Škoda vyrábí nové benzínové motory

3 fotografieŠkoda

Nové, a efektivnější. V Mladé Boleslavi se rozjela výroba nové generace benzínových motorů 1,2 TSI a 1,4 TSI pro modely všech koncernových značek.

Diskuze

13 komentářů

    michal

    Konečně!!Motor 1.2TSI byl tragédie,stejně tak 1.4TSI.Rozvod.řetěz vydrží sotva 20000km a mají i další problémy.Takže tyto nové motory už s rozvoďákem by na tom mohli být mnohem líp i co do spolehlivosti a životnosti.Čas ukáže a prověří.

    Jonatán

    Souhlas, Ono i HTP byla tragédie. Rád bych byl hrdý na v čechách vyráběné motory ale zatím se jich bojím jak čert kříže

    Goli

    Na to se podívám…stávající motory 1.2TSI a 1.4TSI byly tragédií…nic nevydržely katastrofa…kámoš dělá ve škodovce opraváře a říkal mi Goli na tyhle motory zapomeň maji totiž jeden problém za druhým…tak to sem zvědav kolik toho vydrží po renovaci,místo 50.tisic že by vydržely 100.tisíc?? moje Škoda Octavia 1.9tdi ma namotáno přes dva miliony kilometru,před tím taxi v Barceloně a kromě výměny vstřiků jezdi do ted…tomu říkám motor kámo

    jj

    Koukám, že tady má zas někdo hodně bohaté osobní zkušenosti s motory TSI, a proto papouškuje kde co slyšel, četl, nebo co kámoš zkušenej (proto dělá ve škodovce) opravář říkal. No a já tento motor mám v leonu, má najeto 70.tis km a světe div se – žádnej problém ani náznak. Tak kdy to podle vás chytrejch mohu očekávat? Určitě každou chvílí, ale to už mi tvrdilo několik chytrolínů před váma a už před 2-ma lety.

    Laďa

    Mám motor 1.2TSI 63kw v Golfu.Je to motor se kterým se příjemně jezdí,ale spolehlivost hrůza.Mám to 2 roky najeto 34000km a už mám měněn řetěz,naštěstí ještě v  rámci záruky,byl už přeskočenej a při startu to dělalo dost rámus.Nedávno mi začala stoupat hladina oleje na rysce,to znamená,že se mísí olej s benzínem,proto raději měním olej po 10000km,jinak je ten olej až na 25000-30000km,ale to bych se mohl s motorem rozloučit.Prostě cokoli s tímto motrem nebrat a počkat si až na nový motor.Otázka je jestli tam taky nebudou nějaký dětský nemoci.

    Goli

    Na to se podívám…stávající motory 1.2TSI a 1.4TSI byly tragédií…nic nevydržely katastrofa…kámoš dělá ve škodovce opraváře a říkal mi Goli na tyhle motory zapomeň maji totiž jeden problém za druhým…tak to sem zvědav kolik toho vydrží po renovaci,místo 50.tisic že by vydržely 100.tisíc?? moje Škoda Octavia 1.9tdi ma namotáno přes dva miliony kilometru,před tím taxi v Barceloně a kromě výměny vstřiků jezdi do ted…tomu říkám motor kámo

    karter

    HTP a tříválec 1.2MPI taky nebo ne?

    Mě spíše zajímá ten motor 1.6 to má být atmosféra 1.6 75kw,myslel jsem,že už je nedělají.Nebo jak?

    Petr

    O té jedna-šestce by fakt měli napsat více. Jestli to má být motor nové řady, tak je to nějaká novinka, která se tedy snad co nevidět objeví v některém autě. A nebo jen možná někdo špatně opsal tiskovou zprávu 🙂

    Já zase říkám: Goli, těchto motorů se neboj. Nemám sice kámoše, co dělá \“ve škodovce opraváře\“, ale zato mám s nimi osobní zkušenosti a ani s jedním problém nebyl a není. Ještě dotaz, čeho je tvůj kámoš \“opravář ve škodovce\“? Třeba záchodů?

    A

    1.6 16V je atmosféra, ale pouze pro východní trhy

    Motor 1.6 se tady neobjeví,ten bude fakt pro Východní trhy.Jediná atmosféra,která se u nás ve Škodovkách prodává je zatím motor HTP 44,51kw,1.2MPI 55kw a 1.4 16V 63kw ve Fábii a Roomsteru a v základu v Oktávii,myslím dokonce 1.4 16V 59kw,ale to si asi nikdo nekoupí do Oktáfky.

    Joszil

    Tak jsem opravdu zvědavý, jestli tyto motory vydrží víc ?!

    Nové motory mají odlehčené ojnice,
    Zúžený profil oka pro ojniční čep – bez drážky,
    Zrušený mazací – olejový – kanál do oka ojničního čepu
    Odlehčená kliková hřídel
    atd. …

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist