Škoda vsází na bezpečné Matrix-LED světlomety a prezentuje hlavní výhody
Škoda
Díky interaktivním LED světlometům a zadním sdruženým svítilnám jsou jízdy v zimních měsících bezpečnější a komfortnější.
Honda Civic s impozantní maskou Challengeru. Nová Mitsuoka M55 je až děsivou bizarností
Luxusní piknikový koš za cenu ojetiny? I tak se profiluje dnešní automobilový svět
Doprava v Praze se výrazně prodraží. Hřib odhalil plány v parkování
Citroën Berlingo fintou nepřišel o své spalovací motory. A to je dobře!
Ošklivé, pomalé a praktické: Mondial je anti-Ferrari, ale také nejlevnější cesta ke slavné značce
Singer oslavuje velký úspěch: Vyrobil už 300 restomodů Porsche 911
Škoda
Díky interaktivním LED světlometům a zadním sdruženým svítilnám jsou jízdy v zimních měsících bezpečnější a komfortnější.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nedej bože, že si tohle auto koupíte jako ojeté po
pár letech a tyhle světla Vám přestanou svítit, vemte si rovnou úvěr.
Velice by mě zajímalo ,kdo toto schvaluje.Chápu ,že technologie jdou kupředu ,ale led. světla protijedoucí řidiče hezky oslepují. Je pouze otázka, kdy z toho bude pár lidí nešťastných ,není potřeba používat tyto druhy světel když jsou správně seřízeny .Kam to půjde dál-dáme si tam laser??
Jel jsem takhle v noci a za mnou jel nový VW s těmito světly. No já myslel, že ho zabiju. Předde mnou tma a „blik“ a je den, něco jede z protisměru a „blik“ je zas noc. A to samé v zrcátkách, boční si nesklopíte. Jako pro řidiče asi dobrý, ale ostatní účastníky to dokáže slušně nas….
Prdlajs bezpečnější!!. Čím novější LED světlo, tím hůř svítí.
Takové světlo je nebezpečné pro celé své okolí. Protijedoucí řidič i chodec na přilehlém chodníku, je totálně oslněn a někdy i bolestivě nepřirozeným světlem vycházejícím z malého prostoru.
Matrix technologie je naprosté utrpení pro řidiče jedoucí nejenom v protisměru ale i před takovým vozem, Automatika, kterou se tak všichni výrobci chválí, v praxi naprosto selhává/nefunguje.
Navíc LED světlomety by měli být vybaveny automatickou regulací sklonu, ale ta ve většině případů v praxi také nefunguje.
Minulý týden jsem parkoval vedle nového Kodiaka a světelná stopa vycházející na zeď ve vzdálenosti 5m, byla cca o 0,4m výše, než moje projektory na fabii, které byly seřízené cca před 3 týdny.
Většina aut s LED světly nejen že oslňují ale také vypadají jako by je navrhovali kolotočáři. Blikny s běžícím světlem, nepředstavitelné patvary deních světel, podsvícený interiér s měnícími se barvami. Tohle nemá nic společného s designem, to je kýč.