krom toho pocit závodníka se dostavil až když jsem měl brzdit. Což se týče zrychlení….tak to neočekávejte. Místo je velice podprůměrné a zavazadlový prostor, ani nevím jestli tam nějaký vlastně byl do té doby, než jsem sklopil sedačky.
ve verzi 1,2 dává v ČR významný smysl. Ovšem ceny verzí 4×4, zvláště když už hledám auto i třeba na tahání 2t. přívěsu, což Yeti od 103 kw umí, tak se dostává do cenové hladiny úplně mimo mísu.! Pro mě i Škodu škoda, ani ten malý kufr by mi nevadil…
Příklad: Roomster prodávali v začátku nelogicky, líbil se, problém že 1,2 byla slabá 1,6 drahá v konfiguraci, která se zamlouvala.Bohužel 1,4 měla palubní desku odlišnou a v prodejně nebyli schopni nakonfigurovat černou palubku s 2din otvorem pro rádio. Výše zmíněné motorizace ji přitom měly. Totéž je i tady s Yetim. Líbí se mi, ale TDi je drahé a 1,2 nijak úsporné. 8 litrů je dost a za vybavené auto o 100000Kč více je šílené. Nyní jsem obdržel informaci, že údržba je problematická, tak to musím prověřit.Tak to si škodovku nejspíše nikdy nekoupím 🙂
Uz me stve spojovani slov Yeti a rodina. Zkuste otevrit kufr a podivejte se, co se tam tak vejde.Kocarek to neni.To bylo nejvetsi zklamani z toho auta.Navic mi unika smysl "variabilnich" zadnich sedadel.Myslel bych, ze jejich smysl je v tom,ze kdyz potrebuju, zmensim si vzadu misto na nohy a zvetsim kufr. Nojo, ale Yeti ma jeste na podlaze dekl, ktery konci u zakladni polohy sedadel soklem. Takze kdyz posunete sedadlo, vznikne tam puvabna par cm sterbina, do ktere leda tak neco zapadne smerem pod sedadlo, ale kufr vam nezvetsi.
Tohle jsem v zadne recenzi nevidel a proto si myslim, ze jsou vsechny zaplacene. Pro rodin je tohle auto k nicemu.
Uznavam, ze kdyz nepotrebujete kufr, je to jinak pekna kara…
Pro rodinne ucely je nutne nemit na podlaze ten dekl. Pak je kufr dostatecny (ne velky, ale staci).
Pan redaktor, kolko Vam zaplatili za uverejnenie tohto "testu" ???
Titul Auto roku 2010 KMN není pro Škodu Yeti jediným oceněním. V Rakousku a Švýcarsku získal ocenění Zlatý volant magazínu Auto Bild. V Německu titul časopisu Auto Thropy. Ostatně to, že yeti je novináři vysoce ceněný, dokazuje i čtvrté místo v evropské anketě Auto roku.
Co se týká toho kočárku: když jsem šel na předváděcí jízdu, tak jsem si s sebou vzal i kočárek (včetně korbičky, žádný sporťák) a první věcí na místě byl test, jestli se do Yetiho vůbec vejde. Testovací vůz byl bez rezervy a po sundání horní odkládací plochy se kočárek do kufru krásně vešel bez nutnosti laborovat se sedačkami a zabral přesně polovinu kufru. Čili spokojenost.
No jasně, dvoulitr TDI je hrozná jebka, toho vyprášíš i patnáctkou žigulem 😀
To je fakt síla, co jsou zde někteří lidé v rámci antiškodováctví napsat.
Mam Yetiho 1,2TSI. Kupoval som ho pre rodinu, mam male dieta. Dovody: bez rezervy je kufor v pohode 410 litr v zakladnej konfiguracii vyborne dostupny. Po odobrati plata tipujem po strop cca 600 litrov. Raz sme boli 5ti ludia na dovolenke a posunuli sme sedadla dopredu. Potom mam po plato 510 litrov, bez plata tipujem 700litrov. Absolutne nemam problem s malostou kufra. Pravidelne nosim kocik. Dalsie dovody: nizka cena, vyssi posed, dobre nastupovanie, lepsi pocit bezpecia, dobra spotreba, uplne vykonovo postacujuci pruzny a tichy motor. Po 10 mesiacoch som spokojny s kupou. Povodne som chcel kupit golf +.
Výborné auto, prostorné, dobře se nastupuje a výborně se řídí, dobrý kufr. Měl jsem všechny škodovky včetně Octavie 1,9 TDI, ale tohle je nejlepší. V Octavii jsem si pustil radio a nic jsem neslyšel, tady je to jako v koncertním sále. Dobře sedí na silnici, není sice tak rychlé jako Octavie, ale má to jiné výhody, zejména pro starší lidi s problémy s chůzí. Řízení auta je zážitek, vše je dobře promyšleno, zatím nemám s ničím problémy ani v zimě, Spotřeba benzínu kolem 6,1 l/100 km. Příště bych si snad koupil auto s automatickou převodovkou, ale už jsem si zvykl. Děkuji Škodovce.